“Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs paziņojis, ka lēmums par atļauju sacīkšu laikā veikt degvielas uzpildi var netikt apstiprināts, ja šis process izrādīsies pārāk dārgs.Degvielas uzpilde tika aizliegta, jo boksu apmeklējumi bija pārāk gari, bet tehnika pārāk dārga. Tomēr ja izdosies ierobežot tēriņus, kā arī padarīt degvielas uzpildi tikpat īsu kā riepu maiņu – 2-3 sekundes, tad gala rezultāts varētu būt iespaidīgs.” Nedrīkst aizmirst arī to, ka viens no iemesliem degvielas uzpildes aizliegumam sākot no 2010. gada bija drošības jautājumi.

“ART” komandas vadītājs Nikolā Tods paziņojis, ka neizslēdz iespēju, ka tuvāko gadu laikā varētu pārcelties no GP2 sērijām uz F1 čempionātu. Kā viens no iespējamajiem variantiem varētu būt iespēja kļūt par “McLaren Honda” partneriem, kur komanda varētu ļaut braukt saviem jauno braucēju sistēmas pilotiem. “Ienākšana F1 ir kas tāds, ko mēs noteikti apsvērsim, tomēr tas notiks tikai tad, ja mēs tam redzēsim labu iemeslu, un arī tad nāksies apsvērt visus plusus un mīnusus.” Šosezon “ART” sastāvā brauc “McLaren” sistēmas braucējs Stofels Vandūrns un “Honda” protežē Nobuhara Macušita.

Luiss Hamiltons izteicis cerību, ka visi politiskie procesi ap Itālijas GP norims un Monca saglabās savu vietu F1 kalendārā. “Protams, katrai lietai ir divas puses, tomēr Monca ir trase ar lielisku vēsturi un sportisko vērtību. Tāpat nedrīkst aizmirst fanus, kuri padara nedēļas nogali neaizmirstamu. Dažās vietās, piemēram, Silverstounā, Spānijā, Itālijā, Vācijā ir tāda sajūta, ka te viss sākās. Stāvot uz Itālijas GP goda pjedestāla var redzēt, ka visa starta-finiša taisne ir pārpildīta ar faniem, galvenokārt gan “Ferrari” faniem, ko nevar redzēt nekur citur. Tieši tādēļ ir svarīgi saglabāt Moncu, jo zaudējot to, mēs zaudēsim arī fanus.”