No “Mercedes” komandas puses iesniegts protests, apstrīdot Abū Dabī Grand Prix rezultātus, pēdējo apļu notikumu dēļ.

“Mercedes” šo posmu noslēdza ar nokārtām galvām. Kā jau gaidīts, tika izcīnīts konstruktoru kauss, taču pēdējā aplī braucēju tituls izslīdēja no Luisa Hamiltona rokām. Tas lielā mērā saistāms ar tiesnešu lēmumu pēdējā brīdī palaist garām par apli atpalikušos braucējus, tādā veidā iekārtojot Maksu Verstapenu tieši aiz Luisa Hamiltona.

Pēc sacensību finiša “Mercedes” iesnieguši divus protestus. Pirmais protests iesniegts par Verstapena nonākšanu blakus Hamiltonam īsi pirms restarta. FIA sportisko noteikumu reglamenta 48.8 punktā aprakstīts, ka braucējiem jāpatur savas pozīcijas līdz apļa beigām, kad drošības mašīna dodas malā. “Mercedes” centīsies pierādīt, ka Verstapens uz mirkli nonāca priekšā Hamiltonam.

Otrais “Mercedes” protests ir par procedūru, kuras rezultātā dažas no par apli apdzītajām mašīnām tika palaistas garām drošības mašīnai. Atbilstoši noteikumu 48.12 punktam, noteikumam būtu jāattiecas uz visām par apli apdzītajām mašīnām. Tā vietā tiesneši pieņēma pretrunīgu lēmumu palaist Lando Norisu, Fernando Alonso, Estebanu Okonu, Šarlu Leklēru un Sebastianu Fetelu, kamēr Danielam Rikjardo, Lensam Strolam un Mikam Šūmaheram šāda privilēģija netika sniegta.

Ja protests tiks apmierināts, nav zināms, kā tas ietekmēs sacensību rezultātus šādā bezprecedenta gadījumā. Hamiltons finišēja 2 sekundes aiz Verstapena, tādēļ pat 5 sekunžu sods pirmā protesta gadījumā mainītu titula ieguvēju.