Foto: McLaren

Ar kārtējiem neglaimojošiem izteikumiem “Honda” virzienā izcēlies divkārtējais F1 čempions Fernando Alonso. Spāņu braucējs uzskata, ka “McLaren” ātrums taisnēs rada bīstamas situācijas un var apdraudēt konkurentus.

Sacīkstes pašas par sevi bija grūtas jaudas trūkuma dēļ. Mūs apdzina taisnes vidū, kas var izvērsties ļoti bīstami,” skaidro Alonso, kura maksimālais ātrums bija par aptuveni 30 km/h lēnāks kā konkurentiem. “Mēs esam ne tikai zaudējuši punktus, bet arī vēl vienu posmu, kurā tos gūt. Džensonam nācās mainīt jaudas agregātu Monako, un Baku arī sāksim no pēdējās vietas.”

Gāja grūti, tomēr to jau paredzējām,” atzīst Alonso komandas biedrs Stofels Vandūrns. “Problēmas bija ne tikai taisnēs, bet arī ar degvielas patēriņu, kā rezultātā nācās braukt ļoti ekonomiski. Mums nav jaudas, lai aizsargātu pozīciju, bet, kad meklējam citus veidus, kā to izdarīt, situācija nepaliek labāka. Varu brauciena laikā gausties, tomēr tas neko nedos.

“F1LV

Kritisks ir arī “McLaren” sacīkšu direktors Ēriks Buljē: “Pirmo reizi šosezon atradāmies desmitniekā īsi pirms finiša un sākām cerēt uz sausās sērijas pārtraukšanu. Saprotu, ka tas uz ko cerējām, bija mazumiņš, tomēr pat punkts liktu justies kā uzvarētājiem, turklāt Alonso sacīkstēs brauca perfekti, kā jau to ir darījis pēdējos divarpus gadus. Un tad pienāca kārtējās problēmas. Ir grūti vārdos aprakstīt vilšanās un skumju sajūtu. Tas vienkārši nav pieņemami.

Pagaidām izskatās, ka pie vainas varētu būt bojāts pats iekšdedzes dzinējs. Ir ļoti žēl, ka netika izmantota šāda izdevība. Tomēr patīkami, ka spējām pacīnīties trasē, kur tik lielu lomu spēlē dzinēja jauda,” uzsver “Honda” F1 daļas vadītājs Jusuke Hasegava. Japāņu speciālists arī atzīmēja, ka, tā kā tas ir jau trešais dzinējs Alonso formulai, tad par limitu pārsniegšanu pilnīgi noteikti sekos starta pozīciju sodi.

10 KOMENTĀRI

  1. Fisikella braucot force india teica kad tas ir ļoti psiholoģiski smagi kad iepriekšējos gadus esi cīnījies par uzvarām un tagat vienīgais ar ko jācīnās ir komandas biedrs par pēdējo vietu. Un Alonso psihploģiski ir vel grūtāk jo viņš ir cīnījies par tituliem un tagat pa pelitona lejas daļu un piedevām ja vel lidz finišam tiek. Kas atiecās uz McLaren stagnācīju visā vainu nevar novelt uz hondu dzinēju galvenā problēma bija nesaskaņas vadībā kur notikās cīņa par kompānījas ietekmes pārdali pagāšgadu beigās kas tad ir atstājis iespaidu uz šo sezonu.