Spa Frankošamps trase Beļģijā plāno protestēt pret “Nissan” vēlmi izmantot preču zīmi ‘Eau Rouge‘. Japāņu autoražotājs, kuram pieder kompānija “Infiniti”, kura savukārt ir “Red Bull” titulsponsors, ir iesniegusi prasību tai piešķirt preču zīni ‘Eau Rouge’, lai izlaistu ierobežotu Q50 modeļu sēriju ar nosaukumu ‘Q50 Eau Rouge’. Pagaidām pats auto ir koncepta līmenī un vēl nav skaidrs vai nākamajā gadā tiks uzsākta tā ražošana, “Nissan” jau ir iesniegusi prasību preču zīmei. Taču leģendārās trases īpašnieki nav apmierināti un uzskata to par ‘preču zīmes zagšanu, kas ir pret visiem godīgas spēles noteikumiem’. “Infiniti” planos ietilpst nākamajā mēnesī šo modeli izrādīt ASV, kur Sebastians Fetels ar to veiktu demo braucienu Ostinas trasē.
Brīvajos treniņos Ostinas trasē ASV GP izcīņas laikā “Lotus” komanda plāno eksperimentēt ar sava E22 modeļa purngalu, nomainīt to ar nedaudz konservatīvāku versiju. “Lotus” komanda treniņos atteiksies no sava dalītā purngala un izmantos ko līdzīgu “Ferrari” vai “Mercedes” purngala dizainam. Galvenais komandas mērķis ir sākt gatavošanos nākamai sezonai, jo nākamgad pēc precizētajiem FIA tehniskajiem noteikumiem “Lotus” nāksies atteikties no sava dalītā purngala izmantošanas. “Lotus” komanda, kura jau septembrī pārstāja šī modeļa turpmāku attīstību, vēl nezina, kurš no pilotiem testēs jauno purngala versiju.
Šīs sezonas DTM čempions Marko Vitmans tiks pie testiem “Toro Rosso” komandā, kurus apmaksā BMW kompānija. Par Vitmana lielisko sezonu, kuras laikā viņš pārliecinoši cīņā par titulu pārspēja Matiasu Ekstromu, BMW kompānija vēlējās viņu apbalvot ar īpašu balvu un testi ar F1 mašīnu ir atbilstošs notikums. Testi “Toro Rosso” iespējami pateicoties BMW un “Red Bull” kompāniju sadarbībai. Tostarp “Sauber” komanda ir apstiprinājusi, ka šonedēļ Valensijas trasē dos iespēju aizvadīt testus ar C31 modeli diviem maksātspējīgiem jaunajiem pilotiem: ķīnietim Aderlijam Fongam un izraēlietim Rojam Nisanī. Šogad Fongs startē LMS Cup serījās ar “Audi R8”, savukārt Nisanī aizvada otro sezonu Eiropas F3 čempionātā.
Vai sagaidāma Sensācija!??
Parādījusies ziņa ka Gerchards Bergers atkāpies no FIA Formulu sacīkšu attīstīgas grupas fīrera amata. Varu derēt ka rīt visi F1 saiti raxtīs ka šis ir signāls tam ka viņš – Bergers – nomainīs Smaidīgo Ēriku vai Pašu Lielo Lunāru pie McLaren stūres. Un ka tādā gadījumā G.B. čomiskās attiecības ar S.V. var atklāt S.V. nākošo komandu. Kautkad iepriekš G.B. ir izteicies, ka ja parādīsies reāls variants, tad šmais gatavs atkal uzņemties kādas komandas vadību. Variants IR oi cik reāls – tērēt Honda, nevis savu, naudu un stūrēt pa savam nevis kāda Dr.Helmet norādītā virzienā…Tas tā, mana improvizācija par tēmu.
pēc Autosport.com versijas, infu par ‘demisiju’ no FIA ‘Komisijas’ priekšsēža ir tautās palaids pats Bergers 6-dienas vakarā, Hokenhaimā būdams.
Tikai demisija esot nevis rīt, bet gan uz gada beigām. Kas IMHO ir stipri par vēlu priekš tūlītējas pārsēšanās pie kāda nopietnā gala F1 tīma grožiem.
Autosport.com, anglīzeru publikai domāts izdevums būdams, stipri gan sliecas uz viedokli par to, ka demisionēšana esot ‘polītiskās atbildības’ uzņemšanās par to, ka nākamgad vairs nebūs British F3 čempionāta.. Tā paiet pasaules godība 🙁
tas ta tā jā, bet ziņa tā populārāk parādās tikai šobrīd, acīmredzot Hokenheimas laikā tas kautkā palika ne tik ievērības cienīgs. Un diezvaj G.B. var vainot Dr. Jonathana Palmera vadītas sērijas anihilācijā. Tad vēl nebija sākusies visa tā histērija ar Vettelu utt un laikam tāpēc tā ziņa izspruka bez īpašas ievērības, bet tagad…Var būt pavisam cic kontexts vidam šitam teiāterim. Un, F1 aprindās ja kautkas grasās mainīt komandas, posteņus utt lietas, demisijas (parasti)notiek savlaicīgi, lai ir laiks iešūpoties, noklusināt banteru, slēpt informāciju un tml pataloģiskas lietas
atklāti sakot, īsti nesaskatu, kamdēļ Bergeram varētu interesēt pārvākties uz Wo(o)kingu, kamēr tur ir Buljē..
ne personāliju dēļ, bet vienkārši vienīgais +/- Gerharda līmenim adekvātais krēsls jau ir aizņemts. Ronstera loģika gan reizēm ir neprognozējama, bet Buljē tagad ar ceļgalu pa ‘fessier’ dot nu nav nekāda iemesla.
Maranello, vot tas būtu pavisam cits storijs.
Vismaz manā humblajā izpratnē – tur i krēsls brīvs, i darāmā/rokamā atliku likām.
Tavs rasklads par Fer arī diezgan loģisks. Bet te saitos kādu laiku jau pļurkst ka Bregers ar to McL variantu tā kā iepīts. Bet – vēl, i think, pastāv iespēja ka G.B. var ītenībā pārsēsties kāda tur Bērnarda Čārlza Ekklstōna krēslā ar laiku, kad vecais Knīpstanga ies pensijā vai tiks pensionēts no CVC puses piespiedu kārtā. Par G.B. spējām NEvienam nav nekādu šubu. Bet – dzīvosim, redzēsim. Katrā ziņā kaučkas interesants NOtiks no visa šitā jebkurā gadienā.