2001.gadā Hokenheimas trase piedzīvoja lielo Hermana Tilkes ‘apcirpšanu’ un jaunās paaudzes līdzjutēji nemaz neatminas sākotnējo Hokenheimringas unikalitāti.

Vēl pirms Otrā Pasaules kara Karlsrūe apkārtnē uz vietējiem ceļiem tika izveidota motošosejas trase un pēckara gados DKW un NSU fabrikas braucējs Vilhelms Hercs to pamazām padarīja atpazīsamu, kas nodrošināja trasei iespēju rīkot arī Grand Prix sacīkstes motošosejā.

Oriģinālajā trases versijā bija divas garas taisnes, kas savienojās Hokenheimā, tomēr 1965.gadā uzbūvētais A6 autobānis atdalīja trasi no ciemata un tika uzbūvēta trases “Motodrom” daļa.

Gadu gaitā šī trases verija arī tika nedaudz izmainīta, tomēr galvenokārt drošības apsvērumu dēļ un pēc notikušām traģēdijām. 1968.gadā F2 sacīkstē bojā gāja leģendārais Džims Klarks, kuram par godu vēlāk tika nosaukts viens no trases ‘S’-veida līkumiem. Savukārt 1980.gadā bojā gāja Patriks Depaljē un līdzīgs ātruma slāpētājs tika izveidots arī uz “Ostkurve”.

Hokeheimas trases izmaiņas:

 2014. gada Vācijas GP fakti:

No esošajiem pilotiem šajā trasē ir uzvarējuši tikai divi piloti. Viens no tiem ir Fernando Alonso, kurš šeit ir uzvarējis trīs reizes (2005., 2010., 2012. gadā), un Luiss Hamiltons, kurš Hokenheimringā uzvarējis tikai 2008. gadā. Riepu ražotājs “Pirelli”pirmo reizi uz Hokenheimu vedīs supermīkstās riepas. Svētdien gan sola lietu, kas varētu nozīmēt lietus sacīksti. Pilotiem kopā būs jāveic 67 apļi, un kopēja distance, kas būs jāveic ir 206,458 kilometri. Trasē ir 17 līkumi, un 65% trases jāveic ar ‘pedāli grīdā’.
ubs-formula-1-f1-race-strategy-briefing-infographic-hockenheim-germany

1 KOMENTĀRS

  1. Tā kā neesmu gluži jaunākās paaudzes līdzjutējs, tad labi atminos, ka 90-tajos gados sacīkstes Hokenheimā bija vienas no gaidītākajām, jo tas ‘cirtiens’ pa 4 garajām taisnēm vienmēr piedeva asumu. Diemžēl tagadējā trases konfigurācija ir pilnīga pornogrāfija un kauns, ka tur vēl joprojām tiek izmantots Hokenheimas nosaukums…