Aleksandram Rosi izdevies izcīnīt pārliecinošu uzvaru Leksingtonā esošajā Midohaio trasē, atnesot “Andretti Racing” komandai tās pirmo uzvaru šai trasē.
Rosi sacīkstes uzsāka no pole position un startā nosargāja pirmo pozīciju. 2. vietā esošais Vils Pauerss aizsargājās no Raiena Hantera-Reja uzbrukumiem, ļaujot uz trešo pozīciju pakāpties pagājušā gada čempionam Džozefam Ņūgārdenam. Tikmēr sadursmi savā starpā piedzīvoja divi bijušie F1 braucēji Takuma Sato un Makss Čiltons, kurš nonāca pašās peletona beigās, bet varēja turpināt braucienu.
Hanters-Rejs bija pirmais no līderiem, kurš devās boksos un drīz vien viņam sekoja vairāki konkurenti. Rosi tajos vēl nedevās, tomēr iekrātais pārsvars padzisa, iestrēgstot aiz pa apli apdzenamo Džeku Hārviju. Pauerss un Ņūgārdens sekoja cieši aizmugurē līdz veica savu manevru un tika garām Rosi.
Trio veica vēlu pirmo pitstopu un par jauno līderi kļuva šīs seoznas debitants Roberts Vikenss ar 3 pitstopu stratēģiju. “Penske” duets turpināja cīņu arī pēc otrajiem boksu apmeklējumiem, taču ar vēsām riepām Paueram neizdevās noturēt Ņūgārdenu sev aizmugurē.
Vairāki vadošie braucēji pārgāja no divu uz trīs boksu apmeklējumu stratēģiju, nespēdami tikt garām pa apli atpalikušajiem braucējiem. Aiz tiem iesprūda arī Vikenss, pēc kura pitstopa par pārliecinošu līderi kļuva Rosi un vadības grožus vairs nevienam citam neatdeva. Vikenss finišēja otrajā vietā, bet čempionāta līderis Skots Diksons finišēja aiz abām “Penske” mašīnām 5. vietā.
IndyCar sacīkstēm neraksturīgi visi braucēji sasniedza finišu un ne reizi trasē nedevās drošības mašīna, liekot braucējiem aizvadīt visu stundu un 44 min;utes garo cīņu ar maksimālu ātrumu.
Šosezon IndyCar čempionātā atlikuši vēl tikai divi posmi – divi trasēs, divi ovālos. Uzvara ļāvusi Aleksam Rosi kopvērtējumā pacelties uz otro pozīciju. Viņš šobrīd atpaliek 46 punktus no Skota Diksona, kas nozīmē, ka teorētiski Rosi vadību čempionātā ir iespējams pārņemt jau nākamnedēļ Pokono ovālā.
V. | Nr. | Braucējs | Komanda | Rezultāts |
1 | 27 | Alexander Rossi | Andretti Autosport | 1:44’15.2137 |
2 | 6 | Robert Wickens | Schmidt Peterson | 12.8285 |
3 | 12 | Will Power | Team Penske | 14.7086 |
4 | 1 | Josef Newgarden | Team Penske | 18.0065 |
5 | 9 | Scott Dixon | Chip Ganassi Racing | 18.9382 |
6 | 18 | Sébastien Bourdais | Dale Coyne Racing | 19.5312 |
7 | 28 | Ryan Hunter-Reay | Andretti Autosport | 21.4614 |
8 | 22 | Simon Pagenaud | Team Penske | 21.8246 |
9 | 15 | Graham Rahal | RLL Racing | 23.1494 |
10 | 26 | Zach Veach | Andretti Autosport | 24.393 |
11 | 98 | Marco Andretti | Andretti Herta Autosport | 36.5906 |
12 | 20 | Jordan King | Ed Carpenter Racing | 41.4002 |
13 | 21 | Spencer Pigot | Ed Carpenter Racing | 43.334 |
14 | 5 | James Hinchcliffe | Schmidt Peterson | 64.0882 |
15 | 10 | Ed Jones | Chip Ganassi Racing | 67.1156 |
16 | 23 | Charlie Kimball | Carlin | 1 aplis |
17 | 30 | Takuma Sato | RLL Racing | 1 aplis |
18 | 14 | Tony Kanaan | A. J. Foyt Enterprises | 1 aplis |
19 | 4 | Matheus Leist | A. J. Foyt Enterprises | 1 aplis |
20 | 60 | Jack Harvey | Meyer Shank Racing | 1 aplis |
21 | 32 | Rene Binder | Juncos Racing | 1 aplis |
22 | 88 | Conor Daly | Harding Racing | 2 apļi |
23 | 19 | Pietro Fittipaldi | Dale Coyne Racing | 2 apļi |
24 | 59 | Max Chilton | Carlin | 2 apļi |