Serhio Peress skatītāju balsojumā atzīts par Monako GP dienas braucēju. Meksikāņu braucējs sacīkstes uzsāka no septītās pozīcijas, bet sacīkstēs, precīzi izrēķinot, kurā brīdī pārslēgties uz pārejas un sausā laika riepām, izcīnīja 3. vietu. Tā bija pirmā reize šosezon, kad “Force India” komandai izdodas sasniegt goda pjedestālu. Līdz šim dienas braucēji bija izdevies izcīnīt arī Grožānam (2 reizes), Kvjatam, Magnusenam un Verstapenam.

Paskālam Verleinam pie sacīkšu rezultāta pieskaitītas 20 sekundes par diviem dažādiem pārkāpumiem sacīkšu laikā. Desmit sekunžu sods piešķirts par noteiktā laika ierobežojumiem virtuālās drošības mašīnas laikā, bet vēl desmit sekunžu sods par zilo karogu ignorēšanu sacīkšu vidusdaļā. Šie sodi gan neietekmēs Verleina 14. finiša pozīciju, toties “Manor” braucējs saņēmis 2 soda punktus par katru no šiem pārkāpumiem. Tā kā tie bija Verleina pirmie 4 soda punkti, tad pagaidām diskvalifikācija nedraud. Identisku sodu (2 punkti un +10 sekundes) par avārijas izraisīšanu ar Estebanu Gutjeresu saņēmis ar Valteri Botass.

Tikmēr Daņila Kvjats un Markuss Ēriksons saņēmuši pa 3 starta vietu sodiem uz sacīkstēm Kanādā. Ēriksons sodu saņēmis par avārijas izraisīšanu ar komandas biedru Felipi Nasru, kurš ignorēja komandas pavēli palaist ātrāko Ēriksonu garām. Kvjatam sods piešķirts par avārijas izraisīšanu ar “Renault” braucēju Kevinu Magnusenu. Kvjats gan uzskata, ka avārijā vainojams pats Magnusens, kurš pārāk agresīvi bloķējis Kvjata centienus apdzīt. Abiem grēkāžiem piešķirti arī divi soda punkti. Ēriksonam nu ir 7 soda punkti, bet Kvjatam par 1 mazāk. Sasniedzot 12 soda punktus 1 gada (ne sezonas) laikā, braucējam tiek piešķirta diskvalifikācija.

Tiesnešu redzeslokā nonāca arī Kimi Raikonens, kurš pēc priekšējā antispārna nolaušanas neatstāja vietu Romēnam Grožānam, kā arī Luiss Hamiltons, kurš, aizstāvot pozīciju no Daniela Rikjardo, nogrieza daļu līkuma izejā no tuneļa, tomēr tiesneši nolēma šos braucējus nesodīt.

7 KOMENTĀRI

  1. …jā, tas gan likās tā mazliet amizanti, kad kā Masas ,tā Hamja izpildījumā pilnīgi mierīgi drīkst kādu reizīti aizsargājot pozīciju izmainīt trajektoriju nogriežot trasi….jo dīvaināk – abi piloti bez šādas nogriešanas būtu zaudējuši savas pozīcijas….pat ar visu nogriešanu Hamis knapi saglāba savu pozīciju….tas nu gan likās amizants tiesnešu darbs, kamēr citās trasēs pat par mazāk ieguvumu nesošiem pārkāpumiem tūlītēji tiek piešķirts sods….

    • Ja liekas, tad var sasisties, kā arī pēc tam vajag pārkrustīties, ka viss labi beidzās 😀
      Redziet Vutnāna kungs , ja kāds apdzen noīsinot trasi un tas izdodas, tad ir acīmredzams fakts, ka viņš tādā veidā ir guvis priekšrocību. Un ja tādā veidā gūtā priekšrocība netiks atgriezta atpakaļ, sekos sods.
      Jā kāds noīsina trasi aizstāvoties , tad nebūt nav acīmredzamas gūtās priekšrocības, jo nekur nav rakstīts, ka apdzinējam būtu izdevies apdzīt. Līdz ar to pilots tiek brīdināts. un sods būs tikai atkārtošanās gadījumā. Vutnāna kunga proletāriskā pārliecība, izskatot šādus gadījumus, ļoti, ļoti pagaidām vēl netiek ņemta vērā 😛

      • …nu bet protams – aiztaisot iekšmalu noīsinot trasi , kā rezultātā pilots pēc tam iegūst labāku paātrinājumu turpinot taisnvirziena kustību ,kā rezultātā atgūst laiku ,un notur savu pozīciju – tas noteikti nav nekāds ieguvums 😀 …o kadrs 😀

      • Redziet profesora kungs, f1 noteikumi ir balstīti uz loģiku, un tā loģika ir tāda , kā es Jums izskaidroju. 😀 Kā zināms, Jūs ar loģiku nedraudzējieties, tā priekš Jums ir pilnīga abrakadabra 😀 Ziniet kur ir galvenā problēma – Jūsu ‘priekšŗocības’ ir iegūtas spriedelējumu rezultātā 😛 Tā ir fantāzija nevis fakts 😀 Noteikumi, patīk vai nepatīk, balstās uz faktiem, nevis Jūsu spriedelējumiem , par kuriem te sen jau viss forums ierēc 😀

      • Varu tikai piekrist. Noskatījos vēlreiz visu Monako sacīksti pievēršot uzmanību Vutnāna hipotēzēm. Varu teikt to pašu, spriedumi ir fantāzija. Vai nu Vutnāns vispār nav redzējis sacīksti vai nu šogad bijušas divas sacīkstes, viena pa TV pārraidītā un otra ar specielūgumiem izredzētai sabiedrībai kuru vērojis Vutnāns. Atklāti sakot nav jau laika te cīnīties ar muļķību ( citādi to nenosauksi), bet vajadzētusarakstīt apli pa aplim, kas notiek, kādi ir laiki, kādi atstatumi starp vadošajiem pilotiem, kad kurā aplī atrākie apļa laiki un kam, kuros apļos VSC…. un tad varētu parunāt par Mercedes nespēju sadzīvot ar riepām pavisam objektīvi 🙂 Bet vai vajag, tie kas skatījās paši saprot, bet pārliecināt Vutnānu ……laikam jau vieglāk un lietder;igāk noskriet maratonu 🙂 Lai jau ņemas mūsu guru (“pilotu apļa laiku tempu konstantos ātrumos” – fenomenāla mūsu guru pērle) 🙂 🙂

      • nu bet protams Tāli , tie, kas skatījās noteikti nepamanīja, ka Monaco apļa laiki noteikti atšķiras, kad tu brauc aiz kāda ,atšķirībā no citām trasēm – iestrēgstot, kad pat ar sekundes pārsvaru aplī reizēm nepietiek apdzīšanai šāda tipa trasēs….jābrīnās, kā gan Rikjardo nespēja uzsist vienu ātrāku apli pēc otra braucot aiz Hamja muguras…vai ne??? manuprāt tavs uzdevums ir nevis novērtēt , bet gan izteikt viedokli, lai tikai tas atšķirtos no manējā par katru cenu 😀

      • tiesāšanā loģika vispār reizēm izpaliek…tas bija vienkāršs solis, lai kautcik saglabātu spriedzi cīņā par uzvaru, jo visi ļoti labi apzinājās, ka Hamim būtu spēle zaudēta pēc kāda soda (kaut 5 sekunžu soda) , jo savādāk būtu pelēks sacīkstes turpinājums..loģika reizēm izpaliek, līdzīgi kā hokejā vai basī, tiesnešiem pieverot acis un ļaujot cīnīties….