Deviņi autoražotāji šobrīd ved pārrunas ar pasaules rallijkrosa čempionāta organizētājiem par elektromobiļu ieskaites izveidi.
Rallijkrosa sacensību formāts tiek uzskatīts par ideālu šādu tehnoloģiju attīstībai, jo braucieni ir samērā īsi, kas ļautu braucējiem nodemonstrēt mašīnu pilno jaudu, nedomājot par bateriju taupīšanu. Atsevišķa elektromobiļu kategorija pasaules čempionāta ietvaros varētu parādīties ne ātrāk kā 2020. gadā, kamēr Amerikā notiekošajās Globālā rallijkrosa čempionāta elektroklase tiks ieviesta jau nākamsezon.
Pasaules rallijkrosa čempionāta organizatori jau apstiprinājuši, ka šīs klases izveide šobrīd ir prioritāte. Esošie dalībnieki “Volkswagen”, “Audi” un “Peugeot” jau izrādījuši plašu interesi par rallijkrosu elektromobiļiem, bet kopumā ieinteresēti ir deviņi dažādi autoražotāji.
Tieši akcentēšanās uz rallijkrosu esot viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ “Peugeot” nolēmuši pārtraukt savu Dakaras rallijreidu programmu, neraugoties uz pārliecinošo dominanci pēdējo gadu laikā, kamēr “Volkswagen” spēruši pirmos soļus elektromobiļu virzienā, piesakoties dalībai Paikspīkas kalnā braukšanas sacensībām, kur elektromobiļu klases rekords pieder latvieša Andra Dambja projektam “Drive eO”.