Viens no spožākajiem Itālijas autobūves dimantiem “Maserati” apstiprinājuši, ka pievienosies Formula E čempionam 2022.-2023. gada sezonā, kad pirmoreiz tiks izmantots trešās paaudzes elektroformulas. Šis lēmums saistāms ar plāniem 2025. gadā pārdošanā laist “Maserati MC20” elektromobiļa versiju. Neraugoties uz plašo ražotāju pārstāvniecību, šobrīd Formula E nestartē neviena komanda no Itālijas. “Maserati” ienākšana Formula E čempionātā pieliks punktu viņu ilgstošajai pauzei no autosporta. 1957. gadā “Maserati” braucējs Huans Manuels Fanhio kļuva par F1 čempionu, taču tā arī bija pēdējā reize, kad rūpnīcas atbalstīta komanda piedalījās nopietna līmeņā autosacīkstēs.


Četrkārtējais ChampCar čempions, kā arī F1 un IndyCar pieredzi guvušais Sebastians Burdē vienojies ar “British Vector Sport” komandu par pilna laika dalību šī gada pasaules izturības sacīkšu čempionātā. Burdē startēs LMP2 ieskaitē vienā ekipāžā ar DTM meistaru Niko Milleru. 42 gadus vecais Burdē savas karjeras laikā trīs reizes (2007, 2009, 2011) finišējis 2. vietā Lemānas 24h sacīkstēs, tolaik braucot “Peugeot” sastāvā. Pēdējos gadus Burdē brauca IndyCar čempionātā, tomēr šosezon “A. J. Foyt Enterprises” komandā viņa vietā startēs Indy Lights čempions Kails Kirkvuds.


Lai gan pagājušajā gadā par F2 čempionu kļuva Oskars Piastri, bet uz F1 pakāpās Guanju Žou, tomēr daudzus līdzjutējus visvairāk pārsteidza visu laiku jaunākais Formula 2 uzvarētājs Teo Puršērs. Francūzis turpinās sadarbību ar “ART” komandu arī nākamsezon, nopietni piesakot sevi kā vienu no galvenajiem favorītiem uz titulu. Pagaidām vēl nav zināms, kurš kļūs par Puršēra komandas biedru. Pērn šo lomu pildīja Kristians Lundgards, taču dānis šogad piedalīsies IndyCar čempionātā.