Foto: Red Bull Content Pool / Bryn Lennon / Getty Images

“Red Bull” F1 komanda atklājusi savus finanšu rādītājus par 2019. gadu. Tās kopējais budžets sastādīja 261 miljonu EUR, kas ir divreiz vairāk kā budžeta griesti, kas stāsies spēkā nākamgad, tomēr kopējās izmaksas ir sarukušas par divarpus miljoniem EUR, kas lielā mērā saistāms ar jaudas agregāta piegādātāja maiņu, jo “Renault” ražojumi bija ievērojami dārgāki, salīdzinot ar “Honda”, kuri arvien nopietnāk paplašina savu F1 programmu. Ienākumi saglabājušies gandrīz nemainīgi, ļaujot gadu noslēgt ar aptuveni 9 miljonu EUR peļņu.


Sakiras trases īpašnieks Šeihs Salmans paredz, ka sezonas beigās gaidāmais posms trases ārējā lokā, kas iesaukts par ovālu, uzņems sacensības tikai šo vienu reizi un netiks saglabāts kā paliekoša vērtība čempionāta kalendārā, pieturoties pie ierastās un pārbaudītās konfigurācijas. Salmans arī norādījis, ka Bahreinas Grand Prix organizatori plāno nākamgad atgūt savu ierasto vietu kalendārā martā, kā vienu no 2021. gada sezonas pirmajiem posmiem. Tas nozīmētu, ka četru mēnešu laikā Bahreinā tiktu aizvadīs 3 F1 sacīkstes. Mērķi rīkot sacensības jau pavasarī izteikuši arī Austrālijas GP organizatori, kuriem parasti ir gods atklāt sezonu.


“F1LV

Neatklājot potenciālos vārdus, Serhio Peress paziņojis, ka ir spēris soli tuvāk tam, lai gūtu skaidrību par savu karjeras turpinājumu nākamgad. Šīs sezonas beigās viņš pārtrauks sadarbību ar “Racing Point” un ilgāku laiku tiek baumots, ka Peress dosies uz “Haas” vai “Alfa Romeo”. Peress norādījis, ka vēlās pievienoties kādai komandai tikai tad, ja redz tās potenciālu no 2022. gada sezonas, kad ievērojami mainīsies čempionāta tehniskie noteikumi. “Haas” komandas vadītājs Gunters Steiners gan norādīja, ka būtu jāizvērtē visi plusi un mīnusi un viņš neesot gatavs ķert Peresu par visām varītēm. Ja meksikāņu braucējam vieta F1 neatradīsies, “McLaren” ir ieinteresēta viņu piesaistīt savai IndyCar komandai.


Tikmēr vēl viens braucējs, kurš nākamgad var palikt bez vietas F1 čempionātā, Romēns Grožāns atklājis, ka šādā gadījumā, visticamāk, paliktu Eiropā un vēlētos braukt izturības sacīkstēs ar jaunās paaudzes hiperkāriem vai arī doties uz Formula E, bet IndyCar šobrīd netiekot izskatīts kā nopietns variants, jo Grožānu biedējot ovāli un viņam neesot vēlmes tajos braukt. Šodien publicētajā provizoriskajā 2021. gada IndyCar kalendārā starp 17 posmiem tikai četri ieplānoti ovālos.