Makss Verstapens noliedzis izskanējušo informāciju, ka “Red Bull” sacīkšu auto pēdējā laika uzlabojumi ir veidoti īpaši viņa braukšanas stilam.

Pēdējo posmu laikā RB18 modelis apgādāts ar vairākiem uzlabojumiem, un aizkulisēs runā, ka Verstapens ar uzlabojumiem ir vairāk apmierināts nekā Serhio Peress. Kādā intervijā meksikāņu pilots sacīja, ka šie uzlabojumi, runājot par to, cik komfortabli viņš jūtas, “attālinās” no viņa.

“Teiksim tā, es mašīnā vairs nejūtos tik komfortabli kā tas bija sākumā,” viņš sacīja.

Tikmēr Verstapens noliedz, ka komandas mērķis būtu radīt tieši viņam pielāgotu auto.

“Mēs vienmēr cenšamies padarīt mašīnu ātrāku, un, lai ko arī viņi neuzlabotu, šiem uzlabojumiem ir jāpielāgojas,” teica 2021. gada pasaules čempions. “Un tieši to es cenšos darīt. Protams, es viņiem stāstu, ko gribētu redzēt savai mašīnai, bet uzlabojumi netiek izstrādāti tikai ap mani.”

Viena no “Red Bull” vājajām vietām šogad ir temps kvalifikācijas režīmā. Pēdējā laikā gan jūtami uzlabojumi, jo aizvadīto trīs posmu laikā Verstapens divreiz startējis no pole position, taču situācija nav ne tuvu ideālai.

“Teiksim tā, mēs joprojām kvalifikācijas režīmā neesam ārkārtīgi ātri,” atzina Verstapens. “Tomēr tas nav tikai mašīnas kā tādas dēļ, mums joprojām ir pārāk liels svars. Kad braucam ar minimālu degvielas daudzumu, tas rada grūtības, bet pie tā strādājam. Sacīkstēs problēma ir mazāka, jo vispirms jau tu nedrīksti braukt tik ātri kā kvalifikācijā. Iespējams tas palīdz, ņemot vērā, kāda ir mūsu mašīna. Un ar pilnu degvielas bāku svara problēma ir mazāk redzama.”

Pēc iepriekšējā posma Austrijā, kur “Ferrari” pilots Šarls Leklērs visai pārliecinoši uzveica Verstapenu, ar interesantu informāciju nāca klajā vācu izdevums “Auto Motor und Sport”. Tiek apgalvots, ka pēdējie uzlabojumi padarījuši RB18 formulu smagāku, kas savukārt radījis problēmas ar riepu nolietošanos.