Šobrīd tiek apsvērtas vairākas idejas, kā uzlabot F1 čempionāta norisi. Kā prioritātes izvirzītas cīņa ar nežēlīgajām diētām, kas paredzētas braucēja svara mazināšanai, kā arī formulu dizaina izveides, kas atvieglotu uz tās uzskatāmāk attēlot sponsoru logo.

Jau 2019. gadā dūšīgākie un raženākie braucēji vairs nezaudēs tik daudz kā šobrīd, jo FIA plāno 80 kilogramu minimālā svara noteikumus braucējam kopā ar sēdekli. Tiks ieviesta īpaša balasta sistēma, kas izslēgs braucēja svara ietekmi no maksimālā rezultāta sasniegšanas. Ļoti zems ķermeņa masas indekss radījis bažas par vairāku braucēju veselību ilgtermiņā, kamēr Markuss Ēriksons pagājušajā sezonā paziņoja, ka 10 kilogramu atšķirība viņam caurmērā liek zaudēt 0.4 sekundes aplī pret komandas biedru Paskālu Verleinu.

Viens no galvenajiem iemesliem svara jautājuma izskatīšanai ir šosezon ievietās ‘halo’ sistēmas izmantošana, kas palielinās formulas svaru par 15 kilogramiem. Ar šādu noteikumu pieņemšanu tiks atvieglots arī inženieru darbs, jo mašīnas vairs nebūs jāprojektē atbilstoši konkrētā braucēja fizioloģiskajām īpatnībām. Tā vietā varēs tiekties uz 660 kilogramu robežu, jo mašīnai kopā ar braucēju būs jāsver vismaz 740 kilogramus.

Tikmēr F1 stratēģiskā grupa vēlas koncentrēties uz sponsoriem draudzīgāku formulu dizaina izveidi. Galvenās izmaiņas skārs aerodinamiskā pakete, lai netiktu aizsegti atbalstītāju zīmoli. Pērn ‘haizivs spuru’ izveide sākotnēji tika uzskatīta arī par lielisku platformu reklāmām, tomēr drīz vien vairākas komandas norādīja, ka tā bloķē skatu uz aizmugurējo antispārnu, kas kļuvis par dārgāko segmentu uz mašīnas un allaž piesaista lielāko investoru uzmanību. Plānots, ka priekšējo antispārnu uzbūve kļūs vienkāršāka, likvidējot šobrīd vērojamos pārlieku sarežģītos izliekumus un ‘žaunas’.