Pēc Ungārijas Grand Prix vēstījām, ka Alekss Albons un viņa pārstāvētā “Red Bull” komanda varētu tikt sodīta par apzinātu starta pozīcijas žāvēšanu pirms starta. FIA pieņēmuši lēmumu nepiešķirt sodu, jo trases žāvēšana nav veikta apzināti, līdz ar to Albons varēs paturēt savu piekto vietu un 10 punktus. Ja arī Albons guva kādas priekšrocības, tās nebija diez ko nozīmīgas, jo pirmo apli “Red Bull” braucējs noslēdza 13. vietā – tai pašā no kuras startēja.

Tikmēr 10 sekunžu sods piešķirts abiem “Haas” braucējiem Romēnam Grožānam un Kevinam Magnusenam par palīdzības sniegšanu braukšanas jautājumos iesildīšanās apļa laikā. Žūstošajā trasē “Haas” braucēji devās boksos pēc sausā laika riepām un sacīkstes uzsāka no boksiem. Noteikumi paredz, ka pitstopu iesildīšanās apļa beigās braucēji drīkst veikt, taču tikai paļaujoties uz paša pieņemtu lēmumu, nevis pēc komandas norādēm, kas savas instrukcijas var sniegt tikai pēc starta. Līdz ar to Magnusens zaudējis vienu no diviem izcīnītajiem punktiem un nonācis 10. vietā aiz Karlosa Sainca, kamēr Grožāns šķīries no 15. vietas, kas tikusi Kimi Raikonenam no “Alfa Romeo”. Līdz ar to abu “Ferrari” klientu cīņā “Alfa Romeo” saglabā virsroku ar Džiovinaci izcīnītajiem 2 punktiem Austrijas GP, kamēr “Haas” vienībai šis ir vienīgais punkts 2020. gada sezonā.

“F1LV

Tā kā FIA vēl nav pieņēmusi lēmumu pēc “Renault” iesniegtā protesta par noteikumiem neatbilstošiem “Racing Point” formulas bremžu kanāliem pēc Štīrijas GP, tad franču vienība iesniegusi identisku protestu arī pēc Ungārijas GP izcīņas, jo “Racing Point” komanda šai jomā nav veikusi nekādas izmaiņas. “Racing Point” vadītājs Otmars Safnauers norāda, ka viņam ir 886 skices, kas apliecina, ka konkrētā detaļa izstrādāta komandas bāzē, nevis “Mercedes” nometnē. Ja protests tiktu apmierināts un “Racing Point” braucēji diskvalificēti, “Renault” būtu vieni no galvenajiem ieguvējiem, jo Štīrijas un Ungārijas posmos Daniels Rikjardo finišēja astotajā vietā gan aiz Serhio Peresa, gan Lensa Strola.