Nākamsezon Formula 1 čempionātā kā drošības mašīna tiks izmantota arī “Aston Martin”. Pašlaik gadījumos, kad Grand Prix sacīkstēs nepieciešama drošības mašīna, braucēji sarindojas aiz Bernda Mailandera vadītās “Mercedes-AMG GT R”. Jau kopš 1997. gada kā drošības mašīnas izmantotas vienīgi “Mercedes”, taču nākamsezon šo lomu pildīs arī “Aston Martin”. Pagaidām gan vēl nav precizēts, kuros posmos tiks izmantoti “Aston Martin”, bet kuros “Mercedes” ražojumi. Pēdējā reize, kad drošības mašīnas vajadzībām netika izmantota “Mercedes” mašīna, meklējama tālajā 1996. gadā, kad šo lomu pildīja “Renault Clio”.


Svētdien Turcijā pozitīvas analīzes Covid-19 testam saņēmis “Pirelli” motorsporta daļas vadītājs Mario Isola. Itālim nav novēroti nekādi simptomi, kā arī visas kontaktpersonas atkārtoti pārbaudītas un saņēmušas negatīvus testu rezultātus. Papildus izaicinošajam darbam autosportā, Isola ir brīvprātīgais neatliekamās palīdzības automašīnas šoferis, šai pavasarī aktīvi palīdzot glābt ar pandēmiju sasirgušos Itālijas iedzīvotājus. Isola ir otrais augsta ranga Formula 1 darbinieks, kurš pēdējā laikā inficējies ar vīrusu. “Williams” komandai vīrusa dēļ nevarēja palīdzēt tās vadītajs Saimons Robertss.


“F1LV

“Williams” komanda apstiprinājusi, ka pēcsezonas jauno braucēju testos, kas 15. decembrī risināsies Jasmarīnas trasē, komandu pārstāvēs Formula 2 piloti Džeks Eitkenss un Rojs Nisanī. Eitkenss šogad jau sēdās pie “Williams” formulas stūres Štīrijas GP treniņbraucienos, bet 25 gadus vecajam Nisanī šāda izdevība tika sniegta Barselonā un Moncā, turklāt izraēlietis piedalīsies arī nākamnedēļ notiekošā Bahreinas GP pirmajos treniņos. Šogad abi minētie braucēji aizvada ļoti blāvu sezonu – Eitkenss savā trešajā sezonā F2 čempionātā kopvērtējumā atrodams tikai 12. vietā, kamēr Nisanī punktos iebraucis tikai divreiz.