Līdz ar vasaras iestāšanos, aktivizējušās darbības arī F1 pilotu tirgū. Lai gan oficiāli līgumi vēl nav noslēgti, pamazām kļūst arvien lielāka skaidrība par braucēju sadalījumu peletona otrajā pusē, kas gan parasti savus līgumus noslēdz paši pēdējie.

Daņila Kvjats, kurš pēdējā posma startā veiktās kļūdas un tās seku dēļ liedza Maksam Verstapenam un Fernando Alonso sasniegt finišu, visticamāk, saglabās savu vietu komandā arī uz 2018. gadu. “Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners uzskata, ka viņa sniegums un kļūdas medijos tiek atspoguļotas daudz skarbāk kā vajadzētu un labprāt turpinātu sadarbību. Komanda arī neredz iemeslus atbrīvoties no Karlosa Sainca, neraugoties uz rallija leģendas dēla izteikumiem par došanos uz konkurētspējīgāku komandu Austrijas GP preses konferences laikā.

Tikmēr “McLaren” ir gatava paturēt 2015. gada GP2 čempionu Stofelu Vandūrnu, neraugoties uz to, ka beļģu braucējs šogad pārliecinoši zaudē savam titulētajam komandas biedram Fernando Alonso. “McLaren” norāda, ka Alonso ir izdevies ātrāk adaptēties pārmaiņām, tomēr ir priecīgi par Vandūrna demonstrēto ātrumu un uzskata, ka viņam nākotnē ir labas iespējas kļūt par čempionu.

“F1LV

“Haas” komandas vadītājs Gunters Steiners ir pārliecināts, ka komandas pamatbraucēju sniegums necietīs no tā, ka sezonas otrajā daļā Antonio Džiovinaci piedalīsies gandrīz katra posma pirmajos treniņos. Iemeslu šādas iespējas sniegšanai Džiovinaci, “Haas” vadītājs nosauca džentlmenisku vienošanos ar “Ferrari”, kā arī atzīmējis Džiovinaci panākumus GP2 un pieredzi ar “Sauber” un “Ferrari”, kas viņu padara par ļoti vērtīgu izmēģinātāju, neraugoties uz to, ka itāļu braucējam ir tikai 23 gadu.

2 KOMENTĀRI

    • varu saprast (ne)simpātiju pret zivsmūli (viņš arī ‘trakais maxis’), aber ‘nospiest pedāli līdz metālam’ ar pamatdomu ‘razoijģisj, b*ģi, es braucu!’, ka to nereti praktizē kvjacs, nu arī nekādu cieņu/simpātijas neraisa.