Luiss Hamiltons kā galveno iemeslu nespējai atgūt pirmo pozīciju Austrālijas Grand Prix laikā min jaudas agregāta komponenšu ierobežojumu, kas licis taupīt tehniku tā vietā, lai mestos uzbrukumā.

Četrkārtējo pasaules čempionu Luisu Hamiltonu Austrālijas Grand Prix piemeklēja tā pati problēma, kas viņa komandas biedru Valteri Botasudzinēja pārkaršana, braucot cieši aiz priekšā esošās formulas, kā rezultātā trasē, kur apdzīšana ir ļoti sarežģīta, dzinēja taupīšanas nolūkos nācās atkāpties.

Dzinējs pārkarsa un mums ar to jābrauc 7 sacīkstes, vai pat vairāk, ja iespējams. Man bija ierobežojums, cīnījos, tomēr tas bija pārāk karsts, tādēļ sāku satraukties. Nodomāju, ka nespēšu tikt ar Sebu galā pāris apļu laikā, riepu stāvoklis pasliktināsies, jau braucu ar 110% atdevi. Viss šis risks tikai 7 punktu dēļ. Tādēļ sāku atslābt, pietaupīt dzinēju un pagarināt tā mūžu. Tas ir pret visiem maniem sacīkšu principiem, jo vēlos cīnīties līdz pat finišam,” stāsta Hamiltons.

“F1LV

Esmu labā formā, tomēr šis sporta veids sāk pārvērsties par piesardzības braucienu, degvielas taupīšanas, 3 dzinēju un vēl vairāku iemeslu dēļ. Līdzjutējiem tas diez vai ir interesanti, jo viņi noteikti vēlējās redzēt cīņu līdz galam, tomēr vēlos sezonu noslēgt ar trim dzinējiem, nepārsniedzot limitu.