Tas, ka Karloss Saincs nespēj cīnīties ar Šarlu Leklēru, ir traucēklis “Red Bull” komandai cīņā par uzvaru šī gada F1 pasaules čempionātā, uzskata Helmuts Marko. Tāpat viņš noliedz, ka Saūda Arābijas posmā “Ferrari” izdevās apmuļķot “Red Bull” nometni, kad Serhio Peress ātrāk nekā citi līderi tika iesaukts pitstopā.

Saincs nespēj atņemt punktus Leklēram

Lai gan pagājušajā gadā abi “Ferrari” piloti rādīja līdzvērtīgu sniegumu, šogad situācija ir pamainījusies un pirmajos divos posmos Šarls Leklērs demonstrējis ievērojamu pārspēku pār komandas biedru. Karlosam Saincam ir grūtības pareizi noregulēt jauno F1-75 sacīkšu auto, tāpat viņš aizvien nav spējis atrast vajadzīgo braukšanas stilu, kas atsaucas gan uz apļu laikiem, gan izcīnītajām pozīcijām.

“Pagājušajā gadā biju patīkami pārsteigts, ka viņš bija vienā līmenī ar Leklēru,” intervijā portālam “Formel1.de” atzina “Red Bull” padomnieks Helmuts Marko. “Patiesību sakot, es cerēju, ka tāpat būs arī šogad. Bet to varēja redzēt jau testos un tagad var redzēt sacīkstēs, ka viņam pietrūkst 0.3 līdz 0.4 sekundes aplī. Un tas ir traucēklis mums, jo mēs gaidījām, ka viņi atņems punktus viens otram. Šobrīd tas nenotiek. Taču Saincs ir inteliģents un ātrs pilots. Domāju, ka viņš sakārtos savas lietas un kļūs ātrāks.”

“Red Bull” ļaus cīnīties par uzvarām abiem pilotiem

“Red Bull” komanda varētu visu atbalstu veltīt Maksam Verstapenam, taču pagaidām vēl iespēja cīnīties par uzvarām tiks dota arī Serhio Peresam. Džidas trasē Peress pirmo reizi karjerā uzvarēja kvalifikācijā un bija sacīkšu līderis, pirms neveiksmīgā brīdī veikts pitstops, īsi pirms drošības mašīnas izbraukšanas trasē, izjauca viņa cerības uzvarēt. Marko gan atzīst, ka meksikāņu pilota riepas bija nodilušas un tikai tāpēc nācies doties boksos ātrāk. Turklāt pēc tam, ar cietajām riepām, Verstapens bijis daudz ātrāks, līdz ar to visticamāk tāpat būtu nokļuvis priekšā komandas biedram.

“Pirms sacensībām Saūda Arābijā, sezonas pašā sākumā, kad abiem bija pa nulle punktiem, bija skaidri pateikts, ka nekādu komandas pavēļu vai kaut kā tāda nebūs,” atklāj Marko. “Pastāv šī teorija, ka “Ferrari” gājiens lika mums veikt pitstopu tik ātri, bet tā nebija – vienkārši Serhio riepas bija nodilušas daudz ātrāk nekā Maksam. Varbūt tas bija tāpēc, ka sākumā viņam bija ātrāks temps, dažbrīd viņš bija pat trīs sekundes priekšā, tāpēc mums vajadzēja viņu iesaukt boksos ātrāk. Pēc tam ar cietajām riepām Makss bija daudz ātrāks, līdz ar to viss būtu salicies pa vietām jebkurā gadījumā.”