“McLaren” tehniskais direktors Tims Goss ir pārliecināts, ka komanda ir veiksmīgi pielāgojusies tehniskajām izmaiņām, kas šogad bija jāveic Vokingā bāzētajai vienībai pēc sadarbības pārtraukšanas ar līdzšinējo jaudas agregātu piegādātāju “Honda” un aprašanas ar “Renault” dzinējiem.

Goss apstiprinājis, ka šasijas izveidē “Renault” dzinēju specifikas dēļ nav bijis nepieciešams veikt pārlieku lielas korekcijas Izmaiņas gan skārušas ddegvielas bāku, pārnesumkārbu, priekšējo balstiekārtu, kā arī dzesēšanas sistēmu. Franču ražotāju jaudas agregāti esot ne tikai jaudīgāki par “Honda” piedāvātajiem, bet arī atšķiras turbokompresora un enerģijas reģenerācijas sistēmas izvietojumā.

Arhitektūra “Renault” dzinējam ir ļoti atšķirīga. Principā mēs varam tos dalīt divās grupās – “Mercedes” un “Honda” izmanto līdzīgu konceptu, kamēr “Ferrari” un “Renault” ir sava pieeja. Galvenā atšķirība ir turbokompresora izvietojumā. “Mercedes” un “Honda” tas ir dzinēja priekšā, turbīna aizmugurē, bet MGU-H sistēma atrodas pa vidu, kamēr “Ferrari” un “Renault” turbokompresors atrodas dzinēja aizmugurē, MGU-H atrodas aiz tā, bet turbīna pašā aizmugurē. Šādas nianses pieprasa atšķirīgu pieeju šasijas un pārnesumkārbas izveidē. Tagad esam izmēģinājuši abas pieejas, un varam skaidri redzēt plusus un mīnusus abām pieejām,” stāsta Goss, piebilstot, ka “Renault” dzinējs atradīsies mazliet tuvāk mašīnas priekšai nekā “Honda” pēdējos gados. Atšķirības būs jūtamas arī degvielas patēriņā, kam ar “Renault” vajadzētu būt mazākam.

“McLaren” komanda ir gatava atgriezties cīņā par uzvarām jau šajā sezonā. Pēdējo 3 gadu laikā ar “Honda” tā arī neizdevās sasniegt goda pjedestālu. Neraugoties uz lielo budžetu un regulāro atrašanos starp vadošajām komandām, “McLaren” pēdējoreiz konstruktoru kausā triumfēja 1998. gadā.