Sacensībās Austrālijā “Ferrari” komanda esot startējusi ar palielinātu dzinēja jaudu. Tikmēr uz nākamo posmu, kas notiks Itālijā, tā savam modelim F1-75 veiks pirmos lielos uzlabojumus šajā sezonā.

Itāļu medijs “formu1a.uno”, atsaucoties uz avotiem komandā, vēsta, ka pirmajos divos posmos “Ferrari” neizmantoja F1 motora pilno potenciālu. Arī šobrīd tas aizvien netiek darīts, uztraucoties par iespējamajām izturības problēmām. Bahreinā un Saūda Arābijā savāktie dati ļāvuši gūt pārliecību, ka jaudu nedaudz iespējams uzlabot, tādēļ Melburnas trasē tā esot palielināta par pieciem zirgspēkiem.

Šarls Leklērs Austrālijā parādīja dominējošu sniegumu, uzvarot gan kvalifikācijā, gan sacīkstē, kur bija līderis no starta līdz finišam. “Red Bull” pilots Makss Verstapens netika viņam garām un jau pirms izstāšanās parādīja, ka ir gatavs samierināties vien ar otro vietu.

Jau iepriekš bija skaidrs, ka “Red Bull Powertrains” dzinējs šogad ir jaudīgāks – Džidas trases taisnē tika demonstrēts pat 10 km/h lielāks ātrums par “Ferrari”. Melburnas trasē šī starpība bijusi vairs tikai 5 km/h, turklāt “Ferrari” mašīna labāk uzvedas līkumos, kur arī iegūst vajadzīgo pārsvaru. Pirms izšķirošajām sesijām komanda arī esot pārnesusi svaru vairāk uz priekšējo antispārnu. Rezultātā Austrālijas posmā Leklēram bijušas mazākas problēmas ar riepu nodilumu, mašīnai bijusi labāka saķere bremzējot un tā labāk paātrinājusies pēc lēnajiem līkumiem.

Neoficiāli zināms, ka “Ferrari” pirmos piecus posmus rūpīgi monitorē savas mašīnas izturību, tāpēc joprojām neizmanto dzinēja pilno jaudu. Arī komandas boss Matija Binoto iepriekš norādījis, ka patiesas komandu spēku samērs būs zināms tikai pēc pirmajiem pieciem sezonas posmiem. Varētu būt, ka tieši pēc piektā posma, kas notiks Maiami, “Ferrari” beidzot gatavojas izmantot motora pilno potenciālu.

Kļuvis zināms, ka uz nākamnedēļ Imolā gaidāmajām sacīkstēm Leklēra un Karlosa Sainca mašīnas saņems pirmos lielos uzlabojumus. Sākotnējais plāns bijis uz šīm sacīkstēm veikt visus tobrīd iecerētos uzlabojumu, bet vēlāk izlemts vienu daļu ieviest uz sacīkstēm Imolā, pārējos – uz posmu Maiami. Tas darīts tamdēļ, lai piloti tiktu pilnībā nodrošināti ar rezerves daļām un nerastos to iztrūkums.