Nedēļas nogalē aizvadīts šīs sezonas WTCC 3. posms Ungārijā. Nokrišņi padarīja saķeri krietni vājāku kā ierasts, tādēļ kļūdas, izslīdēšanas, avārijas un apdzīšanas bija neatņemama sacensību sastāvdaļa. Pirmajā braucienā trase nebija pārāk mitra, tādēļ “Honda” un “Citroen” rūpnīcu braucēji nolēma sacīkstes uzsākt ar slikiem, kamēr pirmajā rindā stāvošie Benani un Ekbloms nolēma izmantot slapjam laikam paredzētās riepas.
V. | Braucējs | Pts | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() |
106 | 13 | 25 | 13 | 25 | 5 | 25 |
2 | ![]() |
94 | 16 | 18 | 25 | 18 | 2 | 15 |
3 | ![]() |
77 | 18 | 4 | 18 | 8 | 25 | 4 |
4 | ![]() |
60 | 25 | 8 | 16 | – | 3 | 8 |
5 | ![]() |
54 | 3 | 12 | 11 | 10 | – | 18 |
6 | ![]() |
53 | 15 | 15 | 10 | 12 | – | 1 |
7 | ![]() |
50 | 5 | 10 | 5 | 15 | 15 | – |
8 | ![]() |
40 | – | 2 | 4 | 6 | 18 | 10 |
9 | ![]() |
26 | 10 | 6 | – | – | 8 | 2 |
10 | ![]() |
22 | – | – | 12 | – | 10 | – |
11 | ![]() |
19 | 6 | – | – | – | 1 | 12 |
12 | ![]() |
19 | – | 1 | 2 | 4 | 12 | – |
13 | ![]() |
16 | 4 | – | – | 2 | 4 | 6 |
14 | ![]() |
7 | 1 | – | – | – | 6 | – |
15 | ![]() |
5 | – | – | – | 1 | 4 | – |
16 | ![]() |
2 | – | – | – | – | 2 | – |
17 | ![]() |
1 | – | – | – | – | 1 | – |
Gabriele Tarkvīni nolēma upurēt savu 11. starta pozīciju un devās boksos pēc iesildīšanās apļa, lai uzmontētu slapjam laikam paredzētās riepas. Sliku lietotāji strauji zaudēja savas pozīcijas, kamēr “Sebastian Loeb Racing” braucējs Medi Benani izcīnīja pirmo uzvaru karjerā, aiz sevis atstājot komandas biedru Čiltonu, bet trešā vieta “Lada” pārstāvim Katsburgam. Tarkvīni spēja pacelties līdz piektajai vietai, bet mājinieks Mišeliss ar dūmojošu mašīnu nobrauca malā jau iesildīšanās aplī. Pie punkta tika arī Renē Mjūniks, kurš ir Reiņa Nitiša komandas biedrs rallijkrosā.
Lietus pastiprinājās un visi braucēji uz otro cēlienu izvēlējās slapjam laikam paredzētās riepas. Lopess startā nosargāja pirmo pozīciju, bet otrais palika Koronels. Melleram padevās lielisks starts – “Citroen” braucējs pakāpās no 7. uz 3. pozīciju, drīz vien tiekot garām arī Koronelam, kurš pieļāva kļūdu un izbrauca ārpus trases. Benani nesadalīja trasi ar Monteiro, izgrūžot portugāli ārpus trases, par ko vēlāk saņēma arī sodu. Tikmēr otram “Honda” pārstāvim Hafam negāja labāk. Viņš noķēra “Citroen” duetu, bet pēc nelielas saskares ar Melleru veica apdzīšanas manevru. Saskarē Hafs tika atzīts par vainīgu, kā rezultātā viņam nācās izbraukt caur boksiem. Kopvērtējumā Lopess apsteidzis Monteiro un abi iekrājuši nelielu pārsvaru pār Benani.
V. | Braucējs | Mašīna | Rezultāts |
---|---|---|---|
1 | ![]() |
Citroen | 30’49.813 |
2 | ![]() |
Citroen | 3.313 |
3 | ![]() |
Lada | 6.367 |
4 | ![]() |
Volvo | 13.918 |
5 | ![]() |
Lada | 14.566 |
6 | ![]() |
Lada | 29.575 |
7 | ![]() |
Citroen | 34.530 |
8 | ![]() |
Chevrolet | 47.418 |
9 | ![]() |
Honda | 52.927 |
10 | ![]() |
Chevrolet | 1’48.021 |
11 | ![]() |
Honda | 1’58.809 |
12 | ![]() |
Honda | 2’26.774 |
13 | ![]() |
Citroen | |
14 | ![]() |
Citroen | |
15 | ![]() |
Chevrolet | |
16 | ![]() |
Volvo | |
NF | ![]() |
Honda |
V. | Braucējs | Mašīna | Rezultāts |
---|---|---|---|
1 | ![]() |
Citroen | 38’37.180 |
2 | ![]() |
Citroen | 2.821 |
3 | ![]() |
Honda | 14.981 |
4 | ![]() |
Volvo | 18.026 |
5 | ![]() |
Citroen | 19.834 |
6 | ![]() |
Honda | 24.535 |
7 | ![]() |
Chevrolet | 26.979 |
8 | ![]() |
Citroen | 27.898 |
9 | ![]() |
Lada | 36.557 |
10 | ![]() |
Honda | 36.867 |
11 | ![]() |
Volvo | 42.681 |
12 | ![]() |
Chevrolet | 50.959 |
13 | ![]() |
Lada | 58.529 |
14 | ![]() |
Honda | 1’13.924 |
15 | ![]() |
Chevrolet | |
NF | ![]() |
Lada | |
NF | ![]() |
Citroen |
V. | Braucējs | Pts | 1. | 2. | 3. | 4. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() |
188 | 43 | 40 | 51 | 54 |
2 | ![]() |
140 | 26 | 53 | 41 | 20 |
3 | ![]() |
136 | 51 | 23 | 32 | 30 |
4 | ![]() |
118 | 32 | 21 | 39 | 26 |
5 | ![]() |
106 | 22 | 32 | 28 | 24 |
6 | ![]() |
100 | 14 | 30 | 15 | 41 |
7 | ![]() |
94 | 1 | 35 | 26 | 32 |
8 | ![]() |
91 | 8 | 28 | 20 | 35 |
9 | ![]() |
90 | 28 | 15 | 30 | 17 |
10 | ![]() |
87 | 36 | 20 | 12 | 19 |
11 | ![]() |
80 | 20 | 18 | 20 | 22 |
12 | ![]() |
75 | 11 | 12 | 24 | 28 |
13 | ![]() |
70 | 30 | 13 | 14 | 13 |
14 | ![]() |
69 | 9 | 24 | 22 | 14 |
15 | ![]() |
66 | 24 | 8 | 18 | 16 |
16 | ![]() |
64 | 13 | 26 | 16 | 9 |
17 | ![]() |
61 | 15 | 17 | 11 | 18 |
18 | ![]() |
59 | 18 | 16 | 10 | 15 |
19 | ![]() |
59 | 18 | 14 | 17 | 10 |
20 | ![]() |
50 | 19 | 11 | 9 | 11 |
21 | ![]() |
45 | 10 | 10 | 13 | 12 |
22 | ![]() |
16 | 16 | – | – | – |
23 | ![]() |
12 | 12 | – | – | – |
24 | ![]() |
9 | – | 9 | – | – |
Tikmēr “Penske” komandas braucējs Simons Padženo palielinājis savu pārsvaru šīs sezonas IndyCar čempionātā, izcīnot uzvaru sacīkstēs Alabamā, kamēr viņa galvenie konkurenti cīņā par titulu finišēja pirmā desmitnieka otrajā pusē. Padženo atradās vadībā gandrīz visu sacīkšu distanci, tomēr, tuvojoties izšķirošajiem apļiem, viņu noķēra Greiems Reihals. Apdzīšanas manevrs nebija sekmīgs un abi saskārās. Padženo nācās izbraukt caur grants joslu, kamēr Reihala priekšējais antispārns bija bojāts, tādējādi ietekmējot amerikāņa ātrumu.
Tikai desmitais finiša līniju šķērsoja pērnā gada čempions Diksons, bet visi braucēji spēja sasniegt finišu. Konstruktoru kausā “Chevrolet” pārspēj “Honda” ar 500 punktiem pret japāņu 319, bet braucēju čempionātā Padženo pārsvars pieaudzis līdz 48 punktiem.
V. | Braucējs | Komanda | Rezultāts |
---|---|---|---|
1 | ![]() |
Penske | 1:48:42.3334 |
2 | ![]() |
Rahal | +13.7476 |
3 | ![]() |
Carpenter | +15.8039 |
4 | ![]() |
Penske | +16.7315 |
5 | ![]() |
Penske | +21.1160 |
6 | ![]() |
Schmidt | +23.6222 |
7 | ![]() |
Penske | +25.5391 |
8 | ![]() |
Ganassi | +27.9007 |
9 | ![]() |
Ganassi | +31.8726 |
10 | ![]() |
Ganassi | +39.0603 |
11 | ![]() |
Andretti | +40.7485 |
12 | ![]() |
Andretti | +53.3648 |
13 | ![]() |
Foyt | +55.2122 |
14 | ![]() |
Andretti | +1:03.5214 |
15 | ![]() |
Andretti-Herta | +1:04.8661 |
16 | ![]() |
KVSH | +1 aplis |
17 | ![]() |
Schmidt | +1 aplis |
18 | ![]() |
Coyne | +1 aplis |
19 | ![]() |
Foyt | +1 aplis |
20 | ![]() |
Coyne | +1 aplis |
21 | ![]() |
Ganassi | +1 aplis |
REPLAY: @GrahamRahal & @SimonPagenaud make contact fighting for the lead. Incident is under review. #INDYCARhttps://t.co/NfZEj8XSXf
— IndyCar Series (@IndyCar) April 24, 2016
Penskem gan viss vienkārši – kurš priekšā kopvērtējumā, tas komandas līderis un neviens neko nespirinās. 🙂
Vispār tas noteikums par apdzīšanu par apli (zilie karogi) ir visai interesants – reāli var izčakarēt līderim sacīksti, bet jo interesantāk.
Nebija garlaicīgi.