“Red Bull” padomnieks Helmuts Marko nenoliedz, ka šobrīd komandas sacīkšu auto sevi pierāda no vislabākās puses, taču vēl būtiskāks faktors pēdējā laika panākumos esot Maksa Verstapena sniegums. Tāpat Marko vēlas redzēt uzlabojumus Serhio Peresa sniegumā, lai pirmo reizi vēsturē “Red Bull” piloti tiktu pie pirmajām divām vietām kopvērtējumā.
Verstapena pārsvars pār “Ferrari” pilotu Šarlu Leklēru tuvojas jau 100 punktu atzīmei. Sacensībās Beļģijā Verstapens šķietami viegli uzvarēja, lai gan startēja no 14. pozīcijas. Peress sacensībās pārspēja Karlosu Saincu un guva otro vietu. Arī kopvērtējumā meksikānis tagad ir otrais, kamēr Leklērs pēc ne tik veiksmīgā posma atkāpies uz trešo pozīciju.
“Šī uzvara nāca vieglāk nekā bijām gaidījuši,” intervijā “Sky Deutschland” sacīja Marko. “Ja godīgi, nebijām par sevi nemaz tik ļoti pārliecināti. Tomēr tad, jau pēc dažiem pirmajiem apļiem, redzējām, ka Makss ir būtiski ātrāks par visiem pārējiem. Vieglums, ar kādu pašlaik Makss sevi parāda, ir kaut kas neticams. Tā ir pašpārliecinātības un neticami augsta līmeņa braukšanas klases apvienojums. Arī mūsu dzinējs ir uzticams un pietiekoši jaudīgs. Pašlaik viss ir labi.”
“Red Bull” noliegusi izskanējušās baumas, ka Spā-Frankošamps trasē Verstapens pirmo reizi izmantoja īpaši vieglu šasiju. Viena no pazīmēm, ka tieši Verstapena, kā pilota, veikums ir noteicošais, kas ļauj sasniegt šādus rezultātus, ir fakts, ka komandas biedram Peresam tik viegli nesokas. Viņam vēl krietni vajadzēs papūlēties, lai čempionātā izcīnītu otro vietu un pārspētu “Ferrari” braucējus.
“Viņa sniegums noteikti ir kļuvis labāks, taču viņam jāparūpējas, lai tāds tas būtu jau sākot ar pirmajiem treniņbraucieniem,” komentējot Peresa veikumu, sacīja Marko. “Varbūt tādā gadījumā mēs vēl tiksim pie vairākām dubultuzvarām. Tā būtu pirmā reize mūsu komandas vēsturē, ja mēs čempionātu noslēgtu pirmajās divās pozīcijās. Tāds ir mūsu nākamais mērķis.”
Arī bijušais F1 pilots Kristians Albērs uzskata, ka tieši Verstapena sniegums, nevis “Red Bull” mašīnas ātrums, ir noteicošais faktors viņa šī brīža sasniegumiem.
“Verstapens un “Red Bull”, tā ir nāvējoša kombinācija, kas rada šo sāpīgo atšķirību, ja salīdzinām ar Peresu,” laikrakstam “De Telegraaf” stāsta Albērs. “Turklāt, tās ir muļķības, ka Peress ir “riepu vārdotājs”. Jau vairāku sezonu garumā Makss ar riepām prot strādāt labāk.”