Formula 1 sacīkšu direktors Čārlijs Vitings pēc nesen veiktās inspekcijas paziņojis, ka jaunā Baku ielu trase būs gatava uzņemt F1 nākamajā mēnesī. Vitings Azerbaidžānā paviesojās kopā ar F1 trašu arhitektu Hermanu Tilki, lai varētu novērtēt progresu trases gatavošanā. Pēc vairāku trases daļu apskatīšanas viņš bija apmierināts. Vitings stāsta, ka viņa nākamā vizīte Baku būs jūnija sākumā, un viņš paredz, ka tajā laikā trase jau būs gatava. Vitings jauno Baku trasi salīdzina ar Singapūras ielu trasi, tikai piebilst, ka šī būs daudz ātrāka. Pirmā sacīkste Baku ielu trasē notiks 19. jūnijā, un jāpiemin tas, ka tā norisināsies vienā nedēļas nogalē ar leģendārajām Lemānas 24 stundu sacīkstēm.
“Force India” komanda paziņojusi, ka sākot ar Spānijas Grand Prix izcīņu šajā nedēļas nogalē, viņu formula izskatīsies krietni savādāk, pateicoties lielai uzlabojumu paketei. Silverstonā bāzētā vienībā ir smagi strādājusi, lai uzlabotu VJM09 modeļa sniegumu, un cer, ka ar to būs pietiekami, lai krietni uzlabotu ātrumu. Runājot par gaidāmo Spānijas GP, komandas boss Vidžajs Malja paziņojis, ka uzlabojumi būs gatavi gan Serhio Peresa, gan Niko Hilkenberga formulām: “Paredzēts, ka tie būs uz abām mašīnām jau pirms pirmajiem treniņiem. Tie ir visaptveroši, un formula izskatīsies diezgan atšķirīgi.” Peresam un Hilkenbergam šī sezona nav iesākusies pārāk veiksmīgi, taču Peress cer, ka ar Spānijas posmu veiksme var atgriezties viņu pusē, un komanda varēs regulāri izcīnīt punktus.
“Renault” vienība plāno ieviest uzlabojumus uz katru no nākamajām 6 līdz 8 sacīkstēm. Situācija ar ieilgušo “Lotus” vienības pārņemšanu neļāva komandai pilnvērtīgi sagatavoties sezonai, jo laicīgi netika uzsākta jaunā RS16 modeļa gatavošana, kā arī nācās pielāgoties “Renault” dzinējam. Jau iepriekš, šajā sezonā komanda ieviesa priekšējā antispārna uzlabojumus, taču ar Spānijas posmu tiks uzsākta agresīvāka uzlabojumus stratēģija. “Gaidāmi ir aerodinamikas, kā arī priekšējās balstiekārtas uzlabojumi, un uz Kanādas posmu mums būs uzlabots dzinējs, tāpēc varam paredzēt, ka jaunievedumi parādīsies katrā no nākamajām 6 -8 sacīkstēm,” stāsta Alans Permane no “Renault”. Jāpiemin, ka “Renault” vienībai palikušas 24 dzinēja uzlabošanas kvotas, kas ir visvairāk no visiem ražotājiem.
Renualtiem pirmām un galveno kārtām ir jāapgreido motors. tas vis ko viņi minēja ka uzlabos Red Bulliem jau ir, a pa pjedestālu dēļ vājā motora tāpat neripo.
‘Eiropas GP’ azerijā..
Quo Vadis…