Pēc šodien notikušajām F1 sacensībām Korejā, savu nākotni “Ferrari” komandā nodrošinājis ceturtās vietas ieguvējs Felipe Masu. Savukārt “Sauber” sastāvā nākamgad visticamāk startēs Niko Hilkenbergs un debitants Estebans Gutiress.

“Ferrari” vienības vadītājs Stefano Domenikali šodien paziņoja, ka līgums abu pušu starpā tiks pagarināts un oficiālais paziņojums sekos jau tuvākajā laikā, ziņo britu izdevums “Autosport”.

Masas vieta “Ferrari” sastāvā visas šīs sezonas garumā bija viens no populārākajiem sarunu objektiem saistībā ar pilotu tirgu. Sezonas pirmajā daļā Masa nespēja konkurēt ar komandas biedru Fernando Alonso, kurš cīnās par čempiona titulu, taču krietni uzlaboja sniegumu otrajā sezonas pusē, pēdējos posmos Japānā un Korejā jau braucot ne sliktākā ātrumā un pat ātrāk kā Alonso.

“Force India” piloti Pols di Resta un jo īpaši Niko Hilkenbergs bija galvenie favorīti uz Masas vietu, ja līgums netiktu pagarināts, taču tagad izskatās, ka Hilkenbergs visticamāk pievienosies “Sauber”. Pēc “Autosport” rīcībā esošās informācijas, vienošanās “Sauber” un Hilkenberga starpā jau panākta, bet līgums vēl jāparaksta.

Brazīliešu TV kanāls “Globo” šajā nedēļas nogalē izplatīja paziņojumu, ka “Sauber” vienībā nākošgad startēs Hilkenbergs un Estebans Gutiress, kurš pašlaik komandā ieņem testpilota statusu. Arī komandas līdzšinējais vadītājs Peters Zaubers šveiciešu laikrakstam “Blick” apstiprinājis, ka “Globo” ir taisnība – Hilkenbergs un Gutiress patiešām ir reālākie kandidāti.

“Sauber” nepieciešams sastāvā pieņemt meksikāni, jo komandu turpinās sponsorēt kompānija “Telmex”, un Gutiress līdz ar to ir labākais variants. Kā zināms, komandas līdzšinējais pilots Serhio Peress jau vienojies ar “McLaren”, bet Kamui Kobajaši visticamāk būs spiests pamest “Sauber” nometni, ja vien pēkšņi nepiesaistīs vairāk savus sponsorus, kas apmaksātu viņa startus F1.

1 KOMENTĀRS

    • 100 punkti ka arī paliks, ja nu vienīgi pēkšņi Toyota un Panasonic nesamet nenoraidāmu džunguriņu. īstenībā liekas ir jau palicis, vien, vienmēr pareizais Herr Saubers to tieši nepasaka, bet mājiens ir dots

  1. Masa, kā vienas sezonas cauruma lāpītājs, bija loģiskākais variants iekš Ferrari – zināms puisis, kas strādā uz komandu. Bet 2014.gadā visdrīzāk vieta jau rezervēta Fetelam un par to liecina arvien vairāk pazīmes. Ja domājat, ka Fetelam ar Red Bull ir mīla līdz mūža galam, tad paskatieties kaut vai uz Hamiltona/McLaren piemēru, turklāt Sebs ir puisis ar gaišu galvu un zina, ka 2014.gads ir brīdis, kad jābūt dzinēju ražotāja komandā, jo ar jauno motoru ēru visa vara būs viņu rokās (vismaz pirmajos gados).

      • nedomaju ka aptures, jo visi razotaji jau ir uzsakusi darbu pie jauna dzineja razosanas un domaju ka vini normali sparosies preti ka tadas izmaksas jau izteretas un tagad grib apturet.

    • Ja, vieta Ferrari uz 2014.g. jau rezervēta Fetelam, tad šeit rodas vēl viens loģisks jautājums – kura vieta? Taču ne jau Masas vieta…
      Par nožēlu līdzjutējiem, bet (iespējams) par laimi sev pašiem, Ferrari jau kopš Šūmahera ēras ir kļuvusi par izteiktu viena pilota komandu, kur otru mašīnu aizpilda padevīgs un nožēlojams kunga sulainis. Tā kā, ja pēkšņi izrādīsies, ka Masa atkal ir spējīgs regulāri noturēties dažu sekunžu attālumā aiz komandas līdera, kas zina, cik ilgi viņš var noturēties pie sarkanajiem. Lai gan kā dedzīgs Masas “talanta cienītājs” ceru, ka tā nenotiks 😀

  2. Masa ir pilots ko, manuprāt, tiešām var cienīt. ne jau par komandas pavēļu aiz auss likšanu, bet gan to, ka, vismaz tā rādās, viņa rezultāti lielā mērā tiešām ir darba rezultāts – progress ielu trasēs vien ir ko vērts.

    tajā pašā laikā, gluži starp ātrākajiem pilotiem viņu ierindot negribētos, pat ne ’08 gadā (viens no čābīgākajiem čempionātiem pēdējā laikā). vēl viens gads – labi. pēc tam būs grūti.

  3. A varbūt viss ir vienkāršāk 🙂 Lai nebūtu jādeldē radio ar ziņojumiem: Fernando is faster than you, Massam visu laiku deva kaut kādu lūzni. 😛 Nu tagad pēdējās divās sacenēs, lai attaisnotu līguma parakstīšanu, iedeva tādu pašu mašīnu kā Alo – un rezultāts acīmredzams 🙂

    • nus, dabuut pa galvu ar federi no cita kaara balstiekaartas, un nevis no lodiishu pildspalvas, traucoties ar ~200km/h (vai cik nu tur bija tas aatrums), tas nevar palikt bez sekaam.

      Prieks redzeet tagad, ka taas sekas skiet paarejam