Pēc Singapūras GP parādījušās jaunas baumas par Fernando Alonso nākotni. Arī prestižā itāļu “Gazzetta dello Sport” raksta, ka spānis nav apmierināts ar dzīvi “Ferrari” un vēlas izmantot klauzulu, kas ļauj viņam pamest komandu pirms līguma termiņa beigām. Lai parādītu savu nostāju, Alonso ir uzlicis vairākus skarbus nosacījumus gadījumā, ja viņš paliek Maranello, piemēram bonusu sistēmu balstītu uz punktiem, kas viņa algu nākamajos trīs gados varētu pacelt līdz pat 100 miljiniem Eiro. Turklāt papildus prasība ir, ja “Ferrari” nesasniedz konkrētu snieguma un rezultātu līmeni, Alonso var pamest komandu jebkurā brīdī. Avīze raksta, ka Marko Matiači, kurš jau esot sazinājies ar Sebastianu Fetelu, nepiekrīt Alonso prasībām. Pēdējās baumas šajā sakarā skar Flavio Briatori, kurš joprojām daļēji atbild par Alonso karjeras lietām. Itālietis var nodrošināt Alonso atgriešanos Enstonā (“Lotus” komandā) 2015.gadā, kamēr Žils Bjanki, kurš ir “Ferrari” jauno pilotu akadēmijas biedrs, ir viens no kandidātiem, lai aizstātu Alonso Maranello komandas sastāvā.

Pēc Lukas di Montidzemolo aiziešanas no “Ferrari” prezidenta amata šo vakanci ir ieņēmis “Fiat Crysler Group” direktors Serhio Marčione, tomēr jau tuvākajā laikā varētu notikt jaunas izmaiņas. Itāļu prese raksta, ka Andrea Anjelli, kurš ir pazīstamā “Fiat” bijušā prezidenta Džanni Anjelli brāļa dēls, varētu kļūt par “Ferrari” jauno prezidentu un ienest kompānijā jaunas, modernas vēsmas. 38 gadus jaunais Andrea Anjelli šobrīd ir “Fiat” direktoru padomes biedrs.

Johnnie Walker” mātes uzņēmums “Diageo” ir atteikusies no iespējas kļūt par “McLaren” komandas titulsponsoru. Singapūras GP parādījās informācija, ka Bernijs Eklstons ir pārvilinājis “Johnnie Walker” un viskija brends kļūs par visa čempionāta sponsoru. Pati “McLaren” komanda apliecināja, ka “Johnnie Walker” tiešām nekļūs par vienības titulsponsoru, tomēr paliks kā viens no partneriem arī “Honda” dzinēju ēras pirmajā gadā. Turklāt Vokingas komanda arī norāda, ka jaunais statuss, kā ‘Oficiālam Formula 1 viskijam’, netraucēs abu pušu sadarbībai.

1 KOMENTĀRS

      • nu un ka Lotusam buus Mercedes dzineeji? Force Indijai tie baigi paliidz? jebkuraa gadiijumaa Mercedes fabrikas komanda VIENMEER buus soli priekshaa taas klientiem.

        fakts ir taads ka pagaajushaas sezonas izskanjaa Lotusus pameta virkne vadosho speciaalistu. ar Elisonu priekshgalaa, kursh tiek uzskatiits par otru labaako inzhenieri aiz Njuuvija. naakamgad Adriaans vairs aktiivi nepiedalaas. taatad, kursh kljuus par Nr1. un potenciaali labaakaas mashiinas autoru?

      • Tu kopvērtējuma tabulā esi ieskatījies? Gan individuālā gan konstruktora? Kur ir varenie McLaren (Mercedes), Sauber (Ferrari), Toro Rosso (Renault, bet RB meita).
        Vai domā ka Hulkenbergs ar Peresu var cīnīties šodien pret Hamiltonu un Rosbergu, ar savām Force?

      • “Vai domā ka Hulkenbergs ar Peresu var cīnīties šodien pret Hamiltonu un Rosbergu, ar savām Force?”

        nu bet tieshi to jau es arii saku, ka NEVAR. dahhhhh…. un nevarees arii ALO Lotusaa.

      • a ar reņiem žoriks lopess jau norēķinājies pilnībā?

        ja nav, tad kamdēļ tāds optimisms, ka merši uz krīta kaut ko dos?

    • Jā, pagaidām viss top pilotu tirgus atkarīgs no Alonso. Ar nepacietību gaidu kāda būs viņa izvēle.
      Ferrari- pārbaudīta, bet iestagnējusi vērtība. 50/50,
      Lotos- jauni dzinēji, ja vēl vecais Briatore pieliekas. 55/45,
      McLaren- perspektīvi, Honda + Santander…, bet īsti veči 2x nekāpj uz vienu grābekli(Roņu Deniss) 45/50,
      Mercedes- šobrīd viss reālākie, bet viņiem pietiek ko ņemties ar savējiem pilotiem. 55/45
      ps. Man patiktu ja Alonso un Hamiltons brauktu kopā, bet tikai ”demokrātiskā” Mercedes, kur abi var cīnīties tīri.

  1. Šis mans teiktais gan nebūs par tšo tēmu,bet izlasīju ļoti interesantu info par F.Alonso .Vācu laikraksts Sport Bild raksta,ka F.Alonso varētu pāriet uz Lotos komandu jau 2015 Gadā.F.Alonso izrādās ir jau runājis par liguma laušanu ar Ferrari ( kas viņam pašam no kabatas aiziet 30 milj $ atpakalj uz ferrari) Raksta ka Mercedesi,un it īpaši Nikijs lauda,ir atteikushies no Fernando pakalpojumiem( kaut arī ciena vinju profesionālismu) par maklāren vel nav skaidrs (miglā tīts viss) bet red bull kategoriksi atteicaas no F.Alonso, jo S.Vettels būs līdz 2015 gada sezonai. Un pats Flavio Briatore ir bijis pie Lotos priekshniekiem un apspriedushi kautko. jo Lotos komandai ir īri labi tagat ar finansēm.Jo Lotos komandai pikjis nāk no Kanādieša miljardiera Lorens Strols.kas vēlās arī savu dēlu iebīdīt F1. Kimi Raikkonens ir apstiprināts 200 % uz 2015 gadu Ferrari. Un uz F.Alonso vietu visur zhurnālisti piemin jauno talantīgo braucēju Jules Bianchi. Interesanti ir tas ka arī Lotos komanda 2015 Gadā pāriet uz Mercedesa motoriem. Varbūt tās ir baumas,varbuut tas ir 50/50.. tad jau manīs. jo daudzi raksta ka līdz sezonas izskanjai būšot lielas sensācijas… Sorry plūģi nokopēju savu tekstu.mūsējie kautkā atpaliek ar ziņām. fettels ienāks ja labi 2016 gadā. jo kimi paliek 200 % Ferrari komandā.Alonso vietā vienīgi ienāks,varbūt ja Alonso aizies bjianki.

  2. Ņu re tik tiko ienāca ziņa,ka Wokinga bāze maklaren,piedāvā F.Alonso 3 Gadu līgumu pa 100 Milj $. Un plus vinjam nekāda nebūs sodu sankcijas,ja vinsh pametīs Ferrari. Tā raksta Spāņu prese (Marca) Drīzākais liekas vai nu maklāren vai nu Lotos .

  3. Nu interesanta bauma ir par Alonso un Lotos, jo it ka Briatore ir runajis ar Lotos lai panem Alonso, jo viniem nakamgad kads miljonars nak ieksa ar savu $$ un tas esot gatavs samaksat par mersamotoriem un ari par Alonso izpirksanu.

    Bet klist ari baumas ka Honda ir gatavi samaksat Alsonso 30 milj liguma lausanas summinu lai tas pie viniem brauktu.

  4. domaju ka daudz intresantaks bus paversiens ja tomer nolems no 15 gada ieviest treso masinu, mclaren gan saka ka tas ir pa velu, bet domaju ka Eklstons gan jau vel pacentisies, lai noturetu savu izdevigo f1 ligumu attieciba pret FIA. un tad brauceju tirgus klus peksni duadz daudz incigaks jo daudziem vajadzes labu treso brauceju 😉

  5. Sorry F1 fani. shis buus krievu teksts. kaut ari neieredzat sho valodu. bet lūk ko krievi zhurnālisti raksta… aa fettela vietaa vel var ienākt Nicko Hulkenbergs…. ——->Очередные слухи о будущем Фернандо Алонсо появляются почти каждый день: кто-то полагает, что он заменит Себастьяна Феттеля в Red Bull Racing, кто-то прочит его в McLaren-Honda, а некоторые не исключают, что двукратный чемпион мира окажется в Lotus F1, причем, руководителем команды станет Флавио Бриаторе.

    Не надо быть тонким аналитиком, чтобы выделить главное: какими бы ни были слухи, но похоже, что отношения испанца и Ferrari всерьёз расстроились, и в Маранелло должны определяться, как будет работать команда дальше, уже без Алонсо, который по праву считался её лидером.

    Итальянская пресса рассуждает о начале нового цикла в истории Скудерии, ведь по сути в последний год мы стали свидетелями полной смены руководства команды: свой пост вынужден был оставить Стефано Доменикали, затем был уволен Лука Марморини, главный моторист, поплатившийся за недостаточную эффективность новой силовой установки, осенью завершается долгая и успешная карьера Луки ди Монтедземоло, разошедшегося во взглядах на дальнейшее развитие Ferrari с Серджио Маркионне, главой концерна Fiat Chrysler.

    Не исключено, что Марко Маттиаччи, новый руководитель Скудерии, которому Маркионне делегировал право решать вопрос о составе команды, именно с этого начнёт. Кстати, такой совет дал и ветеран Формулы 1 Джанкарло Минарди, основатель команды Minardi, ныне Toro Rosso: «Чтобы произвести “перезагрузку” Ferrari, лично я бы начал с гонщиков». Т.е. надо думать о том, кто придёт на смену Алонсо.

    Итальянский журналист Андреа Галацци предложил два сценария развития событий. Если Алонсо переходит в McLaren, вероятнее всего, его место займёт Нико Хюлкенберг, в прошлом году подписавший с Ferrari предварительный контракт ещё до того, как было объявлено о возвращении в Маранелло Кими Райкконена. Если же Алонсо переходит в Red Bull, то, разумеется, естественным выбором для Маттиаччи становится Себастьян Феттель.

    Оба варианта по-своему интересны. 27-летний Хюлкенберг давно доказал свою скорость и умение добиваться максимально возможного результата вопреки обстоятельствам – именно этим славится и Алонсо. Феттелю столько же лет, и он уже успел выиграть четыре титула, но в этом году действующий чемпион мира проигрывает Даниэлю Риккардо, своему новому напарнику по Red Bull Racing, и безусловно, хочет реабилитироваться. Вполне возможно, что Себастьян готов принять новый вызов и перейти в Ferrari, где ему придётся пару сезонов напряжённо работать, выстраивая команду вокруг себя, чтобы затем вновь бороться за победы.

    При этом в Скудерии в следующем сезоне продолжит выступать Кими Райкконен, выигравший в её составе чемпионский титул в 2007 году, что пока остаётся последним подобным достижением в истории команды. Если Алонсо расстанется с Ferrari, это может стать дополнительным стимулом для финна, который сейчас явно в тени испанца.

    В качестве наиболее вероятного сценария видится следующее: в следующем году напарником Кими становится Нико Хюлкенберг, в 2016-м контракт финна истекает, и его заменит Феттель, а Жюль Бьянки сядет за руль третьей машины.