Neraugoties uz tikai sesto starta pozīciju, Lukasam di Grasi izdevās apsteigt savus konkurentus un izcīnīt uzvaru Cīrihes ePrix izcīņā, kas kļuva par pirmajām autosacīkstēm Šveicē kopš 1955. gada.
Ļoti vāja kvalifikācija izvērtās kopvērtējuma līderim Žanam Ērikam Verņē, kurš palika tikai 17. vietā, kamēr viņa tuvākais konkurents Sems Bērds iekļuva Super Pole izcīņā, kur pirmo pole position sev un “Jaguar” komandai izcīnīja Mičs Evanss, kamēr otro starta vietu ieņēma Verņē komandas biedrs Loterers. Sems Bērds noslēdza labāko trijnieku priekšā abiem “Dragon Racing” braucējiem Žeromam d’Ambrocio un Hosē Marijam Lopesam.
Sacensību startā Evanss, Loterers un Bērds saglabāja savas pozīcijas, kamēr “Dragon Racing” braucēji piekāpās pēdējo sezonu čempioniem Lukasam di Grasi un mājiniekam Sebastianam Buemi. Berlīnes ePrix uzvarētāja Daniela Abta cīņa beidzās tikko sākusies pēc tam, kad Nelsons Pikē Jr. vēlu bremzēja līkumā un nolauza Abta “Audi” formulas aizmugurējo antispārnu. Abi incidentā iesaistītie braucēji devās boksos.
Līderi turējās samērā tuvu viens otram. Bērds centās apdraudēt Loterera otro pozīciju, tomēr tā vietā, lai pakāptos uz augšu, situāciju izmantoja Lukass di Grasi, apsteidzot britu sportistu un pakāpjoties uz trešo vietu. Pāris apļus vēlāk di Grasi pabeidza Bērda iesākto darbu un izstūma Lotereru no otrās vietas.
Žans Ēriks Verņē uzsāka lielisku cīņu no priekšpēdējās starta rindas, aizcīnoties līdz pat devītajai vietai, līdz centieni apsteigt Fēliksu Rozenkvistu noslēdzās ar trases nesadalīšanu un zviedru sportista “Mahindra” spēkratu trases robežbarjerā ar nolauztu priekšējo antispārnu. Apli vēlāk Verņē apdzina d’Ambrocio, pārbraucot pāri antispārnam, kas lika trasē sūtīt virtuālo drošības mašīnu.
Šai brīdī bija veikti 19 no 39 apļiem, līdz ar to visi braucēji izmantoja iesēju doties boksos un nomainīt savu formulu. Tos pirmais pameta di Grasi. Viņam sekoja Evanss, Loterers, Buemi, Bērds un Lopess, kamēr Verņē atkrita uz devīto pozīciju.
Kad izskatījās, ka pozīcijas vairs nemainīsies, Evanss, Lopess, Loterers, Buemi un Verņē saņēma ‘drive through’ sodu par nepietiekamu ātruma samazināšanu virtuālās drošības mašīnas laikā. Sems Bērds pakāpās uz otro vietu, bet negaidītā trešajā vietā nonāca Žeroms d’Ambrocio. Uz augstu rezultātu cerēja arī Niko Prosts, taču kļūda bremzējot pielika punktu viņa cerībām uz punktiem.
Loterers, Evanss un Buemi saglabāja vietas labāko sešiniekā, kamēr Verņē izkrita no punktu zonas, tomēr iekļuva labāko desmitniekā pēc Lopesa kļūdas pāris apļus pirms finiša. Buemi apdzina Evansu cīņā par piekto vietu.
Sezona noslēgsies 14. un 15. jūlijā ar dubultposmu Ņujorkā. Čempionāta kopvērtējuma līderis Žans Ēriks Verņē guvis 163 punktus, bet Sems Bērds nonācis tikai 23 punktu attālumā. Pārējiem braucējiem zudušas cerības uz titulu. Lukasa di Grasi uzvara ļāvusi viņam pakāpties uz trešo vietu ar 101 punktu. Komandu ieskaitē “Techeetah” pārsvars pār “Team Abt” sarucis līdz 33 punktiem.
Cīrihes ePrix rezultāti
V. | Nr. | Braucējs | Komanda | Apļi | Rezultāts | Punkti |
1 | 1 | Lucas di Grassi | Team Abt | 39 | – | 25 |
2 | 2 | Sam Bird | Virgin Racing | 39 | 7.542 | 18 |
3 | 7 | Jérôme d’Ambrosio | Dragon Racing | 39 | 16.822 | 15 |
4 | 18 | Andre Lotterer | Techeetah | 39 | 20.295 | 12 |
5 | 9 | Sébastien Buemi | DAMS | 39 | 26.692 | 10 |
6 | 23 | Nick Heidfeld | Mahindra Racing | 39 | 28.059 | 8 |
7 | 20 | Mitch Evans | Jaguar Racing | 39 | 30.631 | 6 |
8 | 28 | Antonio Felix da Costa | Andretti Autosport | 39 | 31.301 | 4 |
9 | 16 | Oliver Turvey | NIO Formula E Team | 39 | 32.180 | 2 |
10 | 25 | Jean-Eric Vergne | Techeetah | 39 | 32.833 | 1 |
11 | 5 | Maro Engel | Venturi | 39 | 34.604 | |
12 | 6 | Jose Maria Lopez | Dragon Racing | 39 | 35.206 | |
13 | 66 | Daniel Abt | Team Abt | 39 | 46.222 | |
14 | 27 | Stéphane Sarrazin | Andretti Autosport | 39 | 47.505 | |
15 | 19 | Felix Rosenqvist | Mahindra Racing | 38 | 1 aplis | |
16 | 36 | Alex Lynn | Virgin Racing | 38 | 1 aplis | |
NF | 8 | Nicolas Prost | DAMS | 31 | 8 apļi | |
NF | 68 | Luca Filippi | NIO Formula E Team | 20 | 19 apļi | |
NF | 3 | Nelson Piquet Jr. | Jaguar Racing | 20 | 19 apļi | |
NF | 4 | Edoardo Mortara | Venturi | 6 | 33 apļi |