Spītējot ļoti vājai kvalifikācijai, tai sekojošai starta sadursmei un pitstopam jau pirmajos apļos, negaidītu uzvaru Meksikas ePrix izcīņā guva Lukass di Grasi, izvēloties ļoti riskantu stratēģiju, kas drošības mašīnai dodoties trasē 3 reizes gandrīz iznīcināja Di Grasi izredzes, kamēr pirmās starta vietas īpašniekam Oliveram Tērvijam mašīna neizturēja, britam atrodoties vadībā.

Kvalifikācijas braucieni uzsākās ļoti negaidīti – saķere uzlabojās ik minūti, tādēļ lielas problēmas uzrādīt konkurētspējīgu rezultātu bija pirmās grupas braucējiem. Pērnā gada titula pretendenti Buemi un Di Grasi ierindojās attiecīgi 10. un 17. vietā. Avāriju piedzīvoja Loīks Duvāls, kas izraisīja sarkano karogu fāzi un padarīja pēdējo grupu braucēju darbu sarežģītāku.

Ātrāko laiku savā 30. dzimšanas dienā bija izdevies uzrādīt Oliveram Tērvijam, tomēr Super Pole izcīņā viņam nācās piekāpties “ABT Schaeffler Audi Sport” braucējam Danielam Abtam, kurš gan vēlāk tika izslēgts no kvalifikācijas rezultātiem noteikumiem neatbilstoša riepu spiediena dēļ. Aiz Abta un Tērvija palika Engels, kuram gan pārnesumkārbas maiņas soda dēļ nācās zaudēt savu trešo vietu, līdz ar to no otrās rindas startēja Lopess un Verņē.

Startā Tērvijs noturēja pirmo pozīciju, bet Verņē mēģinājums apdzīt Lopesu beidzās ar pozīcijas zaudēšanu Haidfeldam. Tikmēr cīņā peletona lejasgalā Maro Engels ieskrēja Lukasa di Grasi formulā. Vēl vairākas saķeršanās piedrazoja trasi un lika trasē doties drošības mašīnai. To savas formulas salabošanai izmantoja di Grasi, Prosts un Sarazins.

Kādu laiku viss izskatījās pēc perfektas dzimšanas dienas dāvanas Tērvijam līdz 12. apļa izskaņā mašīnu piemeklēja tehniskas problēmas ar bateriju un britu braucēja cīņa bija galā. Trasē jau atkal devās drošības mašīna. Alternatīvu stratēģiju izvēlējās d’Ambrocio un di Grasi, braucot boksos 7 apļus agrāk, tomēr nezaudējot laiku, tomēr ceturtā daļa baterijas jau bija iztērēta, kad konkurenti devās boksos.

Verņē nolēma doties boksos apli ātrāk par konkurentiem, kas atmaksājās – francūzim pietrūka pavisam nedaudz, lai apsteigtu Lopesu, kamēr Haidfelds atkrita arī aiz Bērda un Fēliksa da Kostas. Neveiksmīgs pitstops arī Buemi, kurš no sestās vietas atkrita uz desmito. Loīks Duvāls apstājās trasē ar baterijas problēmām, liekot trešo reizi trasē doties drošības mašīnai un pazudinot visu d’Ambrocio un di Grasi iekrāto pusminūtes pārsvaru.

Atsākoties cīņai, Verņē centās apsteigt Lopesu. Pirmais mēģinājums beidzās ar nelielu kontaktu, kamēr apli vēlāk Verņē izspieda Lopesu no trases, kurš nogriežot līkumu nosargāja pozīciju. Aiz viņiem braucošajam Fēliksam da Kostam baterijas problēma lika izstāties.

Desmit apļus pirms finiša cīņa ar Verņē Lopesam beidzās ar izslīdēšanu trases pirmajā līkumā. Pāris sekundes vēlāk izslīdēja arī Buemi, gandrīz uztriecoties Lopesa formulai. Argentīnietis izkrita no punktu zonas, kamēr Di Grasi un d’Ambrocio ar mazāku enerģijas līmeni turējās visiem priekšā, savācot pamatīgu vilcienu ar sekotājiem aiz muguras.

Verņē nespēja atrast veidu, kā tikt garām beļģu braucējam, tērējot vairāk enerģiju par aizmugurē braucošo Bērdu un “Mahindra” braucēju pāri, kas cīnījās savā starpā līdz Heidfelds uzbruka Bērdam, kas beidzās ar sadursmi, bet pozīcijas abi braucēji saglabāja, tiesa uz īsu laiku, jo mirkļus vēlāk Haidfelds nesadalīja trasi ar Prostu un slīdot ārā no trases aizskāra arī Rozenkvistu, iznīcinot abu braucēju izredzes.

D’Ambrocio nobloķēja riteņus bremzējot, kas ļāva Verņē tikt garām , bet pēdējā aplī baterija bija tukša un finišs netika sasniegts. Pie punkta tika debitants Estebans Gutjeress. Jāizceļ arī Mičs Evanss, kurš “Jaguar” dāvāja tās visu laiku labāko sasniegumu – ceturto vietu, neraugoties uz iesaisti priekšpēdējā apļa sadursmē.

Līdz ar to Sebastians Buemi saglabājis vadību čempionāta kopvērtējumā, tomēr viņa pārsvars pār di Grasi sarucis līdz pieciem punktiem. Nākamais posms 13. maijā risināsies Monako.

V. Braucējs Komanda Apļi Rezultāts Punkti
1  Lucas di Grassi  Team Abt 45 25
2  Jean-Eric Vergne  Techeetah 45 1.966 18
3  Sam Bird  Virgin Racing 45 5.480 15
4  Mitch Evans  Jaguar Racing 45 9.770 12
5  Nicolas Prost  DAMS 45 9.956 10
6  Jose Maria Lopez  Virgin Racing 45 10.631 8
7  Daniel Abt  Team Abt 45 11.694 6
8  Adam Carroll  Jaguar Racing 45 13.722 4
9  Nelson Piquet Jr.  NEXTEV TCR 45 14.156 2
10  Esteban Gutierrez  Techeetah 45 15.717 1
11  Robin Frijns  Andretti Autosport 45 21.459
12  Nick Heidfeld  Mahindra Racing 45 27.232
13  Jérôme d’Ambrosio  Dragon Racing 45 32.646
14  Sébastien Buemi  DAMS 45 1’01.365 1
15  Stéphane Sarrazin  Venturi 44 1 aplis
16  Felix Rosenqvist  Mahindra Racing 43 2 apļi
17  Maro Engel  Venturi 38 7 apļi
18  Antonio Felix da Costa  Andretti Autosport 32 13 apļi
19  Loic Duval  Dragon Racing 25 20 apļi
20  Oliver Turvey  NEXTEV TCR 12 33 apļi 3