Krievu braucējs Artjoms Markelovs ar uzvaru atklājis šī gada F2 sezonu, pateicoties drosmīgai stratēģijai, kas ļāva vadību pārņemt vien priekšpēdējā aplī. Otrajā braucienā uzvaru no sestās starta vietas izcīnīja Šarls Leklerks.
“Prema” komanda, kas pērn ar Gazlī un Džiovinaci kļuva par čempioniem jau savā pirmajā gadā šādā līmenī, demonstrēja lielisku sniegumu kvalifikācijā – Leklerks izcīnīja uzvaru, bet Fuoko, zaudējot 0.7 sekundes bija labākais no pārējiem. Itālis gan saņēma sodu par Markelova kavēšanu un startēja piektais aiz de Vrīsa, Nato un Džioto.
Pirmā brauciena startā Leklerks nosargāja vadību, kamēr de Vrīss atkrita aiz Nato un no septītās pozīcijas lieliski startējušā Markelova. Drīz vien Nato pārņēma vadību no Leklerka, tomēr straujā riepu degradācija lika atkāpties. Arī Markelovs apsteidza Nato un noķēra Leklerku.
Nato bija pirmais no līderiem, kurš devās boksos. Apli vēlāk viņam sekoja arī Leklerks, tomēr, lai gan atgriezās priekšā francūzim, pozīciju nenoturēja. Markelovs ar vidējā sastāva riepām palika trasē vēl divus apļus, kas lika nonākt vairāk kā desmit sekunžu aiz līderu dueta pēc pitstopa. Riepu degradācija spēlēja izšķirošu lomu pēdējos apļos – Markelovs veikli noķēra līderus un pēdējā aplī jau iebrauca kā līderis. Lielisku sniegumu demonstrēja britu braucēji Kings un Roulands, kuri finišēja uzreiz aiz goda pjedestāla.
Otrajā braucienā pole positon pienācās Nobuharu Macušitam, tomēr problēmas ar formulu to neļāva izmantot. Līdz ar to par pirmo vietu startā cīnījās Džioto un Albons. Itālis izrādījās pārāks, bet Leklerks no sestās pozīcijas pakāpās uz trešo. Nato pēc cīņas ar Roulandu nācās izstāties.
Trasē devās drošības mašīna. Sacīkstēm atsākoties, Leklerks patraucās garām konkurentiem un piecus apļus vēlāk tāpat kā pirmā brauciena uzvarētājs Markelovs devās boksos, lai gan sprinta braucienā pitstops nav obligāts un tiek izmantots reti. Leklerks atgriezās trasē 14. vietā, bet Džioto līdera godu bija nodevis Roulandam. Dažbrīd traucoties 4 sekundes aplī ātrāk par konkurentiem, Leklerks sniedza apdzīšanas patraugstundu, priekšpēdējā aplī pārņemot vadību. Džioto finišēja otrais, atstājot Roulandu uz zemākā goda pjedestāla pakāpiena.
Pēc pirmā posma par kopvērtējuma līderi ar 36 punktiem ir kļuvis Leklerks. Par astoņiem punktiem mazāk ir Markelovam, bet Olivers Roulands ir trešais ar 20 punktiem. Komandu ieskaitē Džioto un Markelova “Russian Time” par astoņiem punktiem apsteidz “Prema”. Nākamais posms 13. un 14. maijā risināsies Barselonas trasē, kur vienlaikus notiks arī F1 Spānijas Grand Prix.
F2 Bahreina – 1. brauciens
V. | Braucējs | Komanda | Apļi | Rezultāts |
1 | A. Markelov | RUSSIAN TIME | 32 | 58:18.977 |
2 | N. Nato | Pertamina Arden | 32 | 7.891 |
3 | C. Leclerc | PREMA Racing | 32 | 13.780 |
4 | J. King | MP Motorsport | 32 | 17.478 |
5 | O. Rowland | DAMS | 32 | 18.144 |
6 | A. Albon | ART Grand Prix | 32 | 19.744 |
7 | L. Ghiotto | RUSSIAN TIME | 32 | 27.056 |
8 | N. Matsushita | ART Grand Prix | 32 | 29.971 |
9 | A. Fuoco | PREMA Racing | 32 | 30.950 |
10 | N. de Vries | Rapax | 32 | 35.726 |
11 | N. Latifi | DAMS | 32 | 47.578 |
12 | R. Boschung | Campos Racing | 32 | 52.529 |
13 | S. Sette Câmara | MP Motorsport | 32 | 50.146 |
14 | S. Canamasas | Trident | 32 | 56.311 |
15 | J. Cecotto | Rapax | 32 | 66.723 |
16 | S. Coletti | Campos Racing | 32 | 72.933 |
17 | S. Gelael | Pertamina Arden | 32 | 78.579 |
18 | G. Malja | Racing Engineering | 32 | 84.483 |
19 | N. Jeffri | Trident | 32 | 98.982 |
20 | L. Delétraz | Racing Engineering | 32 | 99.106 |
F2 Bahreina – 2. brauciens
V. | Braucējs | Komanda | Apļi | Rezultāts |
1 | C. Leclerc | PREMA Racing | 23 | 43:01.023 |
2 | L. Ghiotto | RUSSIAN TIME | 23 | 1.569 |
3 | O. Rowland | DAMS | 23 | 2.898 |
4 | N. Latifi | DAMS | 23 | 7.575 |
5 | J. King | MP Motorsport | 23 | 9.962 |
6 | N. de Vries | Rapax | 23 | 10.865 |
7 | A. Albon | ART Grand Prix | 23 | 11.382 |
8 | A. Markelov | RUSSIAN TIME | 23 | 18.953 |
9 | J. Cecotto | Rapax | 23 | 19.150 |
10 | A. Fuoco | PREMA Racing | 23 | 19.983 |
11 | S. Canamasas | Trident | 23 | 28.829 |
12 | L. Delétraz | Racing Engineering | 23 | 31.187 |
13 | G. Malja | Racing Engineering | 23 | 33.622 |
14 | N. Matsushita | ART Grand Prix | 23 | 34.392 |
15 | S. Coletti | Campos Racing | 23 | 35.901 |
16 | N. Jeffri | Trident | 23 | 41.595 |
17 | S. Gelael | Pertamina Arden | 23 | 52.029 |
18 | S. Sette Câmara | MP Motorsport | 23 | 68.570 |
NF | R. Boschung | Campos Racing | 9 | NF |
NF | N. Nato | Pertamina Arden | 0 | NF |