Četrkārtējais pasaules salonautomobiļu čempionāta (WTCC) uzvarētājs Ivans Mellers šīs sezonas izskaņā nolēmis likt punktu savai karjerai. “Es nezinu, vai vecums ir galvenais iemesls. Tas drīzāk skaidrojams ar motivācijas un aizrautības zušanu. Visa smagā gatavošanās katram čempionāta posmam vairs nav tas, kam esmu gatavs iet cauri nākotnē.” 47 gadus vecias Mellers vēl nav paziņojis, ko plāno darīt pēc karjeras beigām, uzsverot, ka šobrīd koncentrēsies uz to, lai pārspētu Monteiro cīņā par vicečempiona titulu. Savā 11 sezonu garajā WTCC karjerā Mellers ne reizi nav noslēdzis sezonu zemāk par 4. vietu un ir pārliecinoši uzvarām bagātākais braucējs šai čempionātā ar 48 panākumiem.

fe_nyc-track-map-01Līdz Formula E trešās sezonas sākumam palikušas vien divas nedēļas, bet sezonas pēdējās divas sacīkstes tiks aizvadītas Ņūjorkā 29. un 30. jūlijā. Atklāts, ka braucēji trauksies cauri Manhetenas ikoniskākajām vietām, ieskaitot Brīvības statuju. Alehandro Agags norāda, ka ir svarīgi, lai cilvēki momentāli atpazītu pilsētu pat tad, ja nezin, kur notiek sacīkstes.

Pasaules izturības sacīkšu čempionāta ietvaros arī nākamsezon tiks aizvadīti 9 posmi, turklāt kalendārā īpašas izmaiņas nav atrodamas – 6 stundu sacīkstes Nirburgringā risināsies nedēļu ātrāk (16. jūlijā), kas gan nozīmē pārklāšanos ar Formula E sacīkstēm Kanādā, bet pirmssezonas testi netiks aizvadīti Pola Rikāra trasē, bet Moncā, Itālijā. Nav izslēgts, ka arī nākamgad Lemānas 24 stundu sacīkstes notiks vienā nedēļas nogalē ar F1 Eiropas GP izcīņu.

2017. gada FIA WEC kalendārs:

24. – 25. marts Testi Moncā
16. aprīlis Silverstouna (6 stundas)
6. maijs Spa (6 stundas)
17. – 18. jūnijs Lemāna (24 stundas)
16. jūlijs Nirburgringa (6 stundas)
3. septembris Mehiko (6 stundas)
16. septembris Ostina (6 stundas)
15. oktobris Fudži (6 stundas)
5. novembris Šanhaja (6 stundas)
18. novembris Sakira (6 stundas)

6 KOMENTĀRI

  1. stāv rakstīts:

    “.. Atklāts, ka braucēji trauksies cauri Manhetenas ikoniskākajām vietām, ieskaitot Brīvības statuju.”

    sorī, ja šitā izskatās pēc piekasīšanās, bet satilpināt tikdaudz faktoloģisku kļūdu vienā ne sevišķi garā teikumā ir patiesi jāpacenšas…

    1) ieliktā karte ar nākamo E-trasi apzīmē gabalu no Bruklinas (Brooklyn – Ņujorkas daļa uz D no Īstriveras, uz ‘cietzemes’), nevis Manhetenas (kas sala, nomināli)).
    2) Brīvības statuja atrodas patālu kā no vienas, tā otras NYC iepriekšpieminētajām daļām, uz saliņas BEZ TILTIEM uz cietzemi, dikti jau tuvu Ņūdžersijas krastam, tā ka tai “braukt (vai ‘traukties’, viens pīpis) cauri” no, vienalga vai Manhattan-as vai Brooklyn-as krastiem, nerādās esam iespējams…

      • jā, droši vien tā bija domāts oriģinālajā tekstā (kkas visai līdzīgs ir izlasāms e-formuļu runasvīru sacītajā pēc attiecīgā līguma parakstīšanas, piemēram), tomēr stāv rakstīts iekš F1.lv tas, kas stāv.. un tas, kas stāv, tas, kā teiktu senlatvji, ‘godu nedara’ 🙁

    • a žēl.. 🙁

      mazliet vairāk infas, šķiet ka no tā pat avota:

      The decision comes against the backdrop of declining sales of turbodiesels, the technology Audi showcases in the WEC, and political pressure in some markets to outlaw diesels.

      A requirement of the participation of two brands from the Volkswagen Group, Audi and Porsche, in the WEC is that they used different technologies.

      Audi has lent its name to the Abt team’s Formula E programme since the beginning of the series in 2014/15 and is stepping up its involvement for the 2016/17 season in what is envisaged will become a full factory engagement.

      Audi’s participation in the DTM is unaffected by the decision, and it is considering expanding its involvement in World Rallycross, where it currently offers technical support to 2016 champion Mattias Ekstrom’s privateer team.