Nedēļas nogalē aizvadītas sacensības WEC, IndyCar un WTCC čempionātos. Lai gan pussezona jau aizvadīta, skaidrība par to, kas kļūs par čempionu nav nevienā no tiem.

“Porsche” apstiprinājuši favorītu statusu WEC 6 stundu sacīkstēs Nirburgringā, izcīnot dubultuzvaru, neraugoties uz pirmās stundas pretestību no “Toyota” puses, kas, nomainot kobajaši pret Lopesu, ātri pagaisa. Otra “Toyota” degvielas padeves problēmu dēļ palika lēna jau iesildīšanās aplī un uzreiz zaudēja vairākus apļus, tomēr spēja sasniegt finišu 4. vietā.

LMP2 klasē trešo uzvaru šosezon guva Džekija Čana sacīkšu komanda Džarviss / Tungs / Lorēns pēc cīņas ar “Rebellion Racing” sacīkšu pirmajā daļā. GTE Pro klasē pēc aizraujošas cīņas pirmo 3 stundu garumā, izšķirošo izrāvienu spēja paveikt “Ferrari” vienība ar Kalado un Pjeru Džidi, bet “Porsche” spēja izcīnīt uzvaru arī GTE Am klasē.

Nirburgringas 6 stundu brauciena rezultāti
WEC kopvērtējums pēc Nirburgringas
WEC 2017. gada sezonas kalendārs

IndyCar sacensībās Toronto lielisku startu veica Elio Kastronevess, kurš no trešās pozīcijas pašāvās garām Reihalam un Padženo, pārņemot sacīkšu vadību, kamēr kontakts starp Diksonu un Pauersu lika pēdējam izstāties. Sākoties boksu apmeklējumiem, avāriju piedzīvoja Tonijs Kanāns, liekot trasē doties drošības mašīnai. Lielākā daļa līderu savu pitstopu vēl nebija veikuši, kas pavēra ceļu otrā ešalona braucējiem.

Par sacensību līderi kļuva Džozefs Ņūgārdens, kamēr sākotnējā līderu grupa ar Kastronevesu priekšgalā atkrita uz otrā desmita beigām. Padženo spēja tikt šīs grupas vadībā, tomēr uzvaru Ņūgārdens noturēja, izsargājoties no tuvu braucošā Rosi. Džeimss Hinčklifs mājas posmā finišēja trešais, bet čempionāta līderi Kastronevess (423 punkti) un Diksons (420 punkti) ieņēma 8. un 10. vietu.

IndyCar Toronto posma rezultāti
IndyCar 2017. gada sezonas kalendārs

Neraugoties uz kļūdu pēdējā līkumā Nikijs Katsburgs spēja izcīnīt uzvaru WTCC Argentīnas posma kvalifikācijā. Pirmā brauciena startā “Honda” braucēji Monteiro un Mišeliss piedzīvoja sadursmi, kamēr cīņā par vadību Toms Čiltons apsteidza Janu Erlaheru, kuram gandrīz garām paspraucās arī Medi Benani. Katsburgs izmantoja Gereri un Bjorka cīņu, lai tiktu garām abiem un pakāptos uz ceturto vietu, tomēr caura riepa pielika punktu viņa izredzēm. Čiltons par pirmā apļa kontaktu ar Erlaheru saņēma 5 sekunžu sodu, tādēļ, neraugoties uz finišu priekšā visiem, tika klasificēts 4. vietā aiz Erlahera, Benani un Gereri.

Otrā brauciena startā Katsburgs nosargāja vadību pār Mišelisu un Monteiro. Astotajā no 13 apļiem Katsburgam tāpat kā pirmajā braucienā cauras riepas dēļ brauciens bija galā, kas ļāva “Honda” komandai izcīnīt drošu dubultuzvaru, bet trešo vietu izcīnīja Teds Bjorks. Sezonas pēdējie 4 posmi risināsies Āzijā. Tagad braucējus gaida divu mēnešu pauze.

WTCC Argentīnas posma 1. brauciena rezultāti
WTCC Argentīnas posma 2. brauciena rezultāti
WTCC kopvērtējums pēc Argentīnas

1 KOMENTĀRS

  1. arī sacīkstes laikā (tā kkur 5. stundas vidū) vienam LMP1 egzemplāram kkas notikās ar endžinu – taisnē starp ADVAN-bōgenu un NGK-čikāni, pārslēdzoties uz augstāko gaņģi, izdzisa motors, pēc kam hibrīds ripoja uz boksiem lēni jo lēni/klusi jo klusi (uz elektrības). Tā vismaz stāstīja notikuma aculiecinieks.
    Rindu autors notikumu palaida garām – bija iesnaudies saulītē, ‘zaļajā’ T12 tribīnē..

    morāle – kkā gļuko vēl tie hibrīdendžini