“Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners norādījis, ka Maksa Verstapena izslīdēšana un sagriešanās, kas sportistam maksāja vairākas pozīcijas, saistāma ar bojājumiem, kas mašīnai radās vēl pirms tam, dzenoties pakaļ Kevinam Magnusenam.

Austrālijas GP startā Maksam Verstapenam izdevās iesaistīties cīņā ar vadošajiem braucējiem, tomēr nepareiza trajektorijas izvēle ieejai pirmajā līkumā lika zaudēt pozīciju Kevinam Magnusenam, bet desmitajā aplī piedzīvotā sagriešanās lika atkāpties uz astoto pozīciju. Nespējis apdzīt konkurentus, Verstapens finišēja sestais pēc “Haas” braucēju izstāšanās.

Horners pavēstījis, ka savas mašīnas difuzoram nelielu defektu Verstapens radīja sestā apļa 11.-12. līkumu sekcijā, izbraucot ātro līkumu pārāk plaši, pēc kā mašīnai sāka pietrūkt piespiedējspēks. “Red Bull” komandas vadītājs arī piebilda, ka sagriešanās atstāja mazāku ietekmi uz rezultātu kā bojātais difuzors un visa brauciena garumā zaudētais laiks, turklāt Melburnā apdzīšana bijusi tikpat kā neiespējama pat ar ievērojami ātrāku mašīnu.

“F1LV

Vēl viens brīdis ar Verstapena līdzdalību, kas piesaistīja uzmanību bija viņa apdzīšanas manevrs pret “McLaren” braucēju Fernando Alonso, braucot zem virtuālās drošības mašīnas. Tās sākuma fāzē Verstapens atradās 0.1 sekundi aiz Alonso, tādēļ nācās sazināties ar sacīkšu direktoru Čārliju Vitingu, lai izanalizētu situāciju.

Lai gan Verstapens tika atzīts par vainīgu par apdzīšanu dzelteno karogu fāzē, abi braucēji atradās tik cieši viens aiz otra, ka tiesneši nolēma Verstapenu nesodīt pēc tam, kad “Red Bull” braucējs atdeva savu pozīciju.