‘Mercedes’ F1 komandas pilots Valtteri Botass uzreiz pēc FIA ceremoniālās balvu pasniegšanas lidoja uz Franciju, lai tur startētu ‘Rallyecircuit Cote d’Azur’ rallijā.
Botass izcīnija diezgan dominantu uzvaru, būdams ātrākais piecos no deviņiem rallija posmiem, kā arī finišējot 50 sekundes priekšā savam tuvākajam konkurentam – Eiropas Rallija čempionāta braucējam Robertam Konsani. Formula 1 pilots startēja ar savu 2011. gada Citroen DS3 WRC automobili, kurš bija viens no pieciem WRC modifikācijas spēkratiem visā rallijā. Divi tuvākie konkurenti pilotēja R5 modificētus automobiļus.
Co-pilota lomu pildīja Botasa tautietis Marko Salminens, kurš šogad WRC brauca kopā ar Teemu Suninenu līdz sezonas vidum, kad viņu nomainīja.
Konsani iesāka ralliju kā ātrākais pirmajos divos posmos, taču Botass pārņēma vadību. Pēdējos posmos Valtteri varēja īpaši paspīdēt, jo tie bija saīsinātas Pola Rikārda GP trases konfigurācijas, kur notiek Formula 1 Francijas Grand Prix. Šajās daļās F1 pilots dubultoja savu pārsvaru, vadība palielinājās līdz 50 sekundēm.
Lai gan pasākumā nepiedalījās lielākās zvaigznes no rallija pasaules, tas bija Botasa otrais rallijs viņa karjerā, pirmais – ‘Finnish Arctic Lapland Rally’ notika šī gada janvārī, kurā pilots spēja sevi pierādīt, finišējot piektais kopvērtējumā, ar vienu posma uzvaru.
‘Rallyecircuit Cote d’Azur’ rezultāti
1. | #77 | Bottas Valtteri – Salminen Marko | Citroën DS3 WRC |
A8W | 1:21:25.0 | |||
2. | #9 | Consani Robert – Salmon Valentin | Škoda Fabia R5 |
R5 | 1:22:15.0 | +50.0 | ||
3. | #15 | Gachet Simon – Duffour Pascal | Citroën C3 R5 |
R5 | 1:23:10.1 | +1:45.1 +55.1 |
||
4. | #2 | Lefebvre Stéphane – Baud Lucie | Porsche 991 GT3 Cup |
GT+15 | 1:23:13.0 | +1:48.0 +2.9 |
||
5. | #13 | Boccolacci Dorian – Barral Florian | Škoda Fabia R5 [] |
R5 | 1:23:13.2 | +1:48.2 +0.2 |
||
6. | #1 | Durbec Thibault – Renucci Jacques-Julien | Citroën DS3 WRC |
A8W | 1:23:29.9 | +2:04.9 +16.7 |
||
7. | #17 | Anacleto Thomas – Urbain Cédric | Citroën C3 R5 |
R5 | 1:25:00.3 | +3:35.3 +1:30.4 |
||
8. | #6 | Stievenart Nyls – de la Haye Thibault | Ford Fiesta R5 MK2 |
R5 | 1:25:20.4 | +3:55.4 +20.1 |
||
9. | #16 | Belgo Jean-François – Vitrani Olivier | Citroën C3 R5 |
R5 | 1:25:37.2 | +4:12.2 +16.8 |
||
10. | #19 | Astier Raphaël – Vauclare Frédéric | Fiat MR 500X R4 |
R4 FIA | 1:25:45.6 | +4:20.6 +8.4 |
||
11. | #7 | Portal Kévin – Escartefigue Thomas | Hyundai i20 R5 |
R5 | 1:26:28.2 | +5:03.2 +42.6 |
||
12. | #14 | Scotto la Chianca Cédric – Neto Lionel | Peugeot 208 T16 |
R5 | 1:26:36.6 | +5:11.6 +8.4 |
||
13. | #24 | Enjolras Pascal – Maille Stéphane | Peugeot RCZ |
GT10 | 1:30:01.2 | +8:36.2 +3:24.6 |
||
14. | #27 | Piccini Jean-Denis – Darmezin Lucas | Peugeot 306 Maxi |
A7K | 1:30:34.0 | +9:09.0 +32.8 |
||
15. | #12 | Deveza Alain – Tezenas du Montcel Guy | Škoda Fabia R5 |
R5 | 1:30:34.4 | +9:09.4 +0.4 |
||
16. | #4 | Pereira Armando – Tutélaire Rémi | Ford Fiesta RS WRC |
A8W | 1:30:34.9 | +9:09.9 +0.5 |
||
17. | #10 | Perez Jean-François – Paupiere Nicolas | Škoda Fabia R5 |
R5 | 1:30:44.6 | +9:19.6 +9.7 |
||
18. | #46 | Orengo Fabien – Ferrero Romain | Peugeot 208 R2 |
R2 | 1:31:54.1 | +10:29.1 +1:09.5 |
||
19. | #54 | Baraccani Enzo – Mogno Sylvain | Citroën Saxo VTS |
A6 | 1:32:18.9 | +10:53.9 +24.8 |
||
20. | #49 | Urreizti Gérald – Zinthaler Christophe | Citroën C2 R2 Max |
R2 | 1:33:39.8 | +12:14.8 +1:20.9 |
||
21. | #33 | Excoffier Pascal – Coppa Mathieu | Citroën DS3 R3T |
R3 | 1:33:56.9 | +12:31.9 +17.1 |
||
22. | #37 | Sauvaigo David – Romero Mathias | Renault Clio RS R3T |
R3 | 1:34:04.2 | +12:39.2 +7.3 |
||
23. | #56 | Todeschini Florent – Silvestre Corentin | Ford Fiesta R2T National |
R2J | 1:34:38.4 0:10 |
+13:13.4 +34.2 |
||
24. | #34 | Faur Yoann – Garnier Thierry | Renault Clio R3 Access |
R3 | 1:34:51.5 | +13:26.5 +13.1 |
||
25. | #3 | Christiann Vincent – Leroy Christophe | Citroën DS3 WRC |
A8W | 1:35:21.2 | +13:56.2 +29.7 |
||
26. | #38 | Balester Pascal – Benzal Aurélien | Renault Clio RS R3T |
R3 | 1:37:08.6 | +15:43.6 +1:47.4 |
||
27. | #45 | Thiodet Roméo – Cousin Sébastien | Ford Fiesta R2T |
R2 | 1:37:27.8 | +16:02.8 +19.2 |
||
28. | #47 | Sauvaigo Maxime – Marquez Stéphane | Peugeot 208 R2 |
R2 | 1:37:44.6 | +16:19.6 +16.8 |
||
29. | #39 | Arrot Yohann – Turquet Karen | Renault Clio RS |
F2/14 | 1:40:05.8 | +18:40.8 +2:21.2 |
||
30. | #44 | Clausi Mélody – Clausi Thomas | Peugeot 206 XS |
A6K | 1:41:28.9 | +20:03.9 +1:23.1 |
||
31. | #50 | Grégoire Gabriel – Claudel Estelle | Citroën C2 R2 Max |
R2 | 1:41:35.2 | +20:10.2 +6.3 |
||
32. | #31 | Martin Emilien – Deligny Kévin | Renault Clio III RS |
N3 | 1:43:41.5 | +22:16.5 +2:06.3 |
||
33. | #36 | Huteau Thierry – Huteau Gabriel | Renault Clio RS R3T |
R3 | 1:48:04.7 | +26:39.7 +4:23.2 |
||
34. | #53 | Marchand Patrick – Queirolo Sylvie | Lotus Exige |
GT9 | 1:51:41.6 | +30:16.6 +3:36.9 |
||
35. | #23 | Pallone Jonathan – Garcia Enzo | Porsche 997 GT3 Cup |
GT+15 | 1:51:55.6 0:20 |
+30:30.6 +14.0 |
||
36. | #48 | Demedardi Pierre-Louis – Altana Patrick | Peugeot 208 R2 |
R2 | 1:55:47.9 | +34:22.9 +3:52.3 |
||
37. | #18 [SR] |
Serra Dominique – Pisano Michael | Volkswagen Polo GTI R5 |
R5 | 4:41:35.8 3:00:00 |
+3:20:10.8 +2:45:47.9 |
||
38. | #5 [SR] |
Bally Jean-Jacques – Closier Valérie | Subaru Impreza S7 WRC ’01 |
A8W | 5:04:06.0 3:00:00 |
+3:42:41.0 +22:30.2 |
||
39. | #22 [SR] |
Chalal Théo – Le Floch Franck | Abarth 124 Rally |
GT+15 | 5:25:02.6 3:00:00 |
+4:03:37.6 +20:56.6 |