“Ferrari” komandas vadītājs Mattia Binotto paziņojis, ka komanda ir gatava pamest 2020. gada mašīnas attīstību, ja atstatums līdz līderiem būs pārāk liels, tā vietā koncentrējoties uz 2021. gada modeļa uzlabošanu. Itāļu speciālists uzsvēris, ka jāatrod kompromiss, tomēr pagaidām nav iemesla sasteigt lēmumu. Pēc pirmssezonas testiem tiek prognozēts, ka “Ferrari” varētu būt trešā vai ceturtā ātrākā komanda. Ja tā izrādīsies taisnība, tiekšanās pēc dažiem goda pjedestāliem, tērējot pamatīgus finansu un cilvēku resursus, titulētākajai F1 komandai būs bezjēdzīga.
Šobrīd varētu tikt apdraudēta “Ferrari” un citu itāļu dalība visos posmos. Tā, piemēram, šodien koronavīrusa dēļ Vjetnama pārtrauca bezvīzu režīmu ar Itāliju. “AlphaTauri” komandas vadītājs Francs Tosts uzsvēris, ka būtu ļoti negodīgi aizvadīt sacīkstes, ja dažas komandas situācijas dēļ nevarēs ierasties uz sacīkstēm. Tā vietā Tosts aicina apdomāt iespējas rīkot pārceltās sacīkstes augustā, kad ieplānots vasaras pārtraukums vai decembrī, kad sezonai jau būtu jābūt galā. “AlphaTauri”, tāpat kā “Ferrari” un “Alfa Romeo” ir bāzēta Itālijā. Ja kādā no Grand Prix norises valstīm Itālijas pilsoņiem nebūs atļauta iebraukšana, cietīs arī “Haas”, kas izmanto “Ferrari” dzinējus. Tāpat sarežģījumi rastos ar “Pirelli” riepu nogādāšanu uz sacīkšu norises vietu.
Pēc ļoti produktīviem testiem, kuros “Williams” komanda demonstrēja konkurētspējīgus apļu laikus un otrajā nedēļā veica vairāk apļu par visām pārējām komandām, izņemot “Ferrari”, tās pamatsastāva braucējs Džordžs Rasels ir pārliecināts, ka situācija ir daudz cerīgāka kā pirms gada, tomēr tā joprojām esot čempionāta lēnākā mašīna. Rasels aicina līdzjutējus nesacerēties par iekļūšanu 2. vai 3. kvalifikācijas kārtā.
“McLaren” braucējs Karloss Saincs izvērtējis aizvadītos pirmssezonas testus, norādot, ka viņam ir aptuveni skaidrs, cik tālu viņa pārstāvētā vienība atpaliek no līderiem, tomēr konkurentu ātrumu esot grūti prognozēt. Spāņu braucējs norādīja, ka “AlphaTauri” varētu būt bīstams konkurents, tomēr “Racing Point” savu patieso potenciālu vēl neesot parādījuši. Saincs uzsvēra, ka pēc 1m17.3s apļa laika pirmajā dienā rozi krāsoto mašīnu rezultāti saglabājās šādā līmenī visas pārējās testu dienas, kas ir spēcīgs indikators tam, ka viņu īstās spējas netiek vēl pilnībā atklātas.