1997. gada F1 čempions Žaks Vilnēvs paziņojis, ka netic “Williams” komandas iespējām piedzīvot progresu šīs sezonas un laikā, norādot, ka komanda ir tikpat kā mirusi.
Par “Williams” komandas vienu no galvenajām problēmām kļuvusi aerodinamiskā puse, kas padara mašīnas aizmuguri nestabilu ātrajos pagriezienos. Arī abi braucēji ne ar ko spožu nav izcēlušies – Sergejs Sirotkins ir vienīgais braucējs, kurš šogad vēl nav guvis punktus, bet Lenss Strols to paveica tikai Azerbaidžānā ar finišu astotajā vietā.
Vilnēvs pats pirms 21 gada čempionātā triumfēja tieši ar “Williams”, atnesot komandai tās pēdējo čempionu titulu. “Komanda ir mirusi. Tai nav nekāda menedžmenta. 2013. gadā bija izvēle, vai par vadītāju iecelt mantinieci vai mantinieku. Viņi izvēlējās Klēru, nevis Džonatanu (Frenka dēlu, kurš tagad vada komandas vēstures departamentu – aut.piez.) Tā bija liela kļūda. Paskatieties, kur viņi ir tagad.”
Klēras Viljamsas paspārnē komanda aizvadīja ļoti vāju 2013. gada sezonu, tomēr jaunajā V6 hibrīddzinēju ērā izvilka pilno lozi ar “Mercedes”, divas sezonas noslēdzot trešajā vietā, un tad vēl divas piektajā, izaudzinot Valteri Botasu un nodrošinot Felipem Masam pēdējo pieturvietu pirms karjeras beigšanas.
“Ir jāatzīst, ka viņi ir sačakarēti. Es neredzu, kā viņi varētu atkopties. Vienkārši neredzu. Ja komandā ir divi nepieredzējuši braucēji, nekas labāk nepaliks. Ne jau nu šādā komandā.” Vilnēvs arī norādījis, ka Sirotkins var justies laimīgs, ka vispār atrodas F1, pat tad, ja tā ir pati vājākā komanda. “Kad tur ir Lenss ar visu savu ģimeni un politiku, neko iemācīties tāpat nav iespējams.”
“Williams” komanda pērn nolīga bijušo “Ferrari” pārstāvi Dirku de Bēru aerodinamikas departamenta vadītāja amatam īsi pirms Padijs Lovs tika nozīmēts tehniskā direktora amatā, tomēr šosezon de Bērs kopā ar galveno dizaineri Edu Vudsu savu amatu atstāja, pēc kā komanda joprojām cenšas atjaunoties.