“Red Bull” komanda tuvākajos posmos varētu sākt cīņu ar pašu “Mercedes” komandu, uzksata Daņila Kvjats, kurš Ķīnas GP izcīnīja savu otro pjedestālu karjerā. Tikmēr krievu pilota komandas biedrs Daniels Rikjardo pēc pārdurtas riepas spēja reabilitēties un izcīnīt augsto ceturto pozīciju. Tagad Konstruktoru kausa kopvērtējumā “Red Bull“ tikai četrus punktus zaudē “Ferrari”. Kvjats ir pārliecināts, ka noteiktos apstākļos viņa komanda spēs cīnīties ar “Mercedes”:

“Viņi joprojām ir priekšā, tomēr ar jaunajiem uzlabojumiem, kas mums būs ap Kanādas GP posma laiku, mēs varētu sākt cīņu ar “Mercedes”. Ķīnā mūsu ātrums bija “Ferrari” līmenī.”

“F1LV

Bernijs Eklstons ir nācis klajā ar paziņojumu, ka sievietes varētu nebūt pietiekami ātras, lai konkurētspējīgi startētu Formula 1 čempionātā. Tajā pašā laikā Eklstons ir gatavs ieguldīt 20 miljonus Eiro, ja atrastos sponros, kas atbalstītu divu sieviešu komandu F1 čempionātā.

“Es neesmu drošs, ka sieviete spētu fiziskajā ziņā braukt tik pat ātri ar Formula 1 mašīnu, kā to spēj vīrieši. Pat, ja viņas spētu, tad jebkurā gadījumā nekad netiktu uztvertas nopietni. Diemžēl. Tomēr sievietēm mūsdienās ir krietni lielāka pašpārliecība un turklāt mazāki ego, kas ļauj tām kļūt par ļoti veiksmīgām uzņēmumu un arī komandu vadītājām.”

Luiss Hamiltons ir paziņojis, ka Niko Rosbergam vajadzētu izbaudīt šo panākumu mirkli, jo nekad nevar zināt, kad veiksmes sērijai pienāks gals. Kamēr Rosbergs guvis trīs uzvaras, Hamiltons iekūlies vairākās ķibelēs ar tehniku un šobrīd čempināta kopvērtējumā jau zaudē 36 punktus.

“Attiecībā uz cīņu par titulu man jāsaka, ka Niko pirmie trīs posmi ir padevušiem ļoti viegli un man vēl nemaz nav izdevusies īsta cīņa ar viņu. Viņam vajadzētu izbaudīt to, kamēr tas ir iespējams, jo nekad nevar zināt, kad veiksmes sērija beigsies.”

16 KOMENTĀRI

      • …būsi vēl emociju varā, kad tajos četros gados RBR bija čempioni..tolaik RBR tiktiešām stiprā puse bija līkumotā daļa .. (kur starp citu lielu lomu spēlēja vecais labais kustīgais antispārns)…laiciņš nu ir pagājis – bilde jau ir pavisam cita..piemirsi ļoti svarīgu niansi..ar motoru vien nepietiks konkurencei jaunajā ērā – vēl ir riepu faktors, nodilumi un riepu darbība, kas katrai komandai atšķiras….un tikai tad seko viss pārējais… f1 rezultātus neizšķir viens konkrēts tehniskais komponents, un tā nav bijis nekad….šajā ērā galvastiesu izšķir māka draudzēties ar riepām, tad seko dzinējs , un tikai tad viss pārējais….

      • …pilnīgi iespējams, ka ar šasiju Red Bull viss ir kārtībā, piekrītu…bet ar to viss nebeidzas, jo gan izsvarojumi, gan pat tehnisko komponentu izvietojums bolīdā ietekmē ne vien šasijas darbību, bet arī to , kā tas viss kopā attiecas pret riepām (cik daudz tās tiek ēstas un cik ātri spēj sasniegt darba temperatūru)…tas nozīmē, ka pat tehniski perfekta šasija neko daudz nedos ,ja tā dos ātrumu vai stabilitāti ,tai pašā laikā ēdot riepas ar lielāku apetīti , nekā konkurentiem…šasijai ir jābūt ne vien labai, bet tai arī labi jāizturas pret riepām…vecajā ērā tas process notika tā – izveido šasiju, pārējos bolīda komponentus , uzliec riepas un dodies trasē testēt….jaunajā ērā tas notiek tā – riepas ir atskaites punkts..viss formulas līdzsvarojums, regulējumi , šasijas kopējie parametri tiek veidoti (regulēti) tā, lai formula pēc iespējas taupīgāk izturētos pret riepām, spētu tās laicīgi dabūt darba temperatūrā (mēs ļoti labi zinam, kas notiek, ja to nespēj panākt – neglābj vairs nekas),,, ..un tas viss ir galīgi nepareizi, jo riepas ir tas, ap ko viss tiek pielāgots…tas nozīmē ,ka pie tehniski ideālas šasijas (uz papīra) nevar būt garantijas, ka tā neēdīs riepas ar lielu apetīti…tur tas suns aprakts….
        ..sektoru laikus papētīt??? šie laiki nebūt nevar būt objektīvs rādītājs, jo parādi man kaut vienu sektoru visās trasēs kopumā, kurš sastāvētu no viena tipa līkumiem??? tie visi atšķiras niansēs, un tur tos kopējos spēkus katrai komandai nemaz nevar noteikt… katrā trasē tas viss atšķiras….

      • p.s. tāpēc mēs sacīkšu laikā, īpaši sezonas sākumā bieži dzirdam no komandām ,,mums ir problēmas ar riepām….skatīsimies, ko darīt…..cerības bija tādas, bet beigās nesaprotam ,kur ir iemesli pārāk dilstošām riepām,, u.t.t. …šādus secinājumus varam dzirdēt bieži gan no pilotiem ,gan komandām….tas nozīmē, ka tad, kas viss liekas pareizi un labi – kad ir simulātorā notestēti visi komponenti un šķiet ideāli – vēl nebūt nenozīmē, ka viss tikpat labi beigsies, jo viss vienalga beigās atdursies pret riepu jautājumu…tas desmitiem reižu jau ir novērots…

  1. meŗši jau nu arī nesēdēs, rokas zem pakaļām sabāzuši..

    IMXO Kvjats tuvojas stadijai, par kuru krievenieku tēvē seriālī (klonā no janku Nanny) teica: ‘Takoij optimizm nado ļečiķj eļektrošokom’ 😀

    • …šis te ir F1 ikdiena, kā pirmssezonās ,tā sezonās… domājams, ka Kvjats pats nemaz nav pārliecināts par to, ko saka…to sauc par ,,ēsmas izlikšanu presei,, ….tas ir viens no pilotu pienākumiem komandā – strādāt uz publicitāti un veidot ,,tēlu,, ….ik pa laikam ir jāpabārsta šādi tādi solījumi – tas uztur to , ka ,,par komandu runā,, ..tāpēc visi ,kam nav slinkums reizēm izsaka pārsteidzīgus pareģojumus…bet uz zemes atgriežoties, protams tā vis nebūs…arī paša Kvjata svaigās emocijas protams spēlē lielu lomu….ātruma ziņā nekas nav mainījies – un arī ne no šā ne no tā ātrumi nedz pieaug, nedz dilst…tā tas nenotiek..šis posms bija gan dažādu izņēmumu kopums (stratēģiju haosā) , gan arī cīņa vienos vārtos tiešā cīņā….nekas atstatumos nav mainījies, un nekad vēl nav redzēts tāds precedents ka kāda no komandām jelkad būtu spējusi tā pēkšņi mainīt sava spēka grafiku… tas viss tā – publicitātei un pašreklāmai…..arī tas ir pilotu un komandas pienākumos…

  2. par Hami..arī psiholoģiskās spēles viņš sācis spēlēt savādāk nekā iepriekš….ja agrāk piloti viens otru ietekmēja ar dažādām savu priekšrocību niansēm, tad tagad Hamis pārgājis un vienkāršiem draudiem….tas izskatās pēc tā, ka Hamis vienkārši to izsaka, lai uzturētu daļu spriedzes…kautkas jau jāsaka, nevar tak teikt ,ka viņš mazliet ir atslābis…draudi nav tā pieeja, kas iedarbotos uz konkurentu, tāpēc domājams, ka Hamis to saka presei tāpēc, ka kautkas ir jāsaka…šāda pieeja kārtējo reizi pierāda to, ka Hamim ir diezgan vienalga, lai cik tas dīvaini neizklausītos…. ,,jeb – kautkas jāpasaka, lai visi liek mieru uz kādu laiciņu,, ….

      • Edža, es 100% neesmu Vettela fans, bet man likās, ka Daņila pārcentās, un tad Vettels nepalūrēja uz abām pusēm, a otrā pusē ta bija komandas biedrs, ko viņš nonesa, a Kvjats tika sveikā cauri. Tā man liekās, iespējams ka ”Cārlijam Vaitingam arī.

      • …viss jau būtu bijis ok – vienīgā nelaime bija tā, ka Raikkonena formula atradās blakus,,ja ne Raikonens, tad šis manevrs būtu tāds pats kā visi manevri, kuros konkurents nozog otram iekšmalu, bet tas otrs ir spiests pavirzīties malā….šādus manevrus piloti izmanto bieži…bet te Fetels pats pārcentās – video redzams, ka Fettelu šķīra vēl labs gabaliņš līdz Kvjata sāniem (bija rezerve) .. Vetels mazliet par daudz novirzījās uz ārmalu , kur atradās arī Raikonens..mazliet pārrēķinājās distancē…

      • IncizZ – vismaz no normāla ‘racinga’ noteikumu perspektīvas, neredzu apzolūti nekā, kur Kvjats būtu bijis pārcenties.

        Ja Tev padomā ir kkādi speciāli nosacījumi, kas jāievēro pirmajā aplī kā tādā, vai kādi konkrēti norādījumi bijuši doti pirms-races brīfingā, kas attiecās tieši uz Ķīnas GP 2016 startu – faktus studijā, lūdzu..