Lai gan F1 testu braucienos uzrādītie apļu laiki nedod iespēju saprast, kuras komandas šogad būs spēcīgākās, tas tik un tā ir interesants apskates materiāls. Piedāvājam aplūkot šonedēļ testos uzrādīto labāko rezultātu apkopojumu, kā arī statistiku par to, kuras komandas un kuri motori veica visvairāk apļus.
Heresas F1 testu kombinētie rezultāti
Vieta
|
Pilots
|
Komanda
|
Rezultāts
|
Apļi
|
1. |
Kevin Magnussen |
McLaren-Mercedes |
1:23.276 |
162 |
2. |
Felipe Massa |
Williams-Mercedes |
1:23.700 |
133 |
3. |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1:23.952 |
121 |
4. |
Jenson Button |
McLaren |
1:24.165 |
83 |
5. |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:24.812 |
78 |
6. |
Valtteri Bottas |
Williams-Mercedes |
1:25.344 |
42 |
7. |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:25.495 |
173 |
8. |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:25.588 |
188 |
9. |
Nico Hulkenberg |
Force India-Mercedes |
1:26.096 |
17 |
10. |
Sergio Perez |
Force India-Mercedes |
1:28.376 |
48 |
11. |
Daniel Juncadella |
Force India-Mercedes |
1:29.457 |
81 |
12. |
Jean-Eric Vergne |
Toro Rosso-Renault |
1:29.915 |
45 |
13. |
Adrian Sutil |
Sauber-Ferrari |
1:30.161 |
103 |
14. |
Jules Bianchi |
Marussia-Ferrari |
1:32.222 |
25 |
15. |
Esteban Gutierrez |
Sauber-Ferrari |
1:33.270 |
60 |
16. |
Marcus Ericsson |
Caterham-Renault |
1:37.975 |
12 |
17. |
Sebastian Vettel |
Red Bull-Renault |
1:38.320 |
11 |
18. |
Kamui Kobayashi |
Caterham-Renault |
1:43.193 |
54 |
19. |
Daniil Kvyat |
Toro Rosso-Renault |
1:44.016 |
9 |
20. |
Daniel Ricciardo |
Red Bull-Renault |
1:45.374 |
10 |
21. |
Robin Frijns |
Caterham |
– |
10 |
22. |
Max Chilton |
Marussia-Ferrari |
– |
5 |
Komandu veiktie apļi
Komaņda
|
Apļi
|
Mercedes |
309 |
Ferrari |
251 |
McLaren-Mercedes |
245 |
Williams-Mercedes |
175 |
Sauber-Ferrari |
163 |
Force India-Mercedes |
146 |
Caterham-Renault |
76 |
Toro Rosso-Renault |
54 |
Marussia-Ferrari |
30 |
Red Bull-Renault |
21 |
Veiktie apļi motoriem
Motors
|
Apļi
|
Mercedes (4 komandas) |
875 |
Ferrari (3 komandas) |
444 |
Renault (3 komandas) |
151 |
nekad neesmu bijis dziljsh urbeejs f1 tehniskajaas ietaas. taapeec man nav iisti saprotams kas shobriid notiek ar Renualt motoriem.
arzemju presee lasiiju, ka Reniishiem ir kautkaadas datu nesakritiibas staro dyno testiem un reaali darbojoshos motoru shasijaa. kapeec taa irprobleema?
tas tachu nav tas pats kas piemekleeja Ferrari, kad dati no veeja tunelja nesakrita ar realitaati. vai kaads var latviski paskaidrot kas tur iisti notiek? un kaapeec Njuuvijs jau ir kjeeries klaat RB10 paarkonfigureeshanaa, ja jau probleema ir dzineejaa nevis mashiinaa?
cik var visu saprast, tad galvenā problēma ir nevis pašā dzinējā, bet tai supersarežģītajā kontroles un enerģijas uzkrāšanas pariktē. bet Ņūijam šeptes pilnas rokas, jo dēļ RB tradicionāli ļoti saspiestās elementu izvietošnas IR problēmas ar visu to bateriju, ersu, kersu un daudzu visu citu u dzesēšanu. bet labāk lai jūk tagad nevis kad sezona iet vaļā. grūti mācībās, viegli kaujā. cerams
sākumā reņi visu gruzīja vien tik uz RBR, sak, ģēnijs (atkal) pārstūrējis. Galabeigās, tomēr nācās atzīt, ka nav kaut kas lāgā ar endžinu kā tādu. Galvenā bēda esot ar turbīnu un tās vadību. Ironiski, ņemot vērā vēsturi..
Piedabūt reņu endžinu strādāt kaut cik stabili var tikai krietni ārpus tā parametru diapazona, kas vajadzīgs sacīkstē. Līdz ar ko apļu laiki ir nekādi.
Laika šamiem ir līdz februāra beigām, kad dizainam jātop iesaldētam..
Lai nu veicas ‘mācībās’.. 😉
endzhin-friiza tas taads stiepjams jeedziens. tos dvizhokus vareeshot uzlabot izturiibas zinjaa. prieksh turbo motora izturiiba ariidzen ir aatrums.
un vispaar. no visiem shiigada noteikumiem, padebiilos dubultos punktus ieskaitot, motoru iesaldeeshana ir vaajpraats! es saprastu ja tos endzhinus iesaldee peec gada vai diviem. bet nejau saldeet pavisam jaunus un karstus motorus. kuram tas ir vajadziigs?
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=49moEyk29y0
skaists traileris 2014 F1 trailer:)