Beļģis Stofels Vandūrns būs “McLaren” komandas testu pilots Abu Dabi testos, kas risināsies šajā nedēļā. 2012.gadā Vandūrns izcīnīja Formula Renault 2.0 Eurocup titulu un nopelnīja iespēju pievienoties Vokingas komandas jauno pilotu akadēmijai. Savukārt pērn viņš finišēja otrajā vietā Formula Renault 3.5 čempionātā, zaudējot tikai Kevinam Magnusenam, savam kursa biedram “McLaren” akadēmijā. Šogad 22 gadus jaunais beļģis turpināja savu karjeru GP2 un izcīnīja čempionātā 4 uzvaras, gūstot otro vietu kopvērtējumā. Jāpiebilst, ka Vandūrns bija klāt arī pirmajos “McLaren Honda” testos Silverstonā, kur palīdzēja komandas testu pilotam Oliveram Turvejam. “McLaren” menedžmenta vadītājs Ēriks Buljē ir licis noprast, ka nākamajā sezonā Vandūrns visdrīzāk turpinās startus GP2, kamēr vēl neapstiprinātā Fernando Alonso komandas biedrs tiks izvēlēts starp Džensonu Batonu un Kevinu Magnusenu.
Arī Abu Dabi, kur tika oficiāli paziņots par Fernando Alonso aiziešanu no “Ferrari”, spāņu pilots vēl nevarēja apstiprināt savu pievienošanos “McLaren”. Divkārtējā pasaules čempiona vietā to izdarīja Spānijas Karalis Huans Karloss, kurš bija paviesojies pie Alonso un uzzinājis to no paša pilota: “Esmu šeit, lai atbalstītu Fernando viņa pēdējā sacīkstē “Ferrari”. Viņš man teica, ka nākamgad pievienosies “McLaren” un tās ir lieliskas ziņas.” Pats Alonso nedaudz apjuka, kad no žurnālistiem uzzināja par Huana Karlosa izpļāpāšanos, tomēr veikli izgāja no situācijas: “Es nedrīkstu nepiekrist Karalim. Viņam vienmēr taisnība. Es uzsākšu projektu, kas nav plānots tikai uz vienu sezonu, bet gan būs ilgtermiņa sadarbība, kuras mērķis ir jau drīzumā izaicināt “Mercedes” uz cīņu par uzvarām. Savulaik es no “Renault” pievienojos “McLaren” un pēc tam atkal atgriezos “Renault”. No tā varu spriest, ka esmu cilvēks, ar kuru nav viegli sastrādāties, taču pats galvenais ir tas, ka es varu atgriezties komandās, kur esmu strādājis iepriekš. Tā ir laba zīme.”
Formula 1 finansu ekspertu “Formula Money” aprēķini liecina, ka pēdējos piecos gados Formula 1 komandu kopējie zaudējumi sastāda 561,6 miljonus ASV dolāru. Interesanti ir tas, ka lielāko daļu no šīs summas sastāda vienas komandas – “Lotus” zaudējumi: $308.8 miljoni. 2009.gads, kad Formula 1 komandas vēl spēja izmantot Pasaules ekonomiskā buma sekas, bija pēdējais, kurā kopējie ienākumi bija lielāki par zaudējumiem un šeit lielākais pienesums bija no “Brawn GP” komandas, kuras gada ienākumi $373.4 miljonu apmērā joprojām ir visu laiku ienākumu rekords. Savukārt jau ar 2010.gadu kopējā bilance sezonas izskaņā ir rakstāma ar sarkanu tinti – tātad zaudējumi.
Varbūt tieši tā biežā komandu maiņa liecina, ka Alonso nav cilvēks ar ko viegli sastrādāties 😀
tagad jaacer ka Hondai nebuus labs motors padevies. ir skairs par 99% ka Kretiineens dosies uz Maklaren.
un ja tomeer ripos labi, tad visas ceriibas uz Magnusenu.
Jāaa kaa tad Magnusenu 😀
Kā jau es paredzēju nevajadzīgu/īslaicīgu Mattiachi «iekopēšanu» Ferrari f1 — tā arī notika. Varbūt labāk tirgot auto nekā muļķīgi piedalīties daudzās intervijās…
tā kā dižais Relegators Sams Maikls beidzot no McLaren ir prom, tad cerams Maki beidzot izkals ko derīgu, savādāk Karalis būs dikti bēdīgs.
Maki noteikti izkals jo nākošgad pie viņiem “strādās” pēdējo septiņu gadu labākais kalējs.:)
nu tak! Vien ceru ka Prdromū iegūldījums tos čikeniekus atsvērs un pārsvērs pozitīvā virzienā. A ko tur Lielais Lunārs tikko vāvuļoja par Dānijas iespēju radīt, atbalstīt un izvirzīt nacionālo superstāru?
Ā jā, kā jau iepriekš teicu Ferrari Mattiači vietā IR tas Marlboro figurehead Arrivabene, vēl līdzīgāks Comendatorem! Mafia will never die!
Nevar izmest domu no galvas,ka savulaik arī Briatore pārnāca no maiku tirgošanas.Tā kā,kas zin. Jācer ka Ferrari beidzot sāks braukt. Ja 2015 būtu McLaren-Honda Vs. Ferrari tas būtu baigi,bet tie laikam ir slimi sapņi! :-)) :-))