Itāļu “La Gazzetta dello Sport” raksta, ka “Ferrari” komanda nolēmusi uz pirmo posmu Austrālijā vest sava uzlabotā dzinēja konservatīvo versiju – izmantot mazāk jaudas, tomēr garantēt nokļūšanu līdz finišam. Pirmssezonas testos “Ferrari” bija patīkams pārsteigums un lielā mērā jāpateicas uzlabojumiem V6 turbodzinējā, tomēr uzlabotais agregāts pagaidām nav pietiekami izturīgs. “Līdz ar to SF15-T modelim Melburnā varētu būt mazāk jaudas, nekā tas bija Barselonas testos,” raksta avīze. “Telemetrija no testiem parādīja dažas problēmas ar fabrikas komandas dzinēja izturību, kamēr ar klientu motoriem tādas problēmas datos neparādījās.” Šajā sezonā katrs pilots var izmantot 4 jaudas agregātus.
Šorīt Austrālijā notikusi tiesas sēde, kurā tika izskatīts Gido van der Gardes un “Sauber” komandas strīds. Holandiešu pilots uzstāj, ka viņam ir līgums ar komandu un viņš pieprasa savu pilota vietu jau uz Austrālijas GP sacīksti, kamēr komandas advokāti nākuši klajā ar visai absurdu aizstāvību, paziņojot, ka pilotam, kurš nav piedalījies testos un nav veicis sēdekļa piemērīšanu, starts Grand Prix posmā būtu apdraudējums dzīvībai pašam un citiem. Šobrīd abas puses ir atzinušas, ka Van der Gardem ir spēkā esošs līgums ar vienību, tomēr “Sauber” to ignorēja un jau rudenī apstiprināja sastāvā Felipe Nasru un Markusu Ēriksonu (abi piedalījās tiesas sēdē), kuri abi komandā ienes krietni lielāku naudu. Tas esot ļāvis noturēt komandu virs ūdens, uzstāj vienības vadība. Tiesnesis lēmumu šajā lietā pieņems trešdien.
Vācijas GP liktenis joprojām nav skaidrs, tomēr šobrīd ir kļuvis zināms, ka galvenā problēma slēpjas naudā un faktā, ka Nirburgringas posma organizatori nevēlas maksāt iepriekš norunāto dalības maksu. Tā apgalvo Bernijs Eklstons, kurš ir gatavs izsvītrot Vācijas GP no šī gada kalendārā un tā būs pirmā reize kopš 1955.gada, kad F1 kalendārā nebūtu neviena posma Vācijā (2007.gadā Vācijas GP tika aizstāts ar Eiropas GP Nirburgringā). “Es būt priecīgs, ja posms notiktu Nirburgringā un organizatori to zina,” paziņoja Eklstons. “Problēma ir tā, ka viņi nevēlas maksāt nodevu.”
2. – Diezgan pastulbs process – kāda jēga VDG ja tiesa piepiež Sauber viņu ielikt sēdeklī? Neviens Sauber viņu tur vairs negrib – moris savu izdarīja(samaksāja lai Sauber var pabeigt sezonu), moris var iet. Tāpat var sabotēt ja kas. Vienīgais ja nu VDG var dabūt savu piķi atpakaļ.? Un ko tālāk? Pēc šitā gājiena NE1 komada viņu neņems – 100 p. Ja nu vien viņa sievastēvs kas pazīstams kā McGregor savu komandu neuzbliež ar VDG kā līderpilotu. Zēnam šķiet taisnība, bet neviens Zēns nevar uzveikt Organizāciju. It īpaši iekš F1.
negribu te pēc rasista izskatīties, bet tā reģiona ļaudīm, no kurienes nāk tagadējā Saubera Team Principial-ša, uzmešana ir itin raksturīga padarīšana. Vienīgais veids, kā no tās izvairīties, ir nodrošināties, lai tā darīt šiem būtu neizdevīgi.
No sirds žēl jaunēkļa, bet kā Lielos Vilcienos, tā arī Mazās Ragutiņās, Agrim Dižajam ir 100% taisnība 🙁
Un kā tad tas ferrariem tagad izpaudīsies ar tiem motoriem? Pārējo sezonu brauks tikai ar 3, vai nāksies vēl daudzos citos posmos izmantot šo “lēno, izturīgo”?!