Nākamnedēļ Austrālijas GP izcīņā uz starta, visticamāk, redzēsim 20 mašīnas, jo “Manor” komanda, kas pārņēmusi pagājušajā sezonā bankrotējušo “Marussia” vienību, savā oficiālajā ‘Facebook’ lapā paziņojusi, ka dosies uz sezonas pirmo posmu, neraugoties uz to, ka komanda nepiedalījās nevienā no pirmssezonas testu sesijām.

Savu atbalstu “Manor” vienībai jau izteicis “Williams” komandas tehniskais direktors Pets Simondss, kurš savulaik īsu brīdi strādāja “Marussia” komandas sastāvā. “Esmu sajūsmā par to, ka “Manor” dosies uz Austrāliju. Mums ir vajadzīgas šādas komandas,” uzsver Simondss. “Es F1 sāku darboties 1981. gadā mazas komandas “Toleman” sastāvā. Komandā darbojāmies aptuveni 20 cilvēki, paši īsti nesaprotot, ko tieši darām. Tomēr vēlāk šī komanda kļuva par “Benetton”, vēlāk to pārņēma “Renault”, taču tagad tā startē zem “Lotus” nosaukuma. Man būtu ļoti žēl, ja šādām mazajām komandām netiktu dota izdevība.”

“Manor” komanda vadībā saglabās “Marussia” vadītāju Džonu Būtu, kā arī komandas prezidentu Greiemu Loudonu. Kļuvis zināms, ka investīcijas, lai nodrošinātu dalību čempionātā nodrošinājis gāzes gigants “Ovo Energy” ar Stefenu Ficpatriku priekšgalā, savukārt par komandas priekšsēdētāju kļuvis lielveikalu ķēdes “Sainsbury’s” bijušais vadītājs Džastins Kings.

“Manor” komanda šosezon izmantos “Ferrari” dzinējus. Savukārt, joprojām nav pilnībā zināms braucēju sastāvs. 25. februārī “Manor” paziņoja, ka noslēgusi līgumu ar Vilu Stīvensu, kurš savu debiju F1 piedzīvoja pērn Abū Dabī GP izcīņā “Caterham” sastāvā, bet uz otrā pilota lomu kā reālākie varianti tiek minēti Stofels Vandurns, Roberto Meri, Giedo van der Garde, kā arī Kevins Magnusens, kurš gan vismaz Austrālijā aizvietos Fernando Alonso “McLaren” sastāvā.  Nevajadzētu aizmirst arī Džastina Kinga dēlu Džordanu, kuram gan pašlaik ir līgums ar GP2 vienību “Racing Engineering”.

1 KOMENTĀRS

  1. Veiksmīgs Manor Formulas crashtests FIA klātbūtnē!!
    Varbūt ka jau kādreiz kāds rakstīja par to, bet man nav skaidrs par to kādu mašīnu «dauza» un kā… Tā ir kāda trešā mašīna vai viena no tām divām racing car? Ja viena no divām — tad kuram pilotam tiek tā «sistā»? Jeb dauza kādu prototipu? Un kas notiek ar to lūžņu kaudzi?

  2. pēc manas saprašanas, veselu kāru tur nedauza, bet tik vien pilota ļuļka alias monokoku, plus kāra elementus, kas piemērojami attiecīgajam testam, kā frontālā testa gadījumā – kāra purns (aka ‘nosecone’) . Šķiet, arī degvielas tvertnei jābūt iekšā, kuru drīkst pieliet pilnu ar ūdeni, ja vēlas

    un ka ‘dauzītās’ detaļas vairāk nekur citur neizmanto – oglekļa šķiedras/sveķu kompozīts pēc tādiem testiem ir sačakarēts neatgriezeniski