“McLaren” vienības vadītājs Adreass Seidls uzskata, ka nākotnē F1 čempionātā vajadzētu aizliegt tā saucamās “B” komandas, ar to skaidri mērķējot “Haas” virzienā.
Lai gan “Haas” ir amerikāņu uzņēmējam Džīnam Hāsam piederoša komanda, kas oficiāli bāzējas ASV un Apvienotajā Karalistē, tai ir cieša sadarbība tehniskajā jomā ar “Ferrari”. “Haas” ne vien izmanto motorus un citas detaļas no itāļu autoražotāja, bet tai speciāli pat uzbūvētas atsevišķas darbnīcas telpas Maranello.
Seidls norāda, ka “Haas” ne pie kā nevaino, jo šī komanda darbojas pašreizējo noteikumu ietvaros, bet aicina nākotnē noteikumus mainīt.
“Ir noteikumi, kuriem viņi pilnībā pakļaujas, tāpēc “Haas” komanda savus rezultātus ir nopelnījusi,” intervijā spāņu laikrakstam AS sacīja Seidls. “Par to mēs nesūdzamies. Bet šī ir principa lieta. Nākotnē “Formulā 1″ to nevajadzētu pieļaut. Viss, kas saistās ar mašīnas veiktspēju, būtu jāsasniedz katrai komandai pašai.”
Seidls uztraucas par to, ka katrai komandai, kas mūsdienās vēlas cīnīties par titulu, iespējams, ir obligāti nepieciešama šāda “B” komanda, lai to varētu sasniegt.
“Tas ļauj “B” komandai parādīt labāku sniegumu ar mazākiem ieguldījumiem, bet vēl satraucošāk ir tas, ka “A” komanda no tā iegūst,” sacīja Seidls.
Viņš uzskata, ka nākotnē vajadzētu atļaut izmantot tikai citā rūpnīcā ražotus motorus un ātrumkārbas, kamēr tādas lietas, kā, piemēram, kopīgi vēja tuneļi, vajadzētu aizliegt: “Visu, ko nav iespējams pilnvērtīgi monitorēt, būtu jāaizliedz.”