Šogad sezonu pabeidzam vēl pirms pēdējā Formula 1 čempionāta posma Abu Dabi, jo kopvērtējumā galvenās lietas jau sen noskaidrotas. Turklāt šoreiz numura varonis ir Haralds Šlēgelmilhs, kurš atgriezies F3 ar ambiciozo ArtLine projektu.
[vc_button title=”ON LINE Versija” target=”_blank” color=”btn-primary” icon=”wpb_application_image” size=”wpb_regularsize” href=”http://issuu.com/aldisputnins/docs/energy10″][vc_button title=” PDF Versija ” target=”_blank” color=”btn-danger” icon=”wpb_document_pdf” size=”wpb_regularsize” href=”http://www.f1.lv/wp-content/uploads/2015/11/Energy10.pdf”]
Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.
Šajā numurā arī stāsts par slēgtajiem konkpitiem, to prokšrocībām un trūkumiem. Ņemot vērā pēdējos traģiskos notikumus autosporta pasaulē, nav tālu tas brīdis, kad arī formulās pilotam virs galvas būs aizsardzība. Tāpat uzzināsiet, kā un ko piloti dzer sacīkstes laikā.
Intervija ar bijušo Mikas Hakinena un esošo Valteri Botasa menedžeri Didjē Kotonu noteikti dos kaut nelielu ieskatu tajā, kas notiek pilotu tirgū, kā menedžeri strādā ar braucējiem un kā viņi atrod jaunus klientus.
Formula E čempionāts uzņem apgriezienus un nevaram vairs to ignorēt. Vai Formula E kļūs par konkurentu Formula 1 čempionātam jau tuvākajā nākotnē?
Vēstures lappusēs šoreiz par četrkārtējo pasaules čempionu Alenu Prostu, kurš ne velti tika iesaukts par ‘Profesoru’. Lietderīgi būtu uzzināt arī Renault Clio attīstības vēsturi un to, kāds sakars šai automašīnai ar Formulu 1.


