Austrijas TV kanāla “Servus TV” raidījumā vienlaikus tika intervētas divas no spožākajām personībām F1 čempionātā – Nikijs Lauda un Helmuts Marko. Abi austrieši savā starpā apsprieda Maksa Verstapena karjeras nozīmīgākos lēmumus.

Trīskārtējais pasaules čempions Lauda norādīja, ka “Mercedes” nekad neveda sarunas ar Verstapenu par potenciālo komandas maiņu, norādot, ka “Red Bull” lēmums jauno talantu nolīgt uz trim sezonam bijis nevajadzīgi pārsteidzīgs, un izmaksāšot komandi dārgāk, kā tam vajadzētu būt.

Taisnības labad gan jānorāda, ka Maksa tēvs Joss Verstapens Itālijas GP laikā tika manīts tiekoties ar “Mercedes” komandas vadītāju Toto Volfu, tomēr abas puses vēlāk situāciju komentēja, kā vienkāršu, ar sporta lietām nesaistītu tikšanos. Par vienu no iemesliem, kādēļ “Mercedes” par katru cenu nevēlās piesastīt Verstapenu, tiek minēta potenciālā spriedze komandā, kas rastos iekšējās konkurences rezultātā ar Luisu Hamiltonu.

Kad Lauda norādīja, ka “Mercedes” Verstapenam līgumu nav piedāvājuši, Helmuts Marko piebilda: “Oficiāli neesat,” kam sekoja Laudas viedoklis, ka Marko esot mazliet stūrgalvīgs un savstarpēja izrunāšanās palīdzētu “Red Bull” ietaupīt līdzekļus.

Helmuts Marko savukārt akcentēja “Mercedes” izšķērdību, kuri bez alternatīvas Luisam Hamiltonam, ir gatavi viņam maksāt, ko vien britu sportists vēlās, par ko Lauda savam tautietim piekrita.

Mēs parādījām viņam savas komandas vīziju nākotnei. Svarīgākie komandas cilvēki tajā paliks vismaz līdz 2020. gadam, kā arī mums ir padomā alternatīvas dzinēju ppieādātāju jautājumā. Nekādu noslēpumu nav. Tas viņu pārliecināja. Protams, viņš izmantoja iespēju tikt pie algas pielikuma, tomēr tā ir tālu no Hamiltona vai Fetela cipariem. Kad viņš uzvarēs čempionātus, tad sasniegs arī tādu līmeni,” atzīst Marko.

Tātad, kad Makss kļūs par čempionu, viņš saņems tikpat cik Hamiltons? Jūs maksāsiet tikpat dāsni kā mēs?” ironiski piebilda Lauda.

Priekš F1 mērogiem mūsu algas ir samērā zemas algas, tomēr ir ļoti laba prēmiju sistēma,” atbildēja Marko.