Četrkārtējais Formula 1 čempions Sebastians Fetels paziņojis, ka viņam ar nākamā gada komandas biedru Šarlu Leklerku būs jāatrod veidi, kā kopīgi sastrādāties, lai sasniegtu vēlamo rezultātu.
“Protams, situācija būs atšķirīga. Šarls nav Kimi un Kimi nav Šarls. Viņš vēl ir jauns, tādēļ viņam prātā šaudīsies ļoti daudz domu, tādēļ komandas interešu labā mums trasē jābūt spējīgiem sastrādāties. Esmu drošs, ka viņš centīsies mani pārspēt, bet es mēģināšu to nepieļaut. Tas ir skaidrs. Tāpat bija ar Kimi,” norāda Sebastians Fetels, kurš pats savu pirmo uzvaru F1 izcīnīja jau 21 gada vecumā.
“Esmu viņa komandas biedrs, tādēļ centīšos palīdzēt. Esmu pēdējais, kurš varētu mēģināt ko noslēpt vai spēlēt iekšējās spēlītes. Domāju, ka tieši tādēļ lieliski satieku ar Kimi, jo šai ziņā esam ļoti līdzīgi.”
Kimi Raikonens šīs sezonas izskaņā 39 gadu vecumā pametīs “Ferrari” komandu un pievienosies “Sauber”, kur somu pilots noslēdzis divu gadu līgumu. Fetels gan norāda, ka pats neplāno aizvadīt tik garu karjeru. “Man vēl vajadzētu braukt dekādi, lai nokļūtu Kimi pozīcijā. Tas ir ļoti ilgs laiks – tikpat ilgs, cik te jau esmu. Tātad šobrīd esmu tikai pusē. Nobraukt 400 posmus? Nekad nesaki nekad, tomēr pagaidām tiešām nezinu. Ja uzvarēšu nākamos desmit gadus ar “Ferrari”, kāpēc nē?”
Runājot par šī gada sezonu, vācietis piebilst: “Pilnībā piekrītu tiem, kas saka, ka mums šogad ir ļoti spēcīga mašīna, taču nepiekrītu tiem, kas saka, ka kādā brīdī tā bijusi dominējošā. Ja paskatāmies uz rezultātiem, nevienā brīdī neredzu dominanci.
Piemēram, Spa neizcīnījām pole position, neatkarīgi no apstākļiem. Uzvarējām trases dizaina dēļ, jo ‘Eau Rouge’ var braukt ar pilnu gāzi. Mums bija priekšrocības kalnā, kamēr pērn pietrūka jaudas, lai veiktu apdzīšanu. Šogad šādu problēmu nebija un izmantoju aizvēju, lai apdzītu, taču pēc tam Luiss brauca pāris sekunžu aiz manis. Dažbrīd mūsu apļu laiki bija līdz sekundes desmitdaļai identiski. Vienā brīdī viņam nācās padoties. Tādēļ uzvarējām, iekrājot vēl 8 sekunžu pārsvaru. Tā nebija dominance, bet gan cieša cīņa. Ja pēc pirmā apļa viņš būtu bijis vadībā, domāju ka tā arī nobrauktu līdz galam kā pirms gada – viņš uzvarētu, bet es paliktu otrais.”
Fetels uzskata, ka bijuši vairāki posmi, kuros “Mercedes” bija ievērojams pārsvars. “Ja paskatāmies uz sacīkstēm Spānijā, Francijā vai Krievijā, nedomāju, ka mums bija līdzīgas ātruma priekšrocības. Nepārprotiet, nesaku, ka mums bija slikta mašīna, gluži pretēji tā bija lieliska, tomēr to nevar saukt par dominējošu.“