“Renault” F1 komanda atzinusi, ka meklē potenciālo aizvietotāju tās pamatsastāva braucējam Karlosam Saincam, kuru uz šo sezonu franču autoražotājam izīrejuši “Red Bull”, kuriem joprojām nav skaidrības par to, kurš kļūs par Maksa Verstapena komandas biedru.

“Renault Sport” F1 daļas vadītājs Sirils Abitebuls atzinis, ka vēlas pēc iespējas ātrāk tikt skaidrībā ar nākamās sezonas braucēju sastāvu, tomēr tas lielā mērā ir atkarīgs no tā, vai “Red Bull” komanda turpinās sadarbību ar Danielu Rikjardo.

Lai gan abas puses arvien biežāk norāda, ka līgums ir gandrīz noslēgts, tomēr oficiāls paziņojums no “Red Bull” puses vēl nav sekojis. Kamēr Rikjardo izredzes startēt “Mercedes” vai “Ferrari” ir ievērojami samazinājušās, nav noslēpums, ka arī “Renault” un “McLaren” cenšas iegūt allaž smaidīgo Rikjardo.

“F1LV

Lai gan “Renault” vēlās noslēgt ilgtermiņa līgumu ar Karlosu Saincu, tas būs iespējams tikai tad, ja ‘īres perioda’ beigās spāņu sportists netiek pie iespējas startēt “Red Bull” komandā. Kamēr šai jautājumā skaidrības nav, Abitebuls uzskata, ka “Renault” ir jāmeklē rezerves varianti.

Par potenciālajiem kandidātiem uz Sainca vietu tiek minēti jau iepriekš pieminētais Rikjardo, kā arī “Mercedes” jauno braucēju programmas biedrs Estebans Okons, kurš šogad startē “Force India” sastāvā. Lai gan Okona rezultāti ir ļoti labi un stabili, tomēr viss liecina, ka “Mercedes” sastāvā saglabās Luisu Hamiltonu un Valteri Botasu, lai gan nevienam no viņiem parakstīta līguma vēl nav.

Vēl viens variants ir raudzīties jauno braucēju akadēmijas virzienā, kas “Renault” komandai pagaidām nav nesusi panākumus. “Šai akadēmijai ir viena problēma – saikne ar tādu F1 komandu, kas būtu gatava dot iespēju šādiem jaunajiem talantiem. Mēs redzam, ka “Red Bull” komandai šo funkciju pilda “Toro Rosso”, kamēr “Mercedes” ir saikne ar “Force India” un dažkārt arī “Williams”. Tieši tādēļ mūsu sadarbībai ar “Red Bull” īsti nav jēgas, ja vēlamies kļūt par konkurētspējīgu komandu ar spēcīgiem braucējiem,” norāda Abitebuls.

Neredzu sevi vaicājam Helmutam Marko, lai viņi dotu iespēju kādam no mūsu braucējiem. To nedarīsim arī ar “McLaren”, tomēr, kad apdomājam dzinēju stratēģiju no 2021. gada, ņemsim vērā, ka jāatrod saikne ar kādu komandu, kur varētu startēt mūsu jaunās zvaigznes.