Neraugoties uz sodu par baltās līnijas šķērsošanu boksu celiņā, izaicinošajiem laikapstākļiem un “Audi” komandas uzbrukumiem pie otrās uzvaras pēc kārtas WEC čempionātā tikusi Marka Vēbera, Timo Bernarda un Brendona Hārtlija “Porsche” ekipāža. Spēcīgais lietus, kas Meksikas 6 stundu sacīkšu dalībniekus pārsteidza pusceļā, no vadošās pozīcijas lika izstāties vienai no “Audi” ekipāžai, ko tobrīd vadīja Olivjē Džarvis, lai gan sportists izslīdēšanu skaidroja ar bremžu problēmu. Otras “Porsche” ekipāžas cerību uz augstu rezultātu izbojāja sadursme ar “Signatech Alpine” komandas mašīnu. 3. vietu sasniedza “Toyota” komanda, ļaujot uz goda pjedestāla kāpt 3 dažādu ražotāju ekipāžām.
GP2 Nedēļas nogale Moncā Antonio Džiovinaci sākās sarežģīti – pārāk zems spiediens riepās lika šķirties no kvalifikācijā iegūtās otrās vietas un sacīkstes uzsākt no pēdējās rindas. Itālis ieguva pozīciju pēc pozīcijas, paceļoties līdz pat 3. pozīcijai, pateicoties startam ar cietāku riepu sastāvu kā konkurentiem, kuri laicīgi devās boksos. Tomēr tad Džiovinaci uzsmaidīja veiksme – Arturs Piks nesavaldīja savu formulu, saduroties ar Serhio Kanamazasu, kura mašīna apmeta kūleni. Trasē tika sūtīta drošības mašīna, kas ļāva Marčello, Maljam un Džiovinaci nonākt priekšā sacīkšu pirmā nogriežņa līderim Pjēram Gazlī, samulsinot pat drošības mašīnas vadītāju, kurš trijotni palaida garām, tomēr vēlāk laboja kļūdu, ļaujot pārējiem braucējiem apdzīt to un nostāties kolonnas galā. Finiša spurtā Džiovinaci apdzina Malju, bet, sākoties pēdējam aplim tika garām arī Marčello, gūstot negaidītu uzvaru. Otrajā braucienā Mičs Evanss neizmantoja pole position, sākotnēji zaudējot Kingam, taču britu sportists nespēja pasargāties no komandas biedra Normana Nato uzbrukumiem. “Racing Engineering” vinībai pie dubultuzvaras tikt gan neizdevās, jo Kingu apsteidza abi kopvērtējuma līderi Gazlī un Džiovinaci. Neveiksmīga nedēļas nogale Sirotkinam, kurš pirmajā braucienā palika 14. vietā, bet otrajā piedzīvoja pārnesumu kārbas defektu.
Pie pirmajām uzvarām GP3 čempionātā tikuši Džeiks Deniss un Niks de Vrīss. Pirmajā braucienā sākotnēji vadībā atradās kopvērtējuma līderis Leklerks, tomēr pēc drošības mašīnas perioda pirmajos apļos,nespēja nosargāties no “Arden” komandas braucēju Denisa un Eitkinsa uzbrukumiem. Otrais brauciens Leklerkam bija vēl neveiksmīgāks – “ART” braucējs saskrējās ar komandas biedru Fukuzumi un izstājās. Pirmajā vietā startējušais Fuoko jau pirmajos apļos zaudēja Albonam un de Vrīsam, kurš vēlāk pārspēja Albonu. Džeikam Denisam izdevās finišēt ceturtajā vietā.
Skots Diksons aizvadītajā nedēļas nogalē Vatkinsglenā nopelnījis 40000 USD par uzvaru un pole postion IndyCar sacensībās, ko nolēmis ziedot Džastina Vilsona bērnu fondam. Diksons pārliecinoši kontrolēja notikumu gaitu visu sacīkšu garumā. Pirmajos apļos viņam sekoja abi titula pretendenti Pauerss un Padženo, tomēr pirmajam sacīkstes pēc sadursmes ar Čārliju Kimbelu beidzās mediķu aprūpē, tomēr smagas traumas neguva. Otrais finišēja Džozefs Ņūgārdens, bet vadošo trijnieku noslēdza Elio Kastronevess. Padženo, pateicoties septītajai vietai, pirms sezonas pēdējā posma iekrājis 43 punktu pārsvaru, kas ļaus francūzim kļūt par čempionu finišējot pieciniekā pat tad, ja Pauerss izcīnīs uzvaru. Sacīkstes Sonomā risināsies 18. septembrī.
Par provizorisko WTCC čempionu kļuvis “Citroen” braucējs Hosē Marija Lopess, kurš čempionātā triumfēja arī divas iepriekšējās sezonas. Lai gan oficiāli matemātiskas cerības uz titulu joprojām saglabā vēl pieci braucēji, tomēr tā kā sacīkstes Taizemē tiks atceltas, tad neviens vairs nespēs panākt argenīnirti, kurš aizvadītajā nedēļas nogalē finišēja 4. un 2. vietā Motegi trasē’, Japānā. Pirmajā braucienā uzvaru izcīnīja Norberto Mišeliss, bet viss goda pjedestāls tika “Honda” braucējiem. Otrajā braucienā pie pirmā panākuma šogad tika Lopesa komandas biedrs Ivans Mellers, panākot Tjago Monteiro cīņā par vicečempiona godu.
Džiovinaci vsp monstruāli nobrauca pirmo gonku, protams, daudz palīdzēja SC, bet tik un tā. Bet Džiovinaci komandas biedrs Gaslī turpina plašiem soļiem tuvoties pelnītajam titulam. Ja pirms kāda laika F1 dažus posmus pirms sezonas beigām bija 5 kandidāti uz titulu, tad pašreiz GP2 2 posmus (4 gonkas) pirms sezonas beigām matemātiskas izredzes uz titulu ir 11 braucējiem
Žēl, ka Lopezs pēc sezonas pametīs WTCC, bija forši viņu vērot. Vsp hvz kas notiks ar Citroen, jo arī Millers it kā plāno beigt karjeru un plāno pilnībā pievērsties jauno franču autobraucēju apmācīšanā