Ar beļģu ekipāžas Tjērī Noivila un Martina Vidages uzvaru noslēdzās Sardīnijas WRC rallijs. Otrajā vietā, nodrošinot Hyundai dubultuzvaru, finišēja somi Esapeka Lapi un Janne Ferms, bet pjedestālu noslēdza čempioni Kalle Rovanpera un Jonne Haltunens no Toyota.
Sardīnijas WRC rallijs bija sezonas sestais posms. Itālijai piederošās salas celiņi izceļas ar savu mīksto, smilšaino segumu, kur tīrīšanas efekts spēcīgi ietekmē kopvērtējuma līderus. Tomēr šī gada ļoti slapjais klimats situāciju ir pamatīgi pamainījis un šogad sportistus sagaidīja pavisam jauni izaicinājumi.
Pirmā diena
Ar pirmo superspeciālo ātrumposmu ceturtdienā par pirmo rallija līderi kļuva Esapeka Lapi. Piektdienu ar labāko laiku gan iesāka Sebastiens Ožjē, pārņemot arī vadību. Rokāde turpinājās un arī nākamajos divos ātrumposmos abi censoņi apmainījās ar vietām divas reizes. Rīta cilpu vadībā noslēdza Ožjē, kurš pateicoties gandrīz 50 km garam ātrumposmam, spēja izveidot 16,3 sekunžu pārsvaru pār Lapi. Lielisks ātrums un pjedestāla pozīcija vēl vienam francūzim Pjēram Luī Lubē. Jāuzteic arī Takamoto Katsuta, kurš uzvarēja 3. ātrumposmu. Neveiksmīgi rīts noslēdzās divkārtējam Sardīnijas WRC uzvarētājam Dani Sordo. Spāņu veterāns noslīdēja no ceļa un apmeta frontālu kūleni. Par laimi Sordo gan spēja tikt līdz ātrumposma finišam un servisa parkam.
Otrās cilpas trīs ātrumposmos Lapi turpināja savu spēcīgo sniegumu un pamazām deldēja Ožjē pārsvaru. Pie ātrumposmu uzvarām tika arī Noivils un Rovanpera, kuri pamazām atguva pozīciju un dienu noslēdza attiecīgi trešajā un ceturtajā vietā. Taču tieši Lapi spēja dienu noslēgt rallija vadībā vien 0,1 sekundi priekšā Ožjē. Tehniskas likstas vajāja abus M-Sport pārstāvjus un Lubē bija spiests izstāties, kamēr Tanaks dienu noslēdza vien septītajā pozīcijā.
Otrā diena
Sestdienas rīta cilpā ātrumu atrada Tjērī Noivils, uzvarot trīs no četriem ātrumposmiem. Taču sīvā cīņa par uzvaru turpinājās piektdienas stilā – vadību jau atkal pārņēma Ožjē, ko jau atkal atguva Lapi, tomēr beigās rīta cilpu ar 18,2 sekunžu pārsvaru noslēdza titulētais francūzis Ožjē. Netipiski lielas problēmas sagādāja lietusgāžu radītās lielās peļķes. Toyota braucēji Katsuta un Evanss abi sabojāja dzesēšanas sistēmu. Katsutas radiators vairs nebija labojams, bet Evanss spēja turpināt ceļu. Vienīgais atlikušais M-Sport braucējs Tanaks pēc lielās peļķes palika ar noslāpušu motoru un finišu sasniedza ar elektrisko piedziņu. Bojājumus igaunim neizdevās novērst pašam un arī Tanaks bija spiests izstāties.
Pēcpusdienā ar vēl vienu ātrumposma uzvaru deficītu atkal deldēja Lapi. Pēc diviem ātrumposmiem atstatums bija vien 4,3 sekundes, taču cīņa beidzās ar lielu pāvērsienu. Sākās ļoti spēcīgs lietus un netipisku kļūdu pieļāva astoņkārtējais pasaules čempions Ožjē! Francūzis nespēja iestūrēt līkumā un burtiski uzkārās uz kraujas malas. Kā vēlāk noskaidrojās, Ožjē bija spiests pirms starta strādāt ar mašīnu un startēja ar dubļainiem zābakiem, kas noslīdēja no bremžu pedāļa. Lapi redzēja Ožjē mašīnu ceļa malā un mazināja tempu. Tikmēr iespēju saskatīja Tjērī Noivils un ātrumposmu pabeidza ar iespaidīgu 23,8 sekunžu pārsvaru pēkšņā rallija vadībā! Dienas beigās pārsvars pieauga līdz 36,4 sekundēm.
Trešā diena
Pēdējā diena lielai daļai sportistu tika pavadīta ar fokusu uz pēdējo Powerstage. Pietaupītās riepas ļāva labu ātrumu uzrādīt iepriekšējo dienu neveiksminiekiem – vispirms divus ātrumposmus uzvarēja Tanaks, bet trešajā ātrākais bija Katsuta. Arī Powerstage šie braucēji diktēja tempu, līdz brīnumu paveica čempionāta līderis Kalle Rovanpera. Soms īstajā brīdī atrada savu tempu un uzvarēja Powerstage ar 4,7 sekunžu pārsvaru pār Tanaku.
Pirmo uzvaru sezonā gan sev, gan Hyundai komandai sagādāja Tjērī Noivils, 33 sekundes priekšā savam komandas biedram Esapekam Lapi. Ļoti anonīmā rallijā klusā trešajā vietā finišēja Kalle Rovanpera, nostiprinot savas pozīcijas kopvērējuma līderpozīcijā. Noivila uzvara paceļ beļģu sportistu uz otro pozīciju kopvērtējumā, bet igaunis Ots Tanaks noslīd uz trešo pozīciju.
WRC2 klasē dominēja M-Sport pārstāvis Adriens Furmo, vēlreiz pierādot uzlabotās Ford Fiesta ātrumu. Lielais atbirums nozīmētu arī piekto vietu absolūti, kas būtu francūža labākā rezultāta atkārtojums (sasniegts ar top klases spēkratu), tomēr pēdējā ātrumposma drāma atstāja Furmo grāvī ar salauztu piekari. Negadījums dāvāja uzvaru Toksport pārstāvim Andreasam Mikelsenam ar Škoda spēkratu.