Tikai mēnesi pēc smagās avārijas Teksasā, kurā Džozefs Ņūgārdens guva labā pleca lūzumu, amerikāņu braucējs izcīnījis uzvaru IndyCar čempionāta sacensībās Aiovā, pārliecinoši kontrolējot notikumu gaitu visa posma garumā, jau startā pa ārmalu apdzenot kvalifikācijas uzvarētāju Simonu Padženo. Jau pēc trešās daļas no sacīkšu distances Ņūgārdens par apli apdzina 3. vietas īpašnieku Kastronevesu, tomēr pārliecinošo braucienu ierobežoja “Honda” braucēju Hantera-Reja un Montoijas nedienas ar dzinējiem, kam nodegot, visi iegūtie handikapi izdzisa. Aizsargājies no restarta uzbrukumiem no konkurentiem, Ņūgārdens trešo uzvaru savā IndyCar karjerā, kopvērtējumā pakāpjoties uz otro pozīciju. Vienīgie braucēji, kas finišā netika apdzīti par apli bija Pauerss, Diksons, Padženo un Aļošins.

SACENSĪBU REZULTĀTI

Paralēli F1 sacensībām Silverstounas trasē risinājās arī GP sēriju posmi. GP2 čempionāta pirmajā braucienā uzvaru izcīnīja Pjērs Gazlī, pārtraucot trīs gadus ieilgušo sēriju bez uzvarām, kas gan nebija traucējusi viņam izcīnīt Formula 3.5 Series vicečempiona titulu un cīnīties par GP2 titulu. Kamēr konkurenti izvēlējās sākt sacīkstes ar  cietāko riepu sastāvu, Gazlī rīkojās pretēji. Sacīkšu pirmais nogrieznis neko labu nevēstīja, tomēr ātrs pitstops ļāva deldēt sacīkšu līdera Normana Nato iekrāto pārsvaru, bet līdz francūža boksu apmeklējumam, Gazlī jau bija pārāk tuvu. Uz goda pjedestāla kāpa arī Džiovinaci un Roulands, kuri arī boksos devās jau pēc pirmajiem apļiem. Sergejs Sirotkins pēc starta no boksiem saskārās ar cauras riepas problēmām, kas liedza cīnīties par punktiem.

Otrajā brauciensā Džordans Kings nosargāja pirmo pozīciju startā, kamēr aiz viņa iekārtojās Macušita. Nato nespēja noturēt līderu tempu un drīz zaudēja pozīcijas Roulandam un Džioto. Itālis izskatījās neapturams un drīz vien noķēra Kingu, tomēr garām tikt nespēja. Divus apļus pirms finiša braucējus pārsteidza pēkšņa lietusgāze, kas atgrieza intrigu, tomēr Kings savu braucienu pabeidza godam. Pēc Macušitas kļūdas uz trešā goda pjedestāla pakāpiena kāpa Roulands, kļūstot par jauno kopvērtējuma līderi, neraugoties uz to, ka šogad vēl nav ticis pie uzvaras.

SACENSĪBU REZULTĀTI

GP3 sacensību pirmajā braucienā goda pjedestālu savā starpā sadalījuma kopvērtējuma vadošie braucēji, šoreiz pie panākuma ļaujot tikt taizemietim Aleksam Albonam, kurš aiz sevis atstāja Leklerku un Fuoko, kuram nācās aizsargāties no Džeika Hjūza līdz brīdim, kad brita mašīnas priekšējais antispārns taisnē pēkšņi atdalījās, liekot “Dams” braucējam doties boksos. Otrais brauciens norisinājās mitrā trasē. Debitants Maini bija bezspēcīgs no pirmās starta pozīcijas, arī vadību pārņēmušais Sendijs Stuviks tur nenoturējās ilgi. Sods no cīņas par uzvaru lika izstāties Metam Perijam, bet līdera Aleksa Palou pārsvaru sadeldēja drošības mašīnas došanās trasē. Pēc restarta vadību pārņēma Fuoko. Kad braucēji šķērsoja finiša līniju, viņi nezināja, ka sacīkšu laika limits ir sasniegts un sacensības jau beigušās. Tas palīdzēja Palou, kurš zaudēja divas pozīcijas, tomēr tā kā teorētiski tas jau bija goda aplis, tad viņam tika atgriezta otrā vieta. Kopvērtējumā Leklerks ir līderis ar 86 punktiem, 84 punktus guvis Albons, bet Fuoko ir trešais ar 72 punktiem.

SACENSĪBU REZULTĀTI

IndyCar sezona turpināsies 17. jūlijā ar sacensībām Toronto, bet GP2 un GP3 čempionātu nākamais posms notiks pēc divām nedēļām Hungaroringā.

1 KOMENTĀRS

  1. Jā, Ņūgārdens labi atvilka. Līdzīgi pagājšgad Milvokī Burdē plosījās. Daži sāk jau runāt par Teksasas “restartēšanu”, bet nez vai tā būs. Varbūt vajadzētu, bet, jebkurā gadījumā, nākamie divi posmi trasēs, un Paženauts, visticamāk, būs stiprāks par Jozefu. Varbūt Povers var iejaukties.