Lotus avārija SilverstonaLotus” komanda ir droša, ka tai izdosies panākt mierizlīgumu ar vairākiem kreditoriem, ar kuriem vienība nav spējusi norēķināties un šobrīd lieta pamazām virzās tiesvedības virzienā. Kreditori jau ir iesnieguši prasību Augstākajā Tiesā, tomēr šobrīd “Lotus” vēl ir iespēja izvairīties no procesa, ja tuvākajās divās nedēļās tiks panākta vienošanās ar kreditoriem. “Lotus” savukārt gaida finansu līdzekļus no saviem sponsoriem un investoriem, lai norēķinātos ar kreditoriem, jo tiesas process pamatīgi iedragātu Enstonas komandas nākotnes izredzes Formulā 1. Tiek baumots par “Renault” kompānijas iespējamo “Lotus” daļu pārpirkšanu, tomēr šo darījumu pamatīgi apgrūtina Enstonas komandas līgums ar “Mercedes” kompāniju par dzinēju piegādi, kas noslēgts līdz 2020.gadam.

Leģendārais Formula 1 dizaineris Adrians Ņūvejs šobrīd strādā pie “Aston Martin” superauto projekta, lai radītu satriecošu spēkratu, kas būtu konkurents “McLaren P1 GTR” un “Ferrari FXX K” superauto. Tirdzniecībā šis modelis varētu nonākt 2018.gadā. Šī ziņa parādījās tikai pāris dienas pēc tam, kad “Aston Martin” kompānija atzina, ka varētu kļūt par “Red Bull” Formula 1 komandas partneri, ja Miltonkeinas vienībai izdotos nodrošināt “Mercedes” dzinēju līgumu. Savukārt Adriana Ņūveja dalība jaunajā projektā ir daļa no “Aston Martin” un “Red Bull Technologies” sadarbības līguma, kurā turklāt paredzēta arī “Mercedes” kompānijas iesaiste jaudas agregāta un elektronikas sistēmu piegādē ielas superauto projektā.

Pēc Lielbritānijas GP, kur pirmajā sacīkstes daļā “Williams’ komandas piloti atradās līderpozīcijās, Valteri Botass paziņoja, ka viņam bija pa spēkam atrauties no sekotājiem, ja būtu bijusi iespēja tikt garām savam komandas biedram. Botasam netika dota atļauja uzbrukt Felipes Masas līderpozīcijai laikā, kad soms bija ātrāks trasē, taču laikā, kad “Williams” sadūšojās izvirzīt vadībā Botasu, ātruma pārsvars jau bija zudis. “Mans pārsvars bija pussekunde aplī, es būtu varējis atrauties un tas nebija tikai DRS dēļ,” skaidroja Botass. “Nevienam neviens nav jālaiž garām, tās nebūtu sacīkstes, tomēr būtu patīkamāk, ja man tiktu dota iespēja cīnīties, kad man bija tādas iespējas. Vēlāk, kad komanda pārdomāja, vairs man iespējas neradās.” Pēc sacīkstes arī “Mercedes” komandas boss un bijušais “Williams” līdzīpašnieks Toto Volfs norādīja, ka Grūvas komanda vienkārši vēl nav atguvusi uzvarētāju pārliecību un nokļūstot līderpozīcijās, nezina, ko iesākt ar šo situāciju un cenšas spēlēt ļoti piesardzīgu spēli.

1 KOMENTĀRS

  1. nu vispār jau kreditori vairs nevis ‘draud’, bet rīkojas – pēc LV terminoloģijas, ir iesniegts Lotusu maksātnespējas pieprasījums (winding-up petition) – https://www.justice.gov.uk/courts/court-lists/list-companies-winding-up – listes # 1695.

    Teorētiski vēl pastāv iespēja, ka puses vienojas ārpus juridiskā procesa, bet IMHO izredžu nav daudz. Arī Žorika Lopesa uzkrītošā prombūtne no F1 wīkendiem šosezon, IMHO, neko labu neliecina.

  2. “Valteri Botass paziņoja, ka viņam bija pa spēkam atrauties no sekotājiem”

    noteikti ka nevareeja. jo profesors Oraanvutaans pasludinaaja preteeju verdiktu. vinja viedoklis noteikti ir veeraa njemamaaks par Botasu. ko gan tas somainis saprot, ne?