Pēc ne visai veiksmīga sezonas sākuma Greiems Reihals izcīnījis uzvaras abās aizvadītajā nedēļas nogalē notikušajās IndyCar sacīkstēs Detroitā, tādā veidā kļūstot par vienu no galvenajiem pretendentiem uz sezonas čempiona titulu.
Sestdienas sacīkstes Reihals uzsāka no pirmās pozīcijas un noturēja sev aizmugurē Elio Kastronevesu, Takumu Sato un Aleksandru Rosi, kamēr piektajā vietā startējušais Džeimss Hinčklifs izslīdēja, liekot trasē doties drošības mašīnai. Vairāki braucēji, to vidū, Hinčklifs devās boksos pēc jaunām riepām, kas izrādījās daudz ātrākas un kanādietis pamazām ieguva pozīciju pēc pozīcijas. Reihals veica vēlu pirmo pitstopu, nonākot aiz Kastronevesa un Ņūgārdena, kuriem bija paredzēts veikt par vienu pitstopu vairāk. Pēc pēdējiem pitstopiem Reihals jau atkal bija vadībā, viņam sekoja Diksons, Hinčklifs, Rosi un Ņūgārdens, kurš vispirms tika garām pagājušā gada Indy 500 uzvarētājam, bet pēdējos apļos nesekmīgi centās apsteigt Hinčklifu. Stratēģijas kļūdas Vilam Pauersam lika samierināties ar 18. vietu, tieši priekšā debitantam Gutjeresam.
Otrā braucienā pirmās 3 vietas startā nosargāja “Honda” pārstāvji Sato, Hanters-Rejs un Reihals. Sestdienas varonis drīz vien pakāpās uz otro vietu, kamēr Skots Diksons devās garā boksu apmeklējumā, pamatīgi sabojājot izredzes uz augstu rezultātu. Arī Kastronevess centās apsteigt Hanteru-Reju, tomēr tas rezultējās ar cauru riepu brazīlietim. Drīz vien Hanters-Rejs izkrita no cīņas pēc mašīnas nespējas pielāgoties mīkstākā sastāva riepām. Uz boksu apmeklējuma rēķina Reihals apsteidza Sato, viņiem cieši sekoja Diksons, Pauerss un Andreti. Par līderi bija kļuvis 13. vietā startējušais Ņūgārdens, kurš pēc boksu apmeklējuma trasē atgriezās piektais. Sacīkstēm esot pusceļā, sadursmi piedzīvoja Dž. R. Hildebrands un Eds Džounss. Pateicoties lieliski izmantotai brīvai trasei, Ņūgārdens nonāca 2. vietā aiz Reihala, kamēr Pauerss atradās trešajā pozīcijā. Četrus apļus līdz beigām nokūpēja gan Hinčklifa, gan Pidžota dzinēji. Sacīkstes tika apturētas. Pēdējos apļos līderu galā izmaiņas nenotika, neraugoties uz Pauersa mēģinājumiem pakāpties uz otro vietu.
Līdz ar to kopvērtējuma līderis pēc 8 no šosezon paredzētajiem 17 posmiem ir Skots Diksons (303 punkti). Viņam cieši seko Kastronevess (295), Sato (292) un Padženo (278). Reihals ar 251 punktu pakāpies uz sesto vietu. Nākamais posms 10. jūnijā tiks aizvadīts Teksasā, kur trešo reizi šosezon braucēji sacentīsies ovālā.
IndyCar Detroita I:
V. | # | Braucējs | Komanda | Rezultāts |
1 | 15 | Graham Rahal | Rahal Letterman Lanigan | 70 apļi |
2 | 9 | Scott Dixon | Chip Ganassi Racing | 6.1474 |
3 | 5 | James Hinchcliffe | Schmidt Peterson | 9.1688 |
4 | 2 | Josef Newgarden | Team Penske | 10.093 |
5 | 98 | Alexander Rossi | Andretti Autosport | 25.5556 |
6 | 7 | Mikhail Aleshin | Schmidt Peterson | 31.3644 |
7 | 3 | Helio Castroneves | Team Penske | 33.1052 |
8 | 26 | Takuma Sato | Andretti Autosport | 47.4696 |
9 | 19 | Ed Jones | Dale Coyne Racing | 53.6531 |
10 | 20 | Spencer Pigot | Ed Carpenter Racing | 54.0726 |
11 | 8 | Max Chilton | Chip Ganassi Racing | 55.2547 |
12 | 27 | Marco Andretti | Andretti Autosport | 58.3402 |
13 | 28 | Ryan Hunter-Reay | Andretti Autosport | 59.1348 |
14 | 14 | Carlos Munoz | A. J. Foyt Enterprises | 1’00.7310 |
15 | 10 | Tony Kanaan | Chip Ganassi Racing | 1’01.9596 |
16 | 1 | Simon Pagenaud | Team Penske | 1’02.1492 |
17 | 21 | J.R. Hildebrand | Ed Carpenter Racing | 1’06.0717 |
18 | 12 | Will Power | Team Penske | 1 aplis |
19 | 18 | Esteban Gutierrez | Dale Coyne Racing | 1 aplis |
20 | 16 | Oriol Servia | Rahal Letterman Lanigan | 1 aplis |
21 | 83 | Charlie Kimball | Chip Ganassi Racing | 1 aplis |
22 | 4 | Conor Daly | A. J. Foyt Enterprises | 45 apļi |
IndyCar Detroita II:
V. | # | Braucējs | Komanda | Rezultāts |
1 | 15 | Graham Rahal | Rahal Letterman Lanigan | 70 apļi |
2 | 2 | Josef Newgarden | Team Penske | 1.177 |
3 | 12 | Will Power | Team Penske | 2.623 |
4 | 26 | Takuma Sato | Andretti Autosport | 3.854 |
5 | 1 | Simon Pagenaud | Team Penske | 4.081 |
6 | 9 | Scott Dixon | Chip Ganassi Racing | 4.601 |
7 | 98 | Alexander Rossi | Andretti Autosport | 6.198 |
8 | 83 | Charlie Kimball | Chip Ganassi Racing | 6.682 |
9 | 3 | Helio Castroneves | Team Penske | 6.844 |
10 | 10 | Tony Kanaan | Chip Ganassi Racing | 7.72 |
11 | 14 | Carlos Munoz | A. J. Foyt Enterprises | 8.116 |
12 | 4 | Conor Daly | A. J. Foyt Enterprises | 8.785 |
13 | 27 | Marco Andretti | Andretti Autosport | 9.61 |
14 | 18 | Esteban Gutierrez | Dale Coyne Racing | 13.133 |
15 | 8 | Max Chilton | Chip Ganassi Racing | 1 aplis |
16 | 7 | Mikhail Aleshin | Schmidt Peterson | 1 aplis |
17 | 28 | Ryan Hunter-Reay | Andretti Autosport | 1 aplis |
18 | 21 | J.R. Hildebrand | Ed Carpenter Racing | 1 aplis |
19 | 16 | Oriol Servia | Rahal Letterman Lanigan | 1 aplis |
20 | 5 | James Hinchcliffe | Schmidt Peterson | 5 apļi |
21 | 20 | Spencer Pigot | Ed Carpenter Racing | 5 apļi |
22 | 19 | Ed Jones | Dale Coyne Racing | 10 apļi |