“Red Bull” braucēji Daniels Rikjardo un Makss Verstapens uzsākuši publisku strīdu par “Red Bull” komandas taktiku kvalifikācijā, kas noveda pie ļoti neveiksmīga rezultāta un neapmierinātības paušanas vienam pret otru.

Garajās taisnēs visātrāko rezultātu iespējams uzstādīt, sekojot priekšā braucošās mašīnas aizvējā, tādēļ nereti komandas sūta trasē abas mašīnas vienu aiz otras, lai aizmugurējā tiktu ‘pavilkta’ uz priekšu. Tomēr šī izpalīdzēšana ne vienmēr beidzas kā cerēts.

Daniels Rikjardo norādīja, ka komandai bijuši trīs lidojošā apļa mēģinājumi, tādēļ būtu tikai loģiski, ja vismaz vienā no tiem Makss Verstapens būtu palīdzējis viņam. Makss atteicās, kā rezultātā pats ieņēma 5. vietu, kamēr Rikjardo palika tikai septītais.

Pats Verstapens skaidro, ka pirms nedēļas nogales vienmēr tiek izlemts, kura formula pavilks kuru. Francijas GP kvalifikācijā Verstapens izpalīdzēja Rikjardo, šoreiz abiem bija jābūt pretējās lomās, piebilstot, ka šādai norunai ir jēga tikai tad, ja tā tiek konstanti un taisnīgi ievērota.

Rikjardo gan piebilda, ka izprot Maksa Verstapena lēmumu un viņa pozīcijas, lai gan beigu beigās tieši atteikšanās palīdzēt komandai maksāja vismaz vienu starta pozīciju. Austrālietim jau iepriekš likās, ka šāda situācija jāpārrunā ar komandu, tomēr atzīst, ka pirms kvalifikācijas par to bija ieminējies vienīgi savam sacīkšu inženierim.

Komandas vadītājs Kristians Horners šoreiz aizstāvēja Verstapenu, norādot, ka sistēma ir iestrādāta jau septiņas sezonas un šoreiz bija Rikjardo laiks palīdzēt Verstapenam, līdz ar to nekādas tālākas diskusijas vispār neesot nepieciešamas.