Bijušais “Porsche” WEC komandas vadītājs Andreass Seidls iecelts jaunā amatā – par menedžmenta vadītāju “McLaren” komandā, šādā veidā kļūtot par Zaka Brauna ‘labo roku’. Oficiāli darbu komandā Seidls uzsāks 2019. gada sezonas laikā, jo Brauns nav spējīgs savienot sacīkšu komandas un citu “McLaren” projektu vadīšanu vienlaikus. Seidla pārziņā būs trīs lielas nodaļas – Džeimsa Keja vadītais tehniskais departaments, Saimona Robertsa pārziņā esošais formulu izstrādes process un sacīkšu nedēļas nogales menedžments, ko šobrīd uzrauga Pols Džeimss. Jāpiemin, ka Seidla vadībā “Porsche” trīs gadus pēc kārtas triumfēja Lemānā, ļaujot uzvarētāju kausu pacelt astoņiem dažādiem braucējiem.
Formula 1 čempionāts ir radījis pasaulē pirmo simulatoru, kas paredzēts tieši apdzīšanas iespēju pētīšanai un analīzei. Pats Saimondss atklājis, ka tas jau tagad tiks izmantots, lai pilnveidotu Hanoi topošo Vjetnamas Grand Prix trasi vēl pirms tās izbūves, kā arī meklējot veidus, kā pilnveidot Jasmarinas trasi Abū Dabī, kur apdzīšanas iespējas ir ierobežotas, sacīkstes bieži padarot samērā garlaicīgas. Jāpiebilst, ka šobrīd, lai veiktu visus nepieciešamos aprēķinus, simulators vienu trases apli veic vairākas stundas.
Neraugoties uz aizvien lielākām bažām par to, ka jaunie tehniskie noteikumi nepalielinās apdzīšanu skaitu tik ļoti kā iecerēts, Formula 1 tehniskais eksperts Pats Simondss norādījis, ka šis ir solis pareizajā virzienā, jo pi esošajiem noteikumiem sekošana priekšā esošajai mašīnai 2019. gadā būtu vēl sarežģītāka, ievērojami samazinot Grand Prix laikā veikto apdzīšanu skaitu. Jāpiebilst, ka jaunie noteikumi paredz vienkāršotākus priekšējos antispārnus, kas izmainīs gaisa plūsmas novirzīšanu mašīnas aizmugurē, nepārkarsējot cieši aizmugurē esošā braucēja tehniku, kas viņam ļaus arvien biežāk iesaistīties cīņā tā vietā, lai taupītu formulas komponentes un samierinātos ar zemāku pozīciju.